Quantcast

Naujam 10 eurų banknotui – Vilniuje filmuotas klipas

  • Teksto dydis:

Europos Centrinis Bankas 23 kalbomis paskelbė reklaminį klipą, skirtą naujajam 10 eurų banknotui. Euro zonoje banknotas apyvartoje pasirodys jau netrukus – rugsėjo 23 d. Klipas, kuriuo siekiama euro zonos gyventojus supažindinti su naujuoju 10 eurų banknotu, filmuotas Vilniuje.

Europos Centrinis Bankas 23 kalbomis paskelbė reklaminį klipą, skirtą naujajam 10 eurų banknotui. Euro zonoje banknotas apyvartoje pasirodys jau netrukus – rugsėjo 23 d. Klipas, kuriuo siekiama euro zonos gyventojus supažindinti su naujuoju 10 eurų banknotu, filmuotas Vilniuje.

Naujosios „Europa“ serijos 10 eurų banknotai, kaip ir naujieji 5 eurų banknotai, cirkuliuos apyvartoje kartu su senaisiais banknotais ir juos pamažu pakeis. Lietuvoje po euro įvedimo didžiąją šių banknotų apyvartoje dalį sudarys naujieji 5 ir 10 eurų banknotai.

Naujieji 10 eurų banknotai panašūs į 2002 m. išleistus banknotus, tik šiek tiek atnaujintas jų dizainas. Be to, yra keletas naujų ir patobulintų apsaugos priemonių. Pavyzdžiui, kaip ir naujajame 5 eurų banknote, šio banknoto hologramoje ir vandens ženkle panaudotas graikų mitologinio personažo Europos, iš kurios vardo kilęs ir mūsų žemyno pavadinimas, portretas. Dėl to ir naujoji serija buvo pavadinta „Europa“.

 

 

 

 

Pagrindinė naujojo reklaminio filmuko mintis ta, kad 10 eurų skirtingiems žmonėms gali reikšti skirtingus dalykus: pirmąjį pasimatymą, arbatpinigius, nuotykį ar iškylą. „338 milijonai europiečių – stipresni kartu su euru“, – sakoma klipe. Jame taip pat trumpai parodoma, kaip patikrinti naująjį banknotą.

Kaip ir pirmosios serijos eurų banknotus, naujuosius 10 eurų banknotus paprasta patikrinti patiems, taikant „apčiuopk–pažvelk–pakreipk“ metodą. Be hologramoje ir vandens ženkle panaudoto Europos portreto, naujuosiuose banknotuose dar yra smaragdo spalvos skaičius, kurio spalva kreipiant banknotą keičiasi iš ryškiai  žalios į sodriai mėlyną.

Reklaminis klipas Vilniuje ir jo apylinkėse buvo filmuojamas šių metų liepą. Jį kūrė tarptautinė komanda: Havas Worldwide Duesseldorf (Vokietija), Havas Worldwide Paris (Prancūzija) ir IDÉE FIXE (Lietuva), bendradarbiaudama su Adell Taivas Ogilvy (Lietuva).



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių