Quantcast

Vairuotojų krizė tampa nepakeliama – kviečia dirbti užsieniečius

Grįžti į straipsnį

Pavyzdys :

Pavyzdys : portretas
Jei "Girteka" tepavogtu tik atlyginima i rankas is 20 tukstanciu savo vergu,kas menesi turetu po 14 400 000 juodu,neapskaitytu ir neapmokestintu euru! Kas menesi!!! Uz tokias sumas - perkamos valstybes,prezidentai ir net pasauliniu organizaciju vadovai! O vagia tai daug daugiau,nei tas atlyginimas... Tai kaip ir kokie gi istatymai transporte begali galioti!?? Paciu valstybiu vadovams paranku,kad kazkas Maskvoje turetu ta "Girteka" ir kitas vienodai vagiancias,ir ka reikia "patepancias" mafijos vezecias. Todel ir Mobilumo Pakete neliko vietos vairuotoju atlyginimu didinimui...

112

112 portretas
suvenyrai mat atsirado , nori dafiga o kitiem Ni figa !

Anonimas

Anonimas portretas
nepatinka NE dirbk !

Vairuoti

Vairuoti portretas
Tampa nebeįmanoma dirbi virsval metai ant kelio dulkina slykstu

Komandiruotemis dirba

Komandiruotemis dirba portretas
3 vairuotojai dviems vilkikams. Todel per metus dirbami 8 menesiai po 336 valandas. 20 devintojo menesio paru (ne dienu!) - pravazinejama iki vilkiko ir nuo jo iki imones,bet uz jas nemokama! Taip vairuotojas,dirbantis daugiau,nei dvieju etatu darbo laika,pranda 4 menesius darbo stazo per metus!!! Medikas,budintis kas trecia para,sargas,gaisrininkas - staza per metus surenka visa. Vairuotojas,dirbdamas uz 2 ar net 3 - ne! Kodel!??

Nenorima vergauti,nes

Nenorima vergauti,nes portretas
vairuotojo darbo pamaina trunka oficialiai 13 arba 15 valandu,6 dienas savaiteje. Bet blogiausia,kad ponaujai to negana! Vercia dirbti "juodai" dar ilgiau! Dokumentu pildyma,masinos aptarnavima,adresu paieska - tenka atlikti jau po tu oficialiuju valandu. Todel ir nera norinciu vergauti XXI amziuje. Ypac posttarybinese salyse,kur atlyginimas vos minimalus,o Lietuvoje - dar ir puse komandiruotpinigiu pasivagia imoniu vadai. O kitur ir netruksta tu vairuotoju,nes pas mus pilna "transporto imoniu" be jokio transporto! Jos tiesiog pernuomoja vergus is Rytu Vakaru imonems. Ir skleidzia gandus apie "trukuma",kad gautu kvotas naujiems vergams atgabenti.

Norvegu Svinesundeje

Norvegu Svinesundeje portretas
atliktos apklausos rodo,kad kas trecias ivaziuojantis vairuotojas - vergas is Rytu. Tik 10% lenkisku ir tik 6% lietuvisku imoniu,sumoka priklausanti atlyginima vairuotojams. Vergai is Rytu - neuzdirba net 1000 euru men! Siuloma norvegu imonems nekrauti transporto,kurio vairuotojui nebus mokama 17,80 Euro valandai.

Vienintelis zmogus,

Vienintelis zmogus, portretas
per 30 metu pasirupines vairuotojais ir siules moketi jiems 2 MMA iki mokesciu,buvo ministras Kukuraitis. Deja,ponia Profsajunga Kvietiene,issigandusi sumazejusiu "dovanu is Linavos",boikotavo derybas ir teliko 1,65 MMA. Cia tik uz oficialiai dirbamas 336 valandas per menesi,ponai! Tai - 2 pilni etatai + dar 16 valandu! O kur dar "juodas" darbas!?? Vos uz 720 i rankas,kurie pavagiami,ikalkuliuojant i dienpinigius...

Visi supranta,

Visi supranta, portretas
kad visas Lietuvos valdzias,musu "pasirinkimui",deleguoja ir finansuoja verslo klanai. Ir neitikinekite manes,kad 2004 uju balandi,tuometines finansu ir socapsaugos ministres Grybauskaite ir Blinkeviciute,iteisindamos ponams puses vairuotoju komandiruociu dienpinigiu pasivogimo istatyma,nezinojo ka daro! Veliau priimtas DK,akivaizdziai pritaikytas vergu is Rytu isnaudojimui - tai tik patvirtina. Pati Valstybe igalina verlo klanus apiplesti darbuotojus! Tam netgi sukurtos "profsajugos",padedancios issaugoti verslo savivale ir eliminuoti streikus. Ir tikrai visiems uztenka tu milijardu,pavagiamu is milijono vietiniu ir atsigabentu vergu! Svarbu,kad jie nepatektu i biudzeta,o butu pasidalinti "tarp savu kiseniu".

Dar neturiu

Dar neturiu portretas
pernykstes statistikos,bet is uzpernai,neziurint pandemijos,i Lietuva atgabentu 29500 vairuotoju,Sodroje iforminti ir idarbinti ... vos 5523. Kiti "issinuomoti",sumokant 20 euru mokesciu nuo ju minimumo ten ju saliai ir "pernuomoti" i vokieciu,olandu ir belgu imones. Pasivagiant ju atlyginima,puse dienpinigiu ir net atlyginimu skirtuma tarp lietuvisko ir vakarietisko! Naturalu,kad dalis apvogtuju nebegrizta i antra komandiruote,todel ju vis "truksta" ir ivezami vis nauji. O Lietuva taip netenka darbo vietu ir mokesciu,vartojimo,sukeldama masine jaunimo ir ne tik emigracija.

Ka "issinuomoja"

Ka "issinuomoja" portretas
ir "pernuomoja" i Vakaru imones Lietuvos vezejai - puikiai rodoma jutube : "Rabota v Evrpopie dlia grzdan SNG. Ak - Emgek kompani". Tie juodbruviukai neidarbinami cia ir nemoka mokesciu,o "po 4 tukstancius i menesi nuomai" - nurasoma i sanaudas ir issigryninama i kisenes,eliminuojant dar ir pelna ir mokescius. O zmogeliai uzdirba ta kirgiziska MMA,nes idarbinti jie pas "galvu medziotoja" ten.

Tai melas! Kas domisi

Tai melas! Kas domisi portretas
transporto raida,zino,kad Europa pasidalino rusu ir italu mafijos. Spekite,kas gavo transporto,o kas siuksliu bizni? Va tai ir paaiskina,kodel be Rytu Europos,vairuotoju truksta ir Vokietijai. Juk ten transporta valdo rusai ir kazachai,visaip spaudziantys vyriausybe,leisti nemokamu "issinuomotu" vergu is Rytu importa! O stai prancuzams netruksta,nors ju vairuotojai,del darbo pavojingumo,gali iseiti i pensija kada nori! Uztenka gydytojo rekomendacijos. "Praskrido" ir melas apie trukuma UK. Nuvaziavusieji - negavo jokio darbo,nekalbant apie "pasakiskas algas"! Isidarbino ... net 60 vairuotoju! :-D

Jau virs 20 metu,

Jau virs 20 metu, portretas
kaip cia tempia tuos uzsieniecius. Del ju dar 2004 aisiais priimtas puses komandiruociu dienpinigiu vogimo istatymas,po to ir naujasis DK. Deja,apie tai,kaip juos cia apiplesia imoniu vadai - jau zinoma net Vidurineje Azijoje! Ir anksciau ar veliau,bet Lietuvos vezeju ir valdziu mafija - zlugs. Gaila,kad ir Valstybe,jei ne dar anksciau...

Galerijos

Daugiau straipsnių