- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vyriausybei ketinant apriboti keliavimą viešuoju transportu neturintiesiems galimybių paso, keleivių vežėjai teigia negalėsiantys patikrinti visų žmonių, praneša Lietuvos keleivių vežimo asociacija.
Bendrovės „Kautra“ rinkodaros vadovas Gintautas Pakusas sako, kad viena problemų – techninis sprendimo įgyvendinimas.
„Toli gražu ne visi vyresnio amžiaus žmonės turi išmaniuosius įrenginius, galimybę prisijungti prie interneto ir parsisiųsti galimybių pasą. Antra, viešasis transportas nėra renginys arenoje ar teatro spektaklis – juo žmonės važiuoja į poliklinikas, ligonines, vaistines“, – pranešime sakė jis.
„Užkirsti paskutinį kelią patekti net pas medikus būtų prastas sprendimas“, – pridūrė jis.
Asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis teigia, jog viešuoju transportu keliauja daug socialiai jautrių grupių žmonių, kurie nesinaudoja internetine bankininkyste, gyvena kaime, ir parsisiųsti ar atsispausdinti galimybių pasą jiems bus labai sudėtinga, net jei yra pasiskiepiję ar persirgę koronavirusu.
Pasak asociacijos, patikrinti, ar visi turi galimybių pasą, ypač sudėtinga būtų didžiuosiuose miestuose, kur keleivių srautai dideli. Vien sostinėje vasarą per dieną viešuoju transportu važiuoja apie 300 tūkst. keleivių, o visoje Lietuvoje – 700 tūkst.
„Tektų tikrinti kiekvienoje stotelėje įlipančius keleivius. Tai kur kas sudėtingiau, negu patikrinti įeinančius į parduotuvę ar kitą įstaigą“, – argumentuoja G. Nakutis.
Tektų tikrinti kiekvienoje stotelėje įlipančius keleivius. Tai kur kas sudėtingiau, negu patikrinti įeinančius į parduotuvę ar kitą įstaigą.
Klaipėdos autobusų parko generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas siūlo, kad, įsigaliojus Vyriausybės sprendimui keleivius tikrintų institucijų atstovai, turintys patirties ir galimybių tai padaryti.
Anot G. Nakučio, jei funkcija tikrinti galimybių pasą būtų patikėta viešojo transporto kontrolieriams, neaišku, ar jie turėtų teisę surašyti protokolą bei išlaipinti keleivį.
Vyriausybė planuoja, jog nuo rugsėjo 13-osios galimybių paso neturintiems gyventojams nebus leidžiama naudotis viešuoju, priemiestiniu, tarpmiestiniu ir tarptautiniu transportu – tik taksi ir pavėžėjų paslaugomis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Akiratyje – žvejų mėgėjų bilietai: svarsto branginti kelis kartus12
Parlamentarai šią savaitę pradėjo svarstyti siūlymą branginti žvejų mėgėjų bilietus. ...
-
D. Kreivys: Lietuvai kritinės žaliavos svarbios saulės ir vėjo projektams10
Kritinės žaliavos Lietuvai svarbios dėl įgyvendinamų saulės ir vėjo energetikos projektų, teigia energetikos ministras Dainius Kreivys. ...
-
Atpigusios dujos aplenkia vartotojus?48
Šiuo metu biržoje dujų kaina žymiai nukritusi, tačiau Lietuvos vartotojų sąskaitose ji vis dar aukšta. Gyventojai piktinasi, kad pigios dujos jų nepasiekia ir ragina bendrovę „Ignitis“ mažintis pelnus ir kompensuoti už priim...
-
Konkurencijos taryba: įstatymo pataisos dėl maisto labdarai gali neigiamai paveikti rinką2
Siūlymas įstatyme įtvirtinti prievolę didesnėms parduotuvėms labdarai atiduoti dar tinkamus vartoti, tačiau pasibaigusio galiojimo maisto produktus gali sudaryti skirtingas konkurencijos sąlygas, todėl projekto rengėjams siūloma atlikti poveikio rin...
-
Ministerija: vidutinė senatvės pensija kitąmet didės iki 605 eurų11
Vidutinė senatvės pensija Lietuvoje 2024 metais augs 66 eurais iki 605 eurų, ji sieks 45,9 proc. vidutinio darbo užmokesčio „į rankas“, skaičiuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. ...
-
LB: į Lietuvą netrukus turėtų ateiti naujas užsienio bankas5
Lietuvos banko (LB) atstovas sako, kad artimiausiu metu į Lietuvą turėtų ateiti naujas užsienio bankas. ...
-
„Litgrid“ pradeda elektros perdavimo linijos Vilnius-Neris statybas2
Elektros perdavimo sistemos operatorė „Litgrid“ pradėjo 81 km ilgio strategiškai svarbios 330 kV linijos Vilnius-Neris statybą. ...
-
Lietuvos sukauptos tiesioginės investicijos užsienyje per metus augo 24,1 proc.
Lietuvos sukauptos tiesioginės investicijos (TI) užsienyje per metus augo 24,1 proc. ir birželio pabaigoje siekė 13,2 mlrd. eurų. ...
-
Pradedami montuoti vieni svarbiausių sinchronizacijos įrenginių – sinchroniniai kompensatoriai
Rengiantis Baltijos šalių elektros tinklų sinchronizacijai su kontinentinės Europos tinklais 2025 m. vasarį, Telšiuose ir Alytuje pradėti montuoti vieni svarbiausių sinchronizacijos įrenginių – sinchroniniai kompensatoriai. Jie pade...
-
EK ragina Lietuvą į įstatymus perkelti vilkikų masės ir matmenų taisykles3
Europos Komisija (EK) ragina Lietuvą į šalies įstatymus visiškai perkelti atnaujintas kai kurių transporto priemonių didžiausios masės ir matmenų taisykles, ketvirtadienį pranešė EK atstovybė Lietuvoje. ...