Tolimojo susisiekimo autobusais reforma: sektoriaus atsigavimas ir įvairesnės pasirinkimo galimybės

Grįžti į straipsnį

A

A portretas
Daugiausiai neigiamai šia tema komentuoja Toksas ir Kautra, kurie užima dominuojančią padėtį rinkoje, tai kaip čia dabar reikes dalintis rinką su visais, kai iki šiol nereikejo. O Paleičikas iš Tokso jau išejo?

?

? portretas
Kada bus Rail Baltica?

D

D portretas
Ir pabaigai - Jums viceministre pavaldi LAKD Akademijos mstl. Šakių pl. atnaujino perėją. Šakių AP maršrutas į Vilnių dėl darbų ir sukeltų kamščių vėlavo kasdien min. pusvalandį. Ar dėl savo neveiklumo kompensavote nuostolius autobusų parkams ir ar atsiprašėte keleivių, visų važiavusių automobilistų kad prastai organizuoti darbai - visa tai galima atlikti nedarbo metu, kaip ir viadukų remontą A5 kelyje.

D

D portretas
Tokiu atveju jei rūpinasi geležinkeliais, kodėl nedraudžia avia linijomis - pvz. turėtų uždrausti visiems lėktuvams valandą ar dvi važiuoti Vakarų ir Rygos kryptimi jei į/iš važiuoja traukinys. Nuo Kauno iki Varšuvos traukiniu 9 val. važiuoti, o autobusu 6 ar 7 val. Kur Jūs viceministre? O kur dar aviacija, gelbstint traukinius uždrausti ta pačia kryptimi ir jiems. Dar vienas marazmas laukia kai keleiviai bus išblaškyti, tai kam savininkui, Kautrai ar Klaipėdos autobusų parkui varinėti normalų autobusą, kur tu sėdi patogiai, plačiai - važiuosi mikroautobusu vaidindamas latvišką šprotą. O apie autobusų naujumą - kuo neįtinka Tauragės, Klaipėdos, Kautros ar TOKS autobusų amžius.

D

D portretas
Tas viceministras pradžioje galėtų įvardinti savo nuveiktus darbus. Apie konkurenciją tegul paaiškina Maximai, kodėl tokie centrai atsiranda miestų centruose ir sunaikina visą mažąjį verslą. Kaune bus taip - naujieji verslininkai maršrutus darys nuo geležinkelio stoties ar dar kur nors kur bus sutarta pigiau mokėti už nuomą ir keleiviai galės lakstyti ieškodami kur kas iš kur išvažiuoja. Dabar tarkime iš Vilniaus į Kauną renkiesi kuo tau patogiau važiuoti, traukiniu ar autobusu. Autobusu pvz. greičiau atvyksti nei traukiniu jei išlipti reikia Kalniečiuose ar K.Petrausko g., bet autobusams ta pačia kryptimi bus draudžiama išvykti panašiu laiku. Tai kodėl valstybė viceministro asmenyje pvz. Žiežmarių gyventojui atima patogumą. Pvz. Vilkaviškyje kol nusibelsi į gelež. stotį, nuvažiuosi į Kauną, autobusu būtum jau seniai nuvykęs, nuvažiavęs kur reikia ir sėdėtum sekančiam autobuse vyksiančiame atgal.

Sunaikinti tai,

Sunaikinti tai, portretas
kas veike eiliniam zmogui - kapitalizmo esme! Vergas privalo vergauti,o ne keliauti!

As

As portretas
Bagažo saugyklos stotyse? Kur matėt? Aš tik Vilniuje, daugiau niekur nebėra.

G

G portretas
Svarbu suprasti, kas šią reformą vyriausybėje užsisakė. Įprastai, tai būna susijęs verslas, siekiantis visiško dominavimo. Šiuo metu transportas veikia daugiau mažiau pagal realų poreikį. Nuleistas iš "vyriausybės" veiks pagal interesus.

Šimonyte uchodi

Šimonyte uchodi portretas
Bilietai brangs

o man patinka su autobusiukais važinėti

o man patinka su autobusiukais važinėti portretas
pamatai mūsų krašta per dideli langą, vairuotojai malonūs,ir internetas ir tuoletas, viskas šaunu
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių