Quantcast

Trumpos kelionės - naujas būdas pažinti Europą

Didėjanti trumpalaikių, iki trijų dienų trunkančių kelionių į užsienį paklausa lėmė naujo kelionių operatoriaus „Flyturas" atsiradimą. „Flyturo" produktas - kelionių paketas, pasižymintis fiksuota kaina, į kurią įtraukti visi papildomi mokesčiai. Paketą sudaro tiesioginis skrydis į pasirinktą šalį „flyLAL" oro bendrovės lėktuvu bei dvi nakvynės ne mažiau trimis žvaigždutėmis įvertintame viešbutyje. „Flyturo" steigėjas - kelionių agentūra„BPC Travel".

 „Natūralu, kad dėl vis greitėjančio darbo tempo žmonėms ne visada pavyksta atostogauti vieną ar dvi savaites, todėl populiarėja trumpos kelionės į Europos miestus. Tai lyg mažos atostogos, kurių tikslas - pažinti miestą kultūrine prasme, patirti naujų įspūdžių ir bent kelioms dienoms atitrūkti nuo įprastos aplinkos", - apie trumpų kelionių niuansus kalba „BPC Travel" atstovas.

Ateinančio sezono metu „Flyturo" kelionių pasiūlymai galios vykstant į Amsterdamo, Romos, Paryžiaus bei Londono miestus. Siūloma kaina daugeliu atveju bus mažesnė nei įsigyjant skrydį ir nakvynes viešbutyje atskirai. Kelionės dokumentai bus atsiunčiami per dvi darbo dienas nuo apmokėjimo.

Kelionių paketai bus parduodami ir didžiosiose kelionių agentūrose. Dėl kitų pardavimo vietų šiuo metu vedamos derybos su stambiu mažmeninės prekybos tinklu ir vienu didžiausiu degalinių tinklu.

Šiuo metu trumpos kelionės sudaro apie 20 proc. visų „BPC Travel" kelionių pardavimų. Tikimasi, kad pradėjus veikti naujam operatoriui, šis skaičius turėtų išaugti bent dvigubai. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių