Quantcast

RST derinasi prie klientų

Atsižvelgdama į klientų poreikius, bendrovė Rytų skirstomieji tinklai (RST) koreguoja klientų aptarnavimo skyrių darbo laiką. Nuo balandžio 1 d. Vilniaus miesto klientų aptarnavimo skyriai dirbs 2 valandomis ilgiau, kituose didžiuosiuose miestuose – 1,5 valandos ilgiau, nei dirbo iki šiol.

„Siekdami patenkinti klientų lūkesčius ir užtikrinti kokybišką aptarnavimą, nusprendėme pritaikyti klientų aptarnavimo skyrių darbo laiką pagal klientų poreikius“, – teigė RST Elektros tiekimo direktorė Laimutė Milašauskienė.

Pasak L.Milašauskienės, iki šiol galiojęs klientų aptarnavimo skyrių darbo laikas ne visiems klientams buvo patogus, nes jis dažniausiai sutapdavo su jų pačių darbo laiku. „Gyventojams susitvarkyti savo reikalus, susijusius su elektros energijos tiekimu, darbo metu sudėtinga. Todėl priėmėme sprendimą nuo balandžio mėnesio darbo dienomis klientus aptarnauti ne tik pietų pertraukų metu, bet ir pratęsti jų priėmimo laiką vakarais. Didžiųjų miestų klientų aptarnavimo skyrių darbo laiką prailginome pusantros valandos, o Vilniaus miesto pietiniame bei šiauriniame skyriuose – dviem valandomis“, – sako L.Milašauskienė.

Vilniaus miesto klientai bus aptarnaujami ir šeštadieniais. Visi 25 RST klientų aptarnavimo skyriai dirbs be pietų pertraukos.

Nuo balandžio mėnesio didžiuose RST klientų aptarnavimo skyriuose Alytuje, Marijampolėje, Panevėžyje, Utenoje ir Vilniaus rajono skyriuje Nemenčinėje klientai bus aptarnaujami kiekvieną darbo dieną nuo 7.30 iki 18.00 val. Vilniaus miesto pietinis ir šiaurinis skyriai klientus priims darbo dienomis nuo 7.30 iki 18.30 val. bei šeštadieniais nuo 10.00 iki 14.00 val. Į kitų miestų RST klientų aptarnavimo skyrius klientai galės atvykti kiekvieną darbo dieną nuo 7.30 iki 16.30 val., iki šiol šie skyriai penktadieniais dirbo viena valanda trumpiau.


Šiame straipsnyje: RSTdarbo laikas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių