- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Likus mėnesiui lietuviai jau galvoja apie didžiąsias metų šventes. Kaip rodo lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ apsilankiusių klientų pirkinių krepšeliai, juose pastaruoju metu vis dažniau atsiduria pirmieji šv. Kalėdų „šaukliai“ – kūčiukai, mandarinai, imbieriniai sausainiai, žvakės bei įvairios kitos šventinės dekoracijos. Anot „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, ši tendencija pastebima jau ne pirmus metus, o tai tik įrodo, kad tautiečiai nekantrauja pajusti kalėdinę dvasią kuo anksčiau. Tiesa, dar labiau paankstėjusiam norui pasipuošti namus bei susikurti šventinę nuotaiką šiemet įtakos turėjo ir karantinas.
Kalėdinių atributų populiarumas šovė į aukštumas
Platesnis su šv. Kalėdomis sietinų prekių asortimentas „Maximos“ parduotuvių lentynas šiemet pasiekė pačioje lapkričio pradžioje. Pastebima, kad jau tada pirkėjai noriai įsigijo tiek įvairių skanėstų, tiek kalėdinių papuošimų ar kitų šventinių akcentų. Visgi minėtų prekių populiarumas dar labiau išaugo likus maždaug mėnesiui iki šv. Kalėdų.
„Kad artėja gražiausios metų šventės, šiemet mums apie tai labiau signalizuoja ne orai, o „Maximos“ klientų pirkinių krepšelių turinys. Pastebime tendenciją, kad likus mėnesiui iki didžiųjų švenčių pirkėjai renkasi įvairias su šv. Kalėdomis siejamas prekes. Štai lapkritį, lyginant su praėjusiais metais, turime net septynis kartus išaugusį šių prekių perkamumą“, – akcentuoja E. Dapkienė.
Lietuviai iš parduotuvių lentynų pastaruoju metu labiausiai graibstė mandarinus – lapkritį iš viso jų buvo parduota daugiau nei 200 tūkst. kilogramų. Antroje vietoje pagal prekių populiarumą – kūčiukai. Vos per vieną savaitę jų nupirkta 54 proc. daugiau, lyginant su pernai tokiu pačiu laikotarpiu. O trečioje vietoje atsidūrė kalėdiniai ledinukai.
„Klientų pasirinkimas rodo, kad jiems šventės iš tiesų siejasi su smaližiavimu. Tarp vis dažniau pasirenkamų prekių atsiduria ir imbieriniai sausainiai, meduoliai, šokolado figūrėlės bei kiti skanėstai. Pastarieji yra itin mėgstami ne tik mažųjų, bet ir suaugusiųjų, todėl siekiame užtikrinti platų asortimentą“, – pabrėžia E. Dapkienė.
Pirkimo įpročius keitė karantinas
„Maximos“ atstovė išskiria, kad šiemet pirkėjų apsirikimo įpročiams įtakos neišvengiamai turėjo karantinas. Tą numatydamas prekybos tinklas „Maxima“ taip pat atitinkamai planavo prekių asortimentą.
„Pastebėjome tendenciją, kad laikantis dėl COVID-19 pandemijos įvesto karantino taisyklių ir renginių apribojimo, šįmet dauguma žmonių didesnį dėmesį skiria šventinei kalėdinei atmosferai kurti savo namuose. Tam esame paruošę platų bei įvairų kalėdinių prekių asortimentą. Kalėdinės dekoro prekės ir šventiniai saldumynai kasdien papildo „Maximos“ parduotuvių lentynas“, – sako E. Dapkienė.
Klientai šiemet kaip niekad aktyviai rinkosi kalėdinius aksesuarus bei dekoracijas. Štai per tris lapkričio savaites klientai įsigijo daugiau nei 2400 kalėdinių kepurių, taip pat daugiau nei 1500 dėžučių plastikinių eglutės žaisliukų ir dar beveik 1500 vazoninių gėlių prinsepijų – klasikinių kalėdinių atributų.
„Klientai aktyviau ėmė pirkti ir dirbtines eglių šakeles, dirbtines eglutes, įvairias girliandas, dekoro detales. Akivaizdu, kad yra norima anksčiau pasipuošti namus, taip pat neatidėlioti pirkinių paskutinei minutei. Žinoma, dalis dekoro elementų dar lauks šv. Kalėdų neišpakuoti ir taps dovanomis “, – pastebi E. Dapkienė.
Vis tik prekybos tinklo atstovė atkreipia dėmesį, kad šiemet kalėdinio apsipirkimo karštinė turėtų būti ramesnė. Anot jos, atsakingi pirkėjai tiek kalėdinių papuošimų, tiek dovanų įsigyja anksčiau planuodami savo pirkinius ir norėdami parduotuvėje lankytis rečiau.
„Žmonės dar per pavasarinį karantiną išmoko planuoti savo pirkinius, o šie įgūdžiai neabejotinai atsispindi ir dabartiniu laikotarpiu. Matydami karantino nulemtus apsipirkimo elgsenos pokyčius, šiemet kruopščiai suplanavome savo asortimentą ir esame pasirengę patenkinti pačių išrankiausiųjų poreikius“, – kalba Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą6
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
Kaip per Velykas dirbs prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ praneša, kad šeštadienį prieš Velykas, kovo 30 d., dirbs pirkėjams įprastu grafiku, o štai šventinį Velykų sekmadienį nedirbs visai. ...
-
Senos, avarinės būklės patalpos Garliavoje atgijo prekybai ir bendruomenės poreikiams1
„Iš lauko – ant stalo“ tokiu šūkiu antrus metus Garliavos miestelio bendruomenę pasitinka „Ūkio sakmės“ turgelis, kuriame ne tik gausus vietinių ūkininkų ir gamintojų produkcijos asortimentas, bet ir edukacin...
-
Apeliacinis teismas pripažino – likviduojamos „Arvi fertis“ bankrotą T. Dudėnas inicijavo tyčia1
Lietuvos apeliacinis teismas patvirtino, kad likviduojamos bendrovės „Arvi fertis“ bankrotas buvo tyčinis, ir paliko galioti metų pradžioje apygardos teismo priimtą nutartį. Pagal ją buvusiam įmonės vadovui Tomui Dudėnui taip pat metams a...
-
„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius2
Po masinių renginių stadionuose bei arenose susikaupia daugybė aplinką teršiančių vienkartinių indų, todėl „Žalgirio“ arenos atstovai pristato alternatyvą – daugkartinio naudojimo puodelius. Prognozuojama, kad įgyvendinus i...
-
Stalo dekoras – ne tik akims, bet ir sielai. Velykų belaukiant...1
Šiandieninės stalo serviravimo tendencijos – tai senovės kilmingųjų palikimas derinamas su naujausiomis dekoravimo madomis. ...
-
Velykinis stalas gali būti ne tik gausus, bet ir stilingas – naujausios dekoro tendencijos
Nors kalendorinis pavasaris jau čia, visi žino – spalvingiausią ir gražiausią metų sezoną pradeda Velykos. Juk būtent ši šventė asocijuojasi su ryškiomis spalvomis, ką tik pražydusiomis gėlėmis ir kitais pavasario akcent...
-
A. Armonaitė lankosi programinės įrangos kūrimo įmonėje: Lietuva gali turėti naują vienaragį10
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė ketvirtadienį lankosi Vilniaus programinės įrangos saulės elektrinėms kūrimo įmonėje „PVcase“. Anot jos, „PVcase“ galėtų tapti trečiuoju Lietuvos „vienaragiu...
-
VPT vadovas: išvada dėl Nacionalinio stadiono koncesijos sutarties – netrukus7
Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) netrukus baigs rašyti išvadą dėl būsimo Nacionalinio stadiono komplekso koncesijos sutarties, žada įstaigos vadovas. Pasak Dariaus Vedricko, išvada bus paviešina šią arba kitą sa...