Quantcast

Mažės „BMS Megapolių“

Sunkmečio prispausta bendrovė „BMS Megapolis“ nusprendė keisti tinklo plėtros strategiją ir uždaryti kai kurias parduotuves.

Per pastaruosius metus skaitmeninės technikos prekybos įmonė 30 proc. sumažino darbuotojų skaičių bei atliko kitas veiklos optimizavimo priemones. Dabar „BMS Megapolis“ nusprendė atsisakyti ir mažai pirkėjų pritraukiančių prekybos taškų.

"Pertvarkę ir išplėtę prekių asortimentą, orientuojamės tik į pelningas, didelius klientų srautus sutraukiančias parduotuves. Tuo pačiu uždarome kelias nepelningas prekybos vietas. Manome, kad šie žingsniai ir kitos, jau įgyvendintos veiklos optimizavimo priemonės leis bendrovei šiuos visai rinkai sudėtingus metus baigti pelningai", – viliasi bendrovės direktorius Audrius Norus.

Šiemet "BMS Megapolis" jau uždarė vieną parduotuvę Rygoje ir vieną Kaune, dar vieną Vilniuje planuojama uždaryti artimiausiu metu. Tuo pačiu metu plečiamas rentabilių parduotuvių tinklas. Lapkritį Vilniaus prekybos centre „Panorama“ duris atvėrė 1000 kv. m ploto "BMS Megapolis", kuris šiuo metu pagal apyvartą yra vienas pirmaujančių visame 15 parduotuvių prekybos tinkle. O prieš savaitę naujajame Šiaulių "Akropolyje" - 1700 kv. m ploto "BMS Megapolis".

Optimizuodama veiklos sąnaudas bendrovė dar nuo 2008 m. kovo pradėjo mažinti darbuotojų skaičių. Šiemet vasario pabaigoje visuose "BMS Megapoliuose" ir įmonės administracijoje dirbo 370 žmonių (prieš metus – 540).

Pasak, A.Noraus, minėtos priemonės ir plėtros pertvarka prekybos tinklui leido kiek amortizuoti visoje rinkoje fiksuojamą didžiulį nuosmukį.

Vienos didžiausių Baltijos šalių elektronikos įrangos didmenininkių bendrovės "Acme kompiuterių komponentai" direktoriaus Regimanto Buožiaus teigimu, skaitmeninės elektronikos rinka Lietuvoje per pirmuosius du mėnesius, palyginti su 2008 metais, susitraukė apie 50 proc. "BMS Megapolio" pardavimai sausio-vasario mėnesiais smuko 38 proc. iki 19,5 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių