Quantcast

Per šventes – TV reklamos šuolis

  • Teksto dydis:

Per šventes televizijos sulaukė 8,2 proc. daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir 13 proc. - vertinant pinigais. Daugiausia reklamos sekundžių transliavo TV3 televizija, labiausiai ūgtelėjo jai priklausanti TV8. Reklamos biudžetą televizijoje solidžiausiai augino "Olifėja" ir "Omnitel", rašo "Verslo žinios".

Rinkos tyrimų bendrovė "TNS LT" skaičiuoja, kad 2015 metų lapkričio 16 dienomis - gruodžio 27 dienomis, palyginti su 2014 metais tuo pačiu metu, reklamos, skaičiuojant sekundėmis, televizija rodė beveik 8,2 proc. daugiau, o palyginti su 2013 metais - 10proc. daugiau.

Žiniasklaidos planavimo agentūros "Media House" tyrimų skyriaus vadovė Magda Anužytė, teigia, kad kalėdiniu laikotarpiu transliuotos reklamos augimas atspindi bendrą TV reklamos augimą per visus šiuos metus.


Šiame straipsnyje: TVreklamašventėstelevizija

NAUJAUSI KOMENTARAI

Vudis

Vudis portretas
Man patinka tie kanalai kur reklama parodoma vieną kartą per parą.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių