- Valdas Pryšmantas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
-
Ministras: Kėdainiuose įgriuvęs tiltas tiltų finansavimo tvarkos nekeičia
Antradienį įgriuvus tiltui per Nevėžį Kėdainiuose, tai nekeičia Vyriausybės anksčiau skirto finansavimo tiltams ir jų remontui, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Kalbant apie tiltų finansavimą, tai mes finansavimą esame jau padidinę Vyriausybės kadencijos pradžioje ir keletą kartų, žiūrint kaip skaičiuosim, kad tie objektai, kurie yra prastos būklės, būtų tvarkomi. Tai čia tikrai niekas nepasikeitė (...) dėl vakarykščio įvykio. Faktas, kad yra labai aiškus planas, yra 72 objektai, kurie prastos būklės“, – trečiadienį Vyriausybėje žurnalistams sakė M. Skuodis.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai anksčiau sakė, kad tilto sija galėjo būti pažeista dėl juo važiavusio sunkiasvorio transporto, viršijus leistiną masę.
Pasak M. Skuodžio, tilto įgriuvimo priežastys kol kas neaiškios, tačiau tikėtina, kad dėl to kaltas sunkiasvoris transportas.
Ekspertizė buvo atlikta prieš savaitę ir po jos leista tiltą eksploatuoti, bet tikėtina, kad jis paprasčiausiai buvo sulaužytas sunkiasvorio transporto,
„Grupė, kuri dabar dirba, atsakys į klausimus, kodėl tas įvykis įvyko, nes, kaip žinote, ekspertizė buvo atlikta prieš savaitę ir po jos leista tiltą eksploatuoti, bet tikėtina, kad jis paprasčiausiai buvo sulaužytas sunkiasvorio transporto“, – sakė susisiekimo ministras.
Jo teigimu, panašios būklės tiltų Lietuvoje yra daugiau, o LAKD šiuo metu vertina, ar nereikia papildomų apsaugos priemonių, kurios neleistų važiuoti sunkiasvoriam transportui.
„Tikėtina, ženklų neužtenka, reikia kitokio pobūdžio apribojimų, kad sunkiasvorės transporto priemonės neįvažiuotų ir LAKD šiuo metu vykdo visų tokių objektų, kurių mes turime, papildomą apžiūrą ir žiūri, ar tikrai nereikia papildomų kontrolės, apsaugos priemonių. Tai galėtų būti (...) fizinis kažkoks barjeras, nuleistas kažkoks barjeras, pro kurį sunkiasvorė transporto priemonė nepravažiuotų, pravažiuotų tik lengvosios mašinos. Bet čia ekspertai atsakys“, – kalbėjo M. Skuodis.
Jis sako, kad dėl tiltų būklės nereikėtų kaltinti šios Vyriausybės, nes jų būklė suprastėjo ne per metus ar dvejus, o anksčiau jiems finansavimas buvo labai mažas.
„Jeigu mes žiūrėtume į finansavimą per kokių šešerių metų laikotarpį, tai žvyrkelių asfaltavimui buvo išleisti šimtai milijonų, tuo tarpu tiltų ir viadukų tvarkymui – aš žiūriu 2018, 2019 metų duomenis – aštuoni milijonai ir panašios sumos“, – teigė M. Skuodis.
M. Skuodžio teigimu, šiemet Kelių priežiūros ir plėtros programoje keliams numatyta 521 mln. eurų suma nebus didinama, tačiau kelių ir tiltų tvarkymui bus panaudota dar 170 mln. eurų iš lėšų, numatytų kariniam mobilumui didinti, taip pat bus skirta daugiau Europos Sąjungos lėšų.
„Mes stengiamės didinti finansavimą ir iš kariniam mobilumui skirtų lėšų. Mes esame papildomai gavę 100 milijonų iš Europos Sąjungos šaltinių, kuriuos mes naudosime „Via Balticos“ asfaltavimui. Šalia to Vyriausybės yra skyrusi dar 70 milijonų kitoms karinio mobilumo reikmėms. (...) Tarp tų kelių įeina ir tiltai ir viadukai, jie taip pat turėtų būti tvarkomi. Dar mes stengiamės Europos Sąjungos lėšas, kurias mes turime ir galime investuoti į kelius, paspartinti jų naudojimą, kad tai būtų ne 2026 metais, o dabar“, – teigė M. Skuodis.
„Tai šiais metais biudžetas yra gerokai didesnis nei tie Seimo skirti penki šimtai keturiasdešimt keli milijonai“, – pridūrė jis.
Kėdainių rajono savivaldybė antradienį paskelbė, kad matant padidėjusį tiltų, o ypač įgriuvusio, apkrovimą, ji praėjusiais metais du kartus kreipėsi į Kelių direkciją, kad būtų įvertinta jo būklė.
LAKD vadovas Remigijus Lipkevčius antradienį teigė, jog Lietuvoje yra 73 blogos arba labai blogos būklės tiltai, o į šį sąrašą buvo įtrauktas ir įgriuvęs tiltas Kėdainiuose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
I. Šimonytė su Europos audito rūmų vadovu aptarė Ekonomikos gaivinimo plano įgyvendinimą3
Premjerė Ingrida Šimonytė antradienį susitiko su Lietuvoje viešinčiu Europos audito rūmų pirmininku Tony Murphy (Toniu Merfiu) ir rūmų nare Laima Liucija Andrikiene ir aptarė auditus bei Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemon...
-
Seimas svarstys, ar dar labiau apriboti elektroninių cigarečių prekybą2
Siekiant dar labiau apriboti elektroninių cigarečių su aromatais prekybą, nuo lapkričio siūloma uždrausti tokias cigaretes ir jų pildykles su skysčiu, kuriame būtų cukraus ir saldiklių. ...
-
Ar bankams mokėsime mažiau?5
Už pinigų išgryninimą ir kitas paslaugas kiekvienas sąskaitą banke turintis gyventojas kas mėnesį moka skirtingą mokestį. Lietuvos bankas (LB) bazinį paslaugų mokesčio krepšelį siūlo mažinti. Gyventojams per metus tai leistų sutau...
-
Seimas po pateikimo pritarė draudimui į Lietuvą įvežti rusiškas SGD7
Seimas po pateikimo pritarė siūlymui įstatymu uždrausti rusiškų suskystintų gamtinių dujų (SGD) krovą ir išdujinimą Klaipėdos SGD paskirstymo stotyje bei mažos apimties pakartotinio dujinimo įrenginiuose. ...
-
Lietuvoje siūloma palengvinti vežėjų dalią – siūlo leisti nuomotis vilkikus kitose ES šalyse2
Lietuvos vežėjams ketinama suteikti galimybę naudotis vilkikais, išnuomotai bet kurioje Europos Sąjungos (ES) valstybėje, o ne tik Lietuvoje. ...
-
J. Neverovičius: kitam sezonui šilumos tiekėjai turėtų iš anksto pasirūpinti biokuru
Prezidento patarėjas Jaroslavas Neverovičius sako, kad dėl kitą šildymo sezoną turinčio pradėti veikti „Ignitis grupės“ statomos Vilniaus kogeneracinės jėgainės (VKJ) biokuro bloko šilumos tiekėjai šiuo kuru turėt...
-
J. Neverovičius: prireikus subsidijų už elektrą, jos turėtų būti susietos su vartojimu
Vyriausybei praėjusią savaitę nutarus antrąjį pusmetį panaikinti subsidijas už elektrą, prezidento patarėjas Jaroslavas Neverovičius sako, kad jeigu jų vėl prireiktų ateityje, kompensacijos turėtų būti mokamos už tam tikrą dalį suvartotos el...
-
Netvarkingų pašto dėžučių savininkams verta suklusti: galite susidurti su bėdomis8
Nemažai pašto dėžučių yra apleistos ir netvarkingos. Kodėl jos tokios? Apie tai LNK pokalbis su Lietuvos pašto atstove Deimante Žebrauskaite. ...
-
Seimui liko paskutinis balsavimas dėl mažiausių motinystės išmokų didinimo
Seimas antradienį po svarstymo pritarė mažiausių vaiko priežiūros, motinystės ir tėvystės išmokų didinimui. ...
-
Vasara – puikus metas moksleiviams pasisemti žinių darbo rinkoje: kokio atlygio tikėtis?1
Kur ieškoti darbo ir kokio atlygio tikėtis? Apie moksleivių vasaros darbo užimtumą LNK kalbėjosi su Užimtumo tarnybos atstove Egle Šiukščiūte. ...