Quantcast

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis – dugne

Lietuvos vartotojų pasitikėjimo rodiklis yra žemiausias pasaulyje, skelbiama naujausioje rinkos tyrimų bendrovės "Nielsen" apžvalgoje.

Vartotojų pasitikėjimo indeksas Lietuvoje antrą šių metų ketvirtį, palyginti su pirmu, padidėjo 6 punktais iki 52, tačiau išliko žemiausias pasaulyje, parodė paskelbta "Nielsen" apžvalga.

40 proc. tyrime dalyvavusių vartotojų Lietuvoje teigė, kad dabar blogas metas pirkti norimus daiktus, dar 42 proc. – kad ne pats geriausias.

"Nielsen Baltics" vadovas Artūras Urbonavičius pastebėjo, kad Baltijos šalys dvejus metus buvo apimtos gilios recesijos.

"Finansų institucijos prognozuoja lėtą atsigavimą 2010-ųjų pabaigoje", – apžvalgoje teigė A.Urbonavičius.

Apžvalgos duomenimis, vartotojai Baltijos šalyse, Japonijoje ir Pietų Korėjoje antrą ketvirtį buvo pesimistiškiausi – paskutines reitingo vietas užėmė Estija (61), Latvija (59), Pietų Korėja (56), Japonija (55) ir Lietuva.

Pasaulyje pasitikėjimo indeksas per ketvirtį pakilo vienu punktu iki 93 – daugiausia, anot tyrėjų, dėl kylančių Azijos rinkų. Tačiau finansų krizė Europoje skatino pesimistines nuotaikas.

"Kreditų krizė Europoje – didžiausia kliūtis pasaulinės ekonomikos kilimui", – apžvalgoje sakė "Nielsen" grupės ekonomistas Venkateshas Bala.

Optimistiškiausi vartotojai šiemet buvo Indijoje (129), Indonezijoje (119) ir Vietname (119).



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių