Quantcast

„Kantar“: verslo segmente V. Vasiliauskas pernai komunikavo aktyviausiai

  • Teksto dydis:

Pernai verslo segmente aktyviausiai komunikavo Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas.

Antroje vietoje įsitvirtino Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos prezidentė Inga Ruginienė, aplenkusi kelerius metus reitinge pirmavusį Nerijų Mačiulį, rodo „Kantar“ metinė komunikacijos analizė.

Reitinge pernai aukščiausiai pakilo V. Vasiliauskas ir Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas  Zalatorius – atitinkamai per 8 ir 9 pozicijas.

„Kantar“ komunikacijos analizės vadovo Lino Spėčiaus teigimu, šuolį lėmė šių žmonių komentarai apie pinigų plovimo per Baltijos šalių bankus skandalą, diskusijos apie bankų turto mokestį, 2008 metų krizės tyrimą Seime bei svarstymai steigti valstybinį banką.

„Nors V. Vasiliauskas aktyviausių ekspertų tope įsitvirtinęs jau daugelį metų, tai pirmi metai, kai jis yra aukščiausioje topo vietoje“, – pranešime sakė L. Spėčius.

Pasak jo, kelerius metus pastebima tendencija, kad įmonės plečia viešai kalbančių ekspertų komandas, bet mažina atskirų vieno žmogaus citatų skaičių – pernai jų skaičius smuko dešimtadaliu.

Labiausiai – ketvirtadaliu – pasisakymų apimtis mažino draudikai, telekomunikacijų sektorius – 16 proc., o bankininkai pasisakė 11 proc. mažiau. Tik mažmeninės prekybos atstovų citatų skaičius augo 2 procentais.

Bendras žiniasklaidoje cituotų atstovų skaičius paaugo 6 proc. Prekybos atstovų padaugėjo 17 proc., bankininkystės – 16 proc., telekomunikacijų – dešimtadaliu, o draudikų sumažėjo beveik penktadaliu (19 proc.). Pagrindinių SEB ir „Swedbank“ ekonomistų citatų sumažėjo beveik penktadaliu, o „Luminor“ – išaugo 18 procentų.

Vertinant pagal pasiektą auditoriją, pirma vieta tenka V. Vasiliauskui, tačiau N. Mačiulis pagal komunikacijos efektyvumą pralenkia I. Ruginienę.

„Kantar“ teigimu, šių metų kovą itin suaktyvėjo mažmeninės prekybos atstovų, Lietuvos verslo konfederacijos Valdo Sutkaus komunikacija – jo pasisakymai sudarė trečdaliui visų jo pasisakymų pernai.

Tyrimas „Kantar“ atlieka kasmet, analizuojami bankininkystės, draudimo, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos įmonių atstovai ir 25 ekspertai iš LB, verslo organizacijų ar akademinio  sluoksnio.

Analizuojama 90 spaudos leidinių, 10 interneto svetainių, 4 radijo stočių žinių laidos ir 5 televizijos kanalų žinių laidos per 2019 metus. Atskirai išanalizuotas kovo mėnuo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

matomai hemorojaus uzdegimas

matomai hemorojaus  uzdegimas portretas
todel aktyviausiai ir ,,,komunikavo,,,,

liemene,\\\////

liemene,\\\//// portretas
tu dar ne Pravieniškėse ?????????????????????????????
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių