Quantcast

Automobilių importuotojai perspėja: valstybė netenka milijonų

Grįžti į straipsnį

Lietuvis

Lietuvis portretas
Galvoja uždes muitus tai žmonės europines popierines geldas pirks. Su amerietiška pravažinėjau 12 metų dabar atsinaujinti ruošiuosi dėkui už straipsnį reikės ieškoti išsimuitinti kitur nei Lietuvoje.

FNTT

FNTT portretas
"Verlas" puikiai žino kodėl muitinei "trūko plionkė". Ir nereikia čia verkti. Čia buvo tik liko klausimas, kada baigisis šitos aukso kasyklos. Kas turėjo bent vieną pirkinį, "knows the drill"...

Liks Lietuvos

Liks Lietuvos portretas
biudžetas dėl muitinės departamento „uolumo“ prie suskilusios geldos. Automobiliai jau pervežami ir išmuitinami į Vokietijoje ir Olandijoje. Gal reikėtų uždrausti pervežti.....?

Klausimas

Klausimas portretas
90% automobilių kurie kaba dabar muitinėje yra užsakyti paprastiems žmonėms pagal užsakymą. Kodėl turi kentėti paprasti žmones? Mes nenorim pirkti lavonus iš Europos su atsuktomis ridomis ir gyventi autoservise. Sakot verslas neskaidrus? Tai susitvarkykite su verslu bet kad nekentėtu paprasti žmones. Pirkėjas užsakinėjo automobilį iš tarpininko už sutartą kainą, jis tikrai nėra ekspertas dėl mokesčių ir jeigu žinotu kiek reikęs iš tikro sumokėti muito tai neužsakinėtu automobilio . Kaip suprantu iki šiol automobiliai buvo muitinami už likutinę vertę bet iš lempos nutarta nuo 11m muitinti pagal pirkimo s/f. Tokius dalykus reikia iš anksto informuoti verslininkus kad paprasti žmones nepatektu į pinkles. Eilini karta valstybe nurengia paprastus žmones, verslas tai išsisuks nukreips sekančius automobilius į kitas valstybes kur galima išmuitinti iš likutines vertes ...

Verslui:

Verslui: portretas
1. Importo muitai visoje EU yra vienodi (skiriasi tik PVM tarifas), tik kai kurios šalys geriau tvarkosi su kontrole, t.y. turi pajėgumų patikrinti prekes geriau ir išsamiau. 2. Muitinė vertė, kurią reikia deklaruoti susideda iš automobilio įsigijimo kainos (mokamas muitas) + gabenimo iki ES + draudimo išlaidų, ir nuo šios sumos mokamas PVM. 3. Dauguma transporto priemonių buvo gabenama kaip metalo laužas (su salvage certificates), o LT. parduodamos, kaip nedaužtos ir t.t. 4. Keli pareigūnai dalyvauja tikrinimo procese būtent dėl korupcijos prevencijos. 5. Verslas vykdydamas veiklą yra laikomas savo srities profesionalais, todėl turi prisiimti savo veiksmų pasekmes ir iš veiklos kylančias rizikas, o ne skųstis, kad valstybės institucijos neleidžia daryti "bardako". 6. Vykdydami veiklą būkite sąžiningi ir neturėsite jokių problemų su Muitine, VMI, ar kitomis kontroliuojančiomis institucijomis. 7.Nesąžiningų " importuotojų" veiklą parodo sulaikymai su šimtais tūkst. EUR. grynais.

Perekupų Siaubas

Perekupų Siaubas portretas
Vajė. Tai bėda, tai nelaimė. Perekupai nemokantys mokesčių ir garažiniai be licenzijų neteks pajamų. Zero fuсks given!

Jeen

Jeen portretas
Jei Valdžia sužlugdys šį verslą, jei ji pakels dar ir kelių naudotojo mokestį, galima sakyti, kad Lietuva ištuštės galutinai. Mes neteksime pačių aktyviausių žmonių ir pinigų. Statybų sektorius jau kenčia.

LT

LT portretas
Jokiu problebu ,juk yra galimybes plukdytis masinas į kiprą, Vokietiją ,latviją.Ten dvigubai muitai pigiau

Meistras

Meistras portretas
Jei karvės nebus, nebus ir pieno

Anonistas

Anonistas portretas
pats tu jabanas anonistinis bukaprotis.

ALEKS

ALEKS portretas
taip taip nuzudykim karve piena spausim is zoles,visi i darbo birza lietuva automobiliu negamina,dejuoja kad daug senu tersiu automobiliu ,,VALSTYBE ALIO ARG GIRDI ?leisk ivezti hybridinius ir elektro autobilius be mmokesciu ir nustebsite kaip LIETUVA taps ekologisku automobiliu VALSTYBE.

px

px portretas
kam reikėjo jau senai susirinko tuos milijonus, dabar karas dėl sekančių milijonų saininkų paskirstymo.

Anonimas

Anonimas portretas
Kas mums ta jebana korumpuota valstybė,kodėl už viską mokėti,kas zmonems iš to,vagis korumpuotus išlaikyti.isvis reikia už nieką nemokėti.

Jonas

Jonas portretas
Geda kai priima istatymus kurie kenkia valstybei rusu pakalikai zlugdo valstybe

kokia cia valstybe

kokia cia valstybe portretas
jaigu banko neturi

NEMALONI

NEMALONI portretas
Ir akivaizdi pastarojo dešimtmečio tendencija:jei tik valstybinei institucijai vadovauja -ytė,-utė,-aitė,neišvengiamas bardakas ir į logikos rėmus netelpantys valdymo sprendimai.Ko gero klydo revoliucijos vadas Leninas,sakydamas,kad valstybę gali valdyti virėja ar karvių melžėja.

YRA KAIP YRA

YRA KAIP YRA portretas
Tai vadinama verslu.

povke

povke portretas
Jei priimtas įstatymas kenkia valstybei reiškia korupcija aukščiausias valdžios sluoksniuose. Kažkam sumokėjo kad taip būtų. Kad kaunui reikią tų atramų Nemuno pakrantėje nepatikėjau viskas skambėjo kaip pagal scenarijų.

G

G portretas
Didžiausias šešėlio šaltinis yra įstatymai ir jų "kompetetingi" leidėjai. Norint, kad nebūtų šešėlio, reikia jo neskatinti. Šiuo atveju būtent valstybė eina prieš piliečius, bet lazda visada turi du galus.

R

R portretas
Galėtų šį straipsnį pasiskaityti ir į statymų leidėjai ,bei vykdytojai.

Usa

Usa portretas
Nebejuokauk. Tuose paciuose aukcionose ir patys amerikieciai nusiperka masinas susitvarko ir vazineja. O dabar tiesiog plaukia viskas per latvija arba olandija ir atkeliauja i lietuva.

Nu nu

Nu nu portretas
Ne “liberalizuoti”, o tik grieztinti. Didzioji dauguma yra nurasyti be teises bent kada eksplotuoti jav keliuose, kompanijos perkancios tokius auto tam registruotos, nes arba privalo irodyti auto buvo utilizuota kaio kad reikia, arba irodymas kad ekspoetuota kaip siuksles ir metalo lauzas. Auto kainu skaiciai dazniausiai is “oro” traukiami be jokiu dokumentu. JAV importuotojai muitininkams puikiai pazistami kaip mokesciu slepejai, o cia jie verkia atseit i uzsieni kelsis. Idomu, kur jie kelsis? ;)))))))

Na

Na portretas
nereikia dejuot. Kiek metų sukčiavimo su tais automobiliais iš JAV, iš Kanados... Kiek mokesčių nusukta... Gerai, kad tvarka įvedama.

Galerijos

Daugiau straipsnių