Quantcast

Vievio viaduku bus leidžiamas eismas

Po atliktų apkrovų bandymų, planuojama pilnai paleisti eismą naujuoju Vievio (Paparčių) viaduku. Gegužės 16 d. planuojamas oficialus naujojo Vievio (Paparčių) viaduko atidarymo renginys, kuriame dalyvaus susisiekimo ministras Marius Skuodis. Įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, eismo sąlygos taps geresnės tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui.

Anot AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros statybos ir priežiūros departamento vadovo Evaldo Petriko, tai ypač gera ir itin laukta žinia Vievio ir jo apylinkėse gyvenantiems žmonėms. „Pastačius naują viaduką ir šalia jo įrengus šiuolaikišką, kokybišką infrastruktūrą, visiems eismo dalyviams bus užtikrintas patogus ir svarbiausia – saugus susisiekimas, atitinkantis tarptautinius standartus. Taip pat svarbu pabrėžti, kad pradėjus naudotis nauju viaduku, sumažės kelionės laikas, taip pat pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sąlygos – jiems įrengta nauja infrastruktūra“, – sakė E. Petrikas.

2021 m. pabaigoje pradėjus Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos), kuriame susikerta valstybinės reikšmės magistralinis kelias A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda bei valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris, projekto įgyvendinimą, vadinamasis Paparčių viadukas buvo pilnai nugriautas, o vietoj jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys. Tuo pačiu buvo rekonstruoti į jį vedantys jungiamieji keliai, įrengta reikalinga infrastruktūra pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaras, apšvietimas, į žiedines rekonstruotos buvusios sankryžos.

Lyginant su anksčiau buvusiu senuoju viaduku organizuota eismo tvarka, dabartinis eismas iš dalies keisis dėl jungiamuosiuose keliuose įrengtų naujų, saugumą gerinsiančių, žiedinių sankryžų. Vairuotojų prašoma būti atidiems, vadovautis informacinių ženklų nuorodomis. Tuo pačiu primenama, kad viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau anksčiau, nuo pernai metų gruodžio.

Paparčių senojo viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, juo galėjo važiuoti tik riboto svorio sunkiasvoris transportas Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas buvo pirmoje eilės vietoje.

Viso įgyvendinto projekto vertė – 11,8 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Per bandymus

Per bandymus portretas
ministeris,uzsakovu ir rangovu vadai - turetu stoveti po viaduku! Va,jei taip butu - gal vogtu visi,sutartinai,maziau!?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių