- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradeda kampaniją „Mes mažiname kainas“, skirtą sušvelninti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Nuo šiol klientams kas savaitę pasiūlys vis daugiau kasdienio vartojimo maisto prekių už mažesnę įprastą kainą.
Ši „Maximos“ iniciatyva mažinti įprastas būtiniausių maisto produktų kainas yra papildomos pastangos palankiausią kainą pirkėjams pasiūlyti ne vien akcijų metu – prekybos tinklas palaipsniui plės produktų krepšelį su mažesne įprasta kaina.
„Greta įvairių akcijų ir pasiūlymų, kurių metu tam tikrą laiką taikomos palankiausios kainos atrinktiems produktams, nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti reguliarias kainas, ypač kasdienio vartojimo maisto prekėms, kurių žmonės negali atsisakyti. Rūpinamės, kad įsismarkavus infliacijai, mūsų pirkėjai turėtų galimybę pigiau įsigyti bazinių produktų“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.
Į pirmąjį „Mes mažiname kainas“ kampanijos krepšelį patenka tokie maisto produktai, kaip pienas, grietinė, grietinėlė, migdolų riešutai, silkių filė, marinuoti agurkėliai, aukščiausios rūšies miltai, saulėgrąžų aliejus, rūkytos mėsos dešrelės ir kt.
Šias ir visas kitas kampanijoje dalyvaujančios prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti daugelyje „X“ formato parduotuvių ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse.
„Šis kainų mažinimas yra ne vienkartinė iniciatyva, bet procesas, kurio metu „Maximos“ parduotuvių lentynose kas savaitę daugės prekių už mažesnę kainą be akcijų – tai ir įvairiausi pieno produktai, duona, kruopos, mėsa ir jos gaminiai, kava, arbata, daržovės. Stengiamės įtraukti produktus iš visų maisto kategorijų, kad atlieptume kiekvieno kliento poreikius, o kokybiškai ir subalansuotai mitybai jie galėtų išleisti mažiau“, – teigia T. Rupšys.
Kampanija „Mes mažiname kainas“ yra ne pirma „Maximos“ iniciatyva, padedanti įveikti ekonominius iššūkius. Praėjusių metų vasaros pabaigoje pradėta antiinfliacinė kampanija „Kainų kaina“ yra tęsiama ir šiais metais. 2020 m. pavasarį, prasidėjus COVID-19 pandemijai, inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, kuri sutelkė Lietuvos gamintojus. Tuo metu atpiginus lietuvišką produkciją buvo skatinamas vidaus vartojimas, o vien per 3 pirmus iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ mėnesius „Maximos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė per 6 mln. eurų.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
PST iš draudikų reikalaus 5 mln. eurų dėl baudos patirtiems nuostoliams atlyginti
Statybos bendrovė Panevėžio statybos trestas (PST) per teismą reikalaus iš draudikų priteisti iki 5 mln. eurų išmoką, kuri padengtų dalį Konkurencijos tarybos 2017 metais skirtos baudos. ...
-
L. Gabrilavičiūtė tapo laikinąja „Lietuvos geležinkelių“ korporatyvinių reikalų direktorė2
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės korporatyvinių reikalų direktore laikinai paskirta bendrovės ryšių su visuomene vadovė Laura Gabrilavičiūtė, penktadienį pranešė LTG. ...
-
Teismas: milijoninės baudos „Gintarinei vaistinei“ ir „Limedikai“ galioja
Konkurencijos tarybos pernai gruodžio sprendimas už susitarimą dėl antkainių vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“ ir ją valdančiai „Limedikai“ skirti atitinkamai 16,7 mln. ir 7,4 mln. eurų baudų lieka galioti, galutinai nu...
-
Keturių darbo dienų savaitė: kokie privalumai ir ką žmonės veikia ilgaisiais savaitgaliais?4
Ar norėtumėte jau ketvirtadienio vakarą pradėti planuoti savaitgalį? Keturių darbo dienų savaitė – jau nebe užsienio praktika, bet ir realybė Lietuvoje. Ir ne tik privačiame sektoriuje. Taip jau porą metų dirba Vilniaus šilumos tinkla...
-
„Iki“ atsinaujina ir prisitaiko prie pirkėjų8
Prekybos tinklas „Iki“ pradeda naują pokyčių etapą – vakar sostinės Šeškinės mikrorajone atidaryta visiškai naujo dizaino ir išdėstymo „Iki“ parduotuvė, brėžianti naujus standartus ateities pa...
-
Susisiekimo ministras: A. Belickaitė neturėjo dalyvauti „Lietuvos geležinkelių“ konkurse2
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad būdama „politiškai pažeidžiama“ Agnė Belickaitė apskritai neturėjo dalyvauti konkurse į „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės korporatyvinių reikalų direktorės pareigas. ...
-
Į skandalą patekusi A. Belickaitė traukiasi iš „Lietuvos geležinkelių“: šito jau yra per daug78
Po klausimų dėl galimo nepotizmo nauja „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės korporatyvinių reikalų direktore paskirta Agne Belickaite ketvirtadienį pranešė, kad traukiasi iš pareigų. ...
-
A. Belickaitė: LTG laikėsi visų procedūrų, bus laukiama VTEK išaiškinimo4
Nauja „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės korporatyvinių reikalų direktore paskirta Agne Belickaite teigė esanti įsitikinusi, jog ją įdarbindama įmonė laikėsi visų procedūrų, o sprendimai, anot jos, bus priimami po Vyriausiosios tar...
-
Gaisro nuniokotoje „Ekologistikoje“ – aplinkosaugininkų patikrinimas
Aplinkos apsaugos departamentas šiuo metu atlieka neplaninį ,,Ekologistikos“ patikrinimą dėl aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų laikymosi. Pagrindinis aplinkosaugininkų tikslas – kad padangos, jų plė&scaro...
-
Daržininkystė pradedantiesiems: kaip užsiauginti derlių patiems?
Šviežio derliaus gėrybės ne vieną įkvepia įsirengti savo nuosavą daržą. O ir įsibėgėjantis pavasaris praneša apie artėjančius sodininkystės darbus. Be to, savų produktų auginimas gali tapti ne tik mėgstama laisvalaikio veikla, b...