- Remigijus Bielinskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
Penktadienį oficialiai pradėta vieno avaringiausių ir intensyviausių šalies kelių – „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – rekonstrukcija. Iki 2024 metų pabaigos užbaigus darbus visas 40 kilometrų ruožas virs keturių eismo juostų magistrale.
„Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų. Tai leis iš esmės pagerinti eismo saugumą, išsprendžiant šiuo metu esamą didelio avaringumo problemą“, – rekonstrukcijos pradžios ceremonijoje kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76 kilometre penktadienį sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Rekonstrukcijos darbai prasidės kelio ruože nuo 72,5 iki 79 kilometro, jus už 55,8 mln. eurų iki kitų metų rudens atliks konkursą laimėjusi statybų bendrovė „Fegda“. Kelyje įrengtas pirmasis šalyje „žaliasis tiltas“ gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, sankirta, jungiamieji keliai.
Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų.
„Labai svarbu, kad šitoje geopolitinėje situacijoje tokio dydžio projektus – automagistrales, kurios jungia Šiaurės Europą su Vakarų, galima įgyvendinti labai greitai. Per ateinančius metus turėsime dvi atkarpas pilnai įrengtas – tai yra trumpiau negu metai, o iki 2024 metų turėsime užbaigtą visą šį ruožą“, – renginyje sakė „Fegdos“ vadovas Gediminas Gribulis.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiama, kad iki 2030 metų visas „Via Baltica“ ruožas Lietuvoje atitiktų aukščiausius reikalavimus.
„Via Baltica ypatingai svarbus kelias Lietuvai. Yra planas, kad iki 2030 metų visas ruožas nuo Lenkijos iki Latvijos atitiktų aukščiausius kelių reikalavimus – būtų saugus ir patogus“, – sakė LAKD vadovas.
Rekonstravus „Via Baltica“ kelią, kuris yra intensyviausias sunkiojo transporto eismo koridorius šalyje ir kuriuo per parą pravažiuoja apie 10 tūkst. automobilių, iš jų iki 60 proc. – sunkvežimiai, sumažės eismo įvykių, sutrumpės kelionės laikas, sumažės degalų sąnaudos.
Šuo metu vyksta kito „Via Baltica“ ruožo – nuo 79 iki 85 kilometro – rekonstrukcijos rangovo konkursas. Baigus projektavimą ketinama paskelbti konkursą ir ruožui nuo 56,8 iki 72,5 kilometro. Planuojama, kad ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 metų pradžioje.
Visą 268 km ilgio „Via Baltica“ kelio Lietuvos teritorijoje rekonstrukciją numatoma baigti iki 2030 metų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gyventojai kviečiami teikti paraiškas keisti suskystintų dujų balionams
Trečiadienį paskelbtas kvietimas teikti paraiškas finansuoti suskystintų naftos dujų balionų daugiabučiuose pakeitimą kitais energijos šaltiniais. ...
-
PST vadovas neatskleidžia, ar įmonė ketina parduoti verslo centrą Šeškinėje
Vienai didžiausių Lietuvos statybų bendrovių Panevėžio statybos trestas (PST) ketinant pasirašyti taikos sutartį su Valstybine mokesčių inspekcija (VMI) dėl 5,8 mln. eurų skolos išmokėjimo dalimis, PST vadovas sako, jog kol kas nėra ...
-
Vyriausybė pritarė komercinių saulės parkų plėtrai virš 2 GW: yra ribojimų2
Vyriausybė trečiadienį posėdyje pritarė tolesnei komercinių saulės parkų plėtrai viršijus 2 gigavatų (GW) ribą, tačiau su tam tikrais apribojimais. Energetikos ministras Dainius Kreivys sako, kad tokiems saulės parkams pagaminus per daug el...
-
Dėl rusiškos naftos dujų importo sukritikuota Lietuva teisinasi: dabar tą klaidą taisome
Naujienų agentūrai „Reuters“ pranešus, kad Baltijos šalys padvigubino naftos dujų, skirtų automobiliams ir šildymui, importą iš Rusijos prabilo Energetikos ministerija. Anot jos, valstybinė infrastruktūra tokiam i...
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia4
Antradienį įgriuvus tiltui per Nevėžį Kėdainiuose, tai nekeičia Vyriausybės anksčiau skirto finansavimo tiltams ir jų remontui, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis. ...
-
K. Navickas: siekiame didesnių derybinių galių ūkininkams1
Pastaruosius mėnesius smarkiai mažėjant žaliavinio pieno supirkimo kainoms, žemės ūkio ministras Kęstutis Navickas sako, jog bus siekiama didesnių derybinių galių ūkininkams. ...
-
VDI: tarp vyrų ir moterų darbo užmokesčio nėra didelio atotrūkio
Didelio darbo užmokesčio atotrūkio tarp vyrų ir moterų atlyginimų bei tiesioginės diskriminacijos požymių Lietuvoje nėra, rodo Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) tyrimas. ...
-
Per Lietuvą ritasi bankrotų banga: specialistai net prognozuoja antrą infliacijos bangą
Per Lietuvą ritasi bankrotų banga. Per metus jų skaičius šoktelėjo daugiau nei trečdaliu. Ekonomistai sako, kad bankrotų daugėja dėl to, kad įmonės per pandemiją turėjo valstybės apsaugą. Tačiau šiuo metu tokių paramos priemoni...
-
Apklausa: ES ekonomikos gaivinimo planui pritaria 72 proc. lietuvių
Solidarumo principui, kuriuo grindžiamas Europos Sąjungos (ES) ekonomikos gaivinimo po COVID-19 pandemijos planas „NextGenerationEU“, pritaria 72 proc. Lietuvos gyventojų, rodo naujausia „Eurobarometro“ apklausa. ...
-
STT: atliekų tvarkymas – kai kur netinkamai kontroliuojamas ir neskaidrus
Komunalinių atliekų tvarkymas ir administravimas Alytuje, Jonavos, Kėdainių, Šiaulių, Šilutės ir Tauragės rajonuose nėra pakankamai kontroliuojamas, o viešuosiuose pirkimuose trūksta skaidrumo, teigia Specialiųjų tyrimų tarnyba...