Quantcast

Marketingo vadovų klubas narius kvietė į verslo portreto kūrimo „workshop’ą“

  • Teksto dydis:

Balandžio 13 d. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) veikiančio Marketingo vadovų klubo narės, profesionalios fotografės,  Vita Kučinskienė ir Laura Deliusinė pakvietė klubo narius, bei svečio teisėmis ir kitus Rūmų narius, į verslo portreto kūrimo workshop’ą.

KPPAR Marketingo vadovų klubo renginys vyko išskirtinėje „Cozy studio“ studijoje, kuri Kaune duris atvėrė 2019 metų vasarį. Daugiau nei 600 kvadratinių metrų dienos šviesos foto studija yra padalinta į tris atskiras studijas, kurios išsiskiria itin aukštomis lubomis, bei dideliais langais. Studijose rasite baldų kampelius – stilingas instaliacijas, įvairių spalvų popierinius fonus, dideles cikloramas bei įvairaus inventoriaus, kaip itin stilingą, raudoną motorolerį „Vespa“.

Gausiai susirinkusiam svečių būriui fotografė Vita Kučinskienė pristatė naujausias verslo portreto kūrimo tendencijas ir atsakė į, planuojantiesiems fotografuotis verslo portretui, rūpimus klausimus, tokius kaip – kas yra verslo portretas, įvaizdinė fotosesija, asmeninė fotosesija? Kuo jos skiriasi ir kurią iš jų pasirinkti? Kiek pakanka investuoti laiko ir finansų į fotosesijos įvaizdžio kūrimą: makiažą, šukuoseną, aprangą? Fotosesijos vieta – studijoje ar darbo aplinkoje? Fotografijos profesionalės dalinosi ir patarimais, kaip pozuoti verslo portreto nuotraukoms.

„Fotografas ir komanda – tai  neatsiejami vienas nuo kito viso kūrybinio proceso metu. Mes, kaip komandos dalis, realizuodami užsakovo (įmonių) verslo portreto foto projektus – įvaizdinės fotosesijos metu, kada ruošiamos fotografijos yra skirtos elektroninei parduotuvei, spaudai, katalogams, socialiniams tinklams – ir skaitmeninės nuotraukos pagalba reikia perteikti vizualinę komunikaciją ar turinį, siekiame tik aukščiausio galutinio rezultato. 10 metų profesionalios patirties, atsidavimas portretų ir įvaizdžio sričiai, nuolatinis tobulinimasis studijinėje fotografijoje, pozavime, psichologijoje ir marketinge – sukuria gerus ir „skanius“ rezultatus tiek didelėms įmonėms, tiek asmeniškai klientams. Sukaupusios ilgametę patirtį fotografijos srityje, puikiai žinome, ko reikia, norint išgauti geriausią kadrą“, – kalbėjo, su kolege fotografe Laura Deliusine jau nuo 2016 metų besidarbuojanti, fotografė Vita Kučinskienė. Moteris dalijosi ne tik sukaupta patirtimi, nuolat ir daug dirbant su įmonėmis kuriant verslo portretų fotosesijas, bet ir motyvuojančiai įkvėpė kitus sakydama: „Priežastis, dėl kurios augame, plečiamės ir imamės naujų dalykų, yra labai paprasta – nesidairome, o dirbame diena iš dienos tai, ką mokame geriausiai. Mažas darbas, didelis darbas – nėra skirtumo, visi jie – svarbūs. Visuomet mokomės. Ne iš klaidų. Mokomės naujų dalykų, rodos, nesusijusių su tuo, ką veikiame, tačiau, kaip sykis, padedančių kuo sėkmingiau, lengviau ir sklandžiau mūsų klientams žingsniuoti verslo, meno, sporto ir kituose pasauliuose“.

KPPAR Marketingo vadovų klubo organizuojamo ir didelio susidomėjimo sulaukusio workshop’o metu visi svečiai turėjo galimybę nemokamai sukurti asmeninį verslo portretą, kurį vėliau galėtų naudoti savo reikmėms: socialiniuose tinkluose, įmonės svetainėje esančioje kontaktų skiltyje ar elektroniniame paraše ir kt. Tad renginio dalyvius pasitiko profesionali makiažo meistrė Judita Derūnė, kuri ir padėjo kiekvienam, stojusiam prieš fotoaparato objektyvą, pasigražinti ir pasiruošti fotosesijai. Profesionalios makiažo meistrės patirtis rodo, o jai pritaria ir fotografės: „Fotografuojantis moterims profesionalus makiažas – būtinas, vyrams grimas – rekomenduojamas. Makiažas yra pritaikomas pagal apšvietimą, kuris yra naudojamas profesionalios fotosesijos metu. Paprastai, kuriame natūralų įvaizdį, kad atrodytumėte gaiviai ir natūraliai“, – dalijosi patarimais makiažo specialistė Judita Derūnė.

Kalbant, ką rekomenduojama dėvėti verslo portretui skirtos fotosesijos metu, fotografės vieningai sutaria ir pataria: „Svarbiausia taisyklė – drabužiai turi jums patikti. Jei su pasirinktais drabužiais jausitės nepatogiai, tikėtina, kad nuotraukose tai matysis. Verslo klientams rekomenduojame dėvėti švarkelio ar kelnių, ar sijono derinuką, puikiai tinka klasikinio kirpimo minimalistinės suknelės, marškiniai, tvarkingi džinsai. Aplikacijas ir užrašus ant aprangos palikite susitikimui neformalioje aplinkoje, tačiau, jei – tai jūsų įvaizdžio dalis – nesakome „Ne“. Kaip aksesuarai: puikiai tinka sąsagos, smulkūs auskarai ar paprastas vėrinys. Jei nešiojate akinius ir turite keletą porų, atsineškite juos visus“.

Kol vieni įsitraukė į savo asmeninio verslo portreto kūrybinį procesą ir pozavo prieš foto objektyvą ar gražinosi makiažo meistrės kėdėje, kiti tuo metu degustavo Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nario „ACALA group“ gaminamą fermentuotos arbatos gėrimą. Renginio dalyviai vaišinosi „Baltojo vyno“ bei „Spritz style” stiliaus nealkoholine, išskirtinio skonio, putojančia arbata. Šią išskirtinę arbatą, sukurtą someljė Martyno Žemavičiaus, galima derinti ne tik prie pietų ar vakarienės stalo, bet ir vaišintis išskirtinių švenčių metu. „„ACALA“ arbatos gėrimas yra visiškai naujas potyris, įkūnijantis putojančią patirtį jūsų džiaugsmo akimirkoms, atnešdama ne mažiau iškilmingumo nei taurė šampano ar vyno. Šis gėrimas turi antioksidantų, organinių rūgščių, pagamintas iš kokybiškų arbatų bei turi mažai cukraus. Tegul naujas skonių ir patirčių pasaulis priklauso jums!“ –  šiuo šūkiu užbaigdamas išskirtinio gardumo gėrimų pristatymą, visus kviesdamas juos degustuoti, kalbėjo „Acala group“ direktorius Martynas Žemavičius, jam talkino klientų vadybininkė Živilė Dabkė.

Norinčius tapti Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiančio Marketingo vadovų klubo nariais, maloniai kviečiame susisiekti, susipažinti ir sudalyvauti viename klubo susitikime svečio teisėmis. Daugiau informacijos apie klubą ir kontaktus pasiteiravimui rasite čia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių