- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Daugiau nei pusė gyventojų pripažįsta, kad apsilankyti prekybos centruose juos labiausiai skatina sezoniniai išpardavimai ir nuolaidos. Trečdalį lankytojų Lietuvos didžiuosiuose prekybos centruose paskatintų apsilankyti didesnės nuolaidos su lojalumo kortele (33 proc.) ar dovanos už įsigytus pirkinius (30 procentų). Pasak šiuos duomenis atskleidusių ir apklausą užsakiusių prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ valdytojų, net augant ekonomikai jautrumas nuolaidoms išlieka labai didelis.
„Nuolaidos, akcijos, išpardavimai, specialūs apsipirkimo pasiūlymai Lietuvoje įsitvirtino prieš kelerius metus, prasidėjus ekonominei krizei, kai vartotojų įprotis įsigyti prekes su nuolaida tapo racionalaus apsipirkimo ženklu. Ir nors šiuo metu su nuolaidomis vartotojai susiduria beveik kasdien, didžiųjų nuolaidų dienomis lankytojų srautai išauga daugiau nei trečdaliu“, – sakė Rasa Vyšniauskienė, prekybos ir laisvalaikio centrą valdančios bendrovės rinkodaros vadovė.
Apie tai, kad lietuviai tapo nuolaidų mėgėjais, šiemet skelbė ir rinkos tyrimų bendrovė „TNS“. Bendrovės duomenimis, 31 proc. žmonių kasdienio vartojimo prekes: kavą, arbatą, skalbimo priemones perka tik per akcijas.
Pasak R. Vyšniauskienės, pasaulio prekybos centrų patirtis rodo, kad vartotojams svarbiausios ne nuolatinės akcijos, bet jų lūkesčių atitikimas: patinkanti aplinka, aptarnavimas, prekių asortimentas, parduotuvių pasirinkimas. Tačiau šiuo metu Lietuvoje prekybininkų sėkmė dažnai priklauso nuo to, kokio dydžio nuolaidas jie gali pasiūlyti.
„Iki 10 proc. pigesnės prekės vartotojų dėmesio nesukausto ir yra beveik privalomos, o daugiau nei trečdaliu sumažėjusios kainos dar neprasidėjus sezoninio išpardavimo laikotarpiui priverčia atkreipti dėmesį“, – apie pirkėjų įpročius komentavo rinkodaros vadovė.
20-ies Lietuvos miestų ir rajonų savivaldybių interneto vartotojų apklausa atskleidė, kad ketvirtadalį (24 proc.) lankytojų į prekybos centrus paskatina atvykti ne tik išpardavimo nuolaidos, bet taip pat loterijos ir žaidimai su galimybe laimėti prizus. 16 proc. žmonių apsilankyti prekybos centruose paskatina parduotuvėse pasirodžiusios naujos drabužių ir avalynės kolekcijos.
„Baltic RED“ užsakymu reprezentatyvią viešosios nuomonės apklausą šią vasarą atliko rinkos ir socialinių tyrimų kompanija „GfK Custom Research Baltics“. Tyrime dalyvavo 807 respondentai nuo 16 iki 65 metų. Interneto vartotojų apklausoje dalyvavo Kauno, Kėdainių, Kaišiadorių, Jonavos, Prienų, Raseinių, Birštono, Alytaus, Marijampolės, Elektrėnų miestų ir rajonų savivaldybių gyventojai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Restoranai skundžiasi krentančiomis apyvartomis: kils maisto kainos?2
Anot verslininkų, klientai, kuriuos smaugia pabrangusios paskolos, pavalgyti užsuka vis rečiau ir dairosi pigesnių patiekalų, praneša LNK. ...
-
Seimas spręs, ar skatinti automobilių aikštelių įrengimą kurortuose4
Seimas spręs, ar leisti kurortuose įrengti automobilių stovėjimo aikšteles už Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšas, skiriamas savivaldybėms. ...
-
Dėl problemų oro uostuose – nepatogumai keleiviams: nenustebkite, jei jūsų skrydį atšauks
Po pandemijos žmonės vėl keliauja, oro uostai atsigauna, tačiau jau greit išskristi į šiltus kraštus gali būti kur kas problemiškiau. ...
-
Lietuva – vargingiausių ES ekonomikų trejetuke: ar bus dar blogiau?37
Lietuva – pastaraisiais metais bene labiausiai ekonomiškai vargstanti Europos sąjungos valstybė, praneša LNK. ...
-
Panevėžyje pradeda veikti elektroninio bilieto sistema
Panevėžio viešajame transporte sekmadienį pradeda veikti elektroninio bilieto sistema. ...
-
Akiratyje – žvejų mėgėjų bilietai: svarsto branginti kelis kartus19
Parlamentarai šią savaitę pradėjo svarstyti siūlymą branginti žvejų mėgėjų bilietus. ...
-
D. Kreivys: Lietuvai kritinės žaliavos svarbios saulės ir vėjo projektams15
Kritinės žaliavos Lietuvai svarbios dėl įgyvendinamų saulės ir vėjo energetikos projektų, teigia energetikos ministras Dainius Kreivys. ...
-
Atpigusios dujos aplenkia vartotojus?50
Šiuo metu biržoje dujų kaina žymiai nukritusi, tačiau Lietuvos vartotojų sąskaitose ji vis dar aukšta. Gyventojai piktinasi, kad pigios dujos jų nepasiekia ir ragina bendrovę „Ignitis“ mažintis pelnus ir kompensuoti už priim...
-
Konkurencijos taryba: įstatymo pataisos dėl maisto labdarai gali neigiamai paveikti rinką2
Siūlymas įstatyme įtvirtinti prievolę didesnėms parduotuvėms labdarai atiduoti dar tinkamus vartoti, tačiau pasibaigusio galiojimo maisto produktus gali sudaryti skirtingas konkurencijos sąlygas, todėl projekto rengėjams siūloma atlikti poveikio rin...
-
Esate nepatenkinti kelione ir norite kompensacijos? Viskas, ką reikia padaryti1
Už ką yra atsakingas kelionės organizatorius, ir kas yra vertinama kaip kelionių sutarties pažeidimas? Plačiau – LNK reportaže. ...