- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Gegužės 16 d., oficialiai atidarytas Vievio (Paparčių) viadukas. Renginyje dalyvavo susisiekimo ministras Marius Skuodis, Seimo nariai, Elektrėnų meras, AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovų atstovai.
„Tai buvo bene blogiausios būklės tiltas visų tiltų ir viadukų sąraše, dėl to džiaugiuosi, kad šis ne vienerius metus atidėliotas saugumo klausimas pagaliau išspręstas. Iki metų pabaigos dar bus sutvarkyta pervaža ir pradėtas tvarkyti šalia esantis prastos būklės Alesninkų viadukas per geležinkelį. Tokiu būdu užtikrinant Vievio gyventojų ir svečių saugumą dešimtmečiams į priekį. Nuosekliai judame naikindami šias piktžaizdes visame tiltų ir viadukų tinkle“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus patarėjo Remigijaus Lipkevičiaus, įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, susisiekimas dabar patogesnis ir saugesnis visiems eismo dalyviams. Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojams nuo šiol kelionės taip pat tapo trumpesnės, nes nebereikia naudotis apylankomis, kuriomis eismas buvo kreipiamas vykdant viaduko rekonstravimo darbus.
Naujojo Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos) projektas įgyvendintas mėnesiu anksčiau, nei buvo numatyta sutartyje, o viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau nuo pernai metų gruodžio.
2021 m. pabaigoje senasis viadukas buvo pilnai nugriautas, o vietoj jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys. Visuomenės patogumui rekonstruoti jungiamieji keliai, įrengti takai pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaros (akustinės sienos), apšvietimas, buvusios sankryžos rekonstruotos į saugesnes, žiedines sankryžas. Viso projekto vertė siekia 11,8 mln. eurų.
Pradėjus vykdyti projektą, senojo viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, juo galėjo važiuoti tik riboto svorio sunkiasvoris transportas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas buvo pirmoje eilės vietoje.
Šiais metais taip pat planuojama pradėti kapitališkai tvarkyti valstybinės reikšmės kelyje Nr. 4717 Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai 0,78 km esantį viaduką (Alesninkų) per geležinkelį. Tvarkant šį blogos būklės viaduką eismas bus leidžiamas viena puse, kol bus remontuojama kita viaduko pusė. Kai bus sutvarkyta viena pusė, ja bus leidžiamas eismas, kol bus tvarkoma likusi viaduko pusė. Planuojama, kad šiais metais pradėjus tvarkymo darbus, jie bus baigti 2024 m.
Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklauso 1547 tiltai ir viadukai. Iš jų 72 vertinami kaip blogos būklės. 2022 m. Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose buvo sutvarkytas 41 tiltas bei viadukas, šiemet planuojama sutvarkyti 27, o 2024 m. – 35 tiltus ir viadukus.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas spręs, ar verslui lengvinti ginklų dalių gamybą2
Seimas spręs, kokiais atvejais ginklų dalių gamybą įtraukti į nelicencijuojamų veiklų sąrašą. ...
-
Kai kuriems elektros vartotojams – nemaloni žinia4
Nemaloni žinia elektros vartotojams, pamirštantiems ar tyčia nedeklaruojantiems suvartotos elektros energijos. Jei vartotojai naudojasi ne išmaniuoju skaitikliu ir daugiau nei metus nedeklaruoja suvartotos elektros kiekio, nuo kitų metų jiems...
-
Penktadienį protestą rengiantis maitinimo verslas prašo grąžinti 9 proc. PVM lengvatą5
Maitinimo sektoriaus atstovai penktadienį prie Vyriausybės rengia protesto akciją reikalaudami grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas svarstys griežtinti tvarką į Lietuvą atvykstantiems dirbti užsieniečiams3
Seimas imsis svarstyti griežtinamus reikalavimus dirbti į Lietuvą atvykstantiems užsieniečiams ir juos kviečiančioms įmonėms. ...
-
G. Nausėda palaiko pelno mokesčio didinimą gynybai, dėl PVM sako esąs „kategoriškai prieš“5
Tariantis dėl didesnio gynybos finansavimo, prezidentas Gitanas Nausėda sako palaikantis papildomą pelno apmokestinimą, tačiau pabrėžia esantis „kategoriškai prieš“ pridėtinės vertės mokesčio (PVM) kėlimą. ...
-
Seimas nustatė tvarką, kaip bus laikinai nuomojama laisva valstybinė žemė
Laisvą valstybinę žemę ir mieste, ir kaime laikinai išsinuomoti galės tik ūkininkai arba įmonės, kurie naudojo ją iki praėjusių metų pabaigos bei deklaravo joje augintas naudmenas. Jiems atsisakius toliau žemę dirbti, į tuos sklypus gal...
-
Regionuose mažėja bankų skyrių: ką daryti gyventojams?2
Regionuose mažėja bankų skyrių, gyventojams tenka važiuoti keliasdešimt kilometrų iki artimiausio banko, kad gautų konsultaciją. Bankai aiškina paprastai – žmonės į padalinius ateina vis rečiau ir ragina nuo šiol su banku...
-
Seimas palengvino neįgaliuosius vežančių automobilių parkavimą1
Nuo lapkričio lengvės neįgaliųjų vairuojamų ar juos vežančių automobilių parkavimas – jų savininkams leista nemokėti mokesčio už stovėjimą savivaldybių nustatytose vietose. ...
-
N. Mačiulis: gynybą galima finansuoti parduodant valstybės įmonių turtą10
Vyriausybei iškėlus idėją steigti specialų fondą gynybai papildomai finansuoti iš didesnių mokesčių, „Swedbank“ ekonomistas Nerijus Mačiulis sako, kad krašto apsaugą reikėtų finansuoti ne didinant mokesčius, o pard...
-
Premjerė: pratęsus bankų solidarumo įnašą valstybė negautų realių pajamų5
Lietuvoje veikiantiems bankams pernai uždirbus dukart didesnį pelną nei 2022-aisiais, premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad pratęsus laikinąjį bankų solidarumo įnašą, pajamų iš šio mokesčio valstybė nebesurinktų, nes ma...