Potencialios įtakos reitinge labiausiai pakilo Ž. Mauricas ir R. Lazutka

  • Teksto dydis:

Naujausiame 2019 metų potencialios įtakos reitinge labiausiai sustiprėjo „Luminor“ vyriausiojo ekonomisto Žygimanto Maurico ir nepriklausomo ekonomisto Romo Lazutkos pozicijos. Jie pakilo per keturias vietas – į trečią ir ketvirtą, rodo „Kantar“ atliktas tyrimas.

Reitingo lyderiu išlieka „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis, antroje vietoje – Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, tačiau visuomenės palankumas jiems per dvejus metus sumenko.

Pasak „Kantar“, V. Vasiliauskas 2019 metais komunikavo pusantro karto daugiau nei prieš metus, tačiau nei jo žinomumas, nei potenciali įtaka smarkiai nepadidėjo, o palankumas sumenko. N. Mačiulio žinomumas išaugo, tačiau įtaka ir palankumas krito.

„Kaip neseniai skelbėme verslo nuomonės lyderių tyrime, V. Vasiliauskas 2019 metais pasisakė per tūkstantį kartų ir kone pusantro karto lenkė artimiausius tope nuomonės lyderius N. Mačiulį ir I. Ruginienę. Vis dėlto intensyvi komunikacija nepadėjo padidinti palankumo jam, šiuo metu LB valdybos pirmininkas nepatenka į dešimtuką. N. Mačiulis pagal palankumo rodiklį užima 10 vietą šalies tope“, – pranešime teigia „Kantar“ rinkos tyrimų vadovė Lina Juodkienė.

Penktą vietą reitinge užima Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) vykdomoji direktorė Rūta Vainienė, kurios tiek potenciali įtaka, tiek visi kiti vertinimo rodikliai (palankumas, žinomumas, pasisakymų skaičius, pastebėjimas) mažėjo. 

Į šių metų dešimtuką patenka dar trys verslo asociacijų atstovai – Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis, Lietuvos darbdavių konfederacijos prezidentas Danukas Arlauskas ir Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininkė Inga Ruginienė. Iš įmonių vadovų ir prekybos sektoriaus į dešimtuką patenka vienintelė atstovė  – „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Labiausiai pasitikima „Swedbank“ Finansų instituto vadove Jūrate Cvilikiene (palankumo indeksas yra 60, N. Mačiulio – 41), kuri turi nedidelį, bet pasitikinčių ja sekėjų skaičių (žinomumas siekia 6 proc.).

„Iš verslo nuomonės lyderių komunikacijos matome, kad norint pelnyti žinomumą verslo komunikacijos kontekste, reikalinga gana intensyvi ir reguliari komunikacija. Tačiau palankumui pelnyti, o juo labiau – potencialiai įtakai įgyti, vien dažnų pasisakymų žiniasklaidoje nepakanka“, – apibendrino L. Juodkienė.

Nuomonių lyderių tyrimą „Kantar“ atlieka kasmet, analizuojami bankininkystės, draudimo, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos įmonių atstovai ir 25 ekspertai iš LB, verslo organizacijų ar akademinio sluoksnio.

Pernai analizuota 90 spaudos leidinių, 10 interneto svetainių, 4 radijo stočių žinių laidos ir 5 televizijos kanalų žinių laidos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jūs

Jūs  portretas
suvokiat ką ir apie ką rašot?!!
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių