Quantcast

„Toyota“ į aplinką CO2 išmeta mažiausiai

Neseniai paskelbtoje 2010 metų galutinėje Europos Komisijos ir Europos aplinkos agentūros ataskaitoje „Toyota Motor Europe„ (TME) buvo patvirtinta automobilių pramonės lydere mažiausio išmetamo CO2 kiekio atžvilgiu. Visų TME automobilių išmetamo CO2 kiekio vidurkis buvo 112,2 g/km („Toyota“ ir „Lexus" transporto priemonių kartu), o tai daug mažiau nei pramonės vidurkis, kurį sudaro 140 g/km, ir 16 g/km mažiau nei Europos Komisijos TME nustatytas 128,35 g/km tikslas.

Pastarasis yra Europos Komisijos siekio sumažinti išmetamo CO2 kiekį sudedamoji dalis. Kadangi tai pirmoji tokios rūšies ataskaita, 2010 ir 2011 metų rezultatai automobilių pramonėje bus naudojami kaip rodikliai, siekiant nustatyti 2012 m. tikslus kiekvienam gamintojui. Pagal galiojančius reglamentus 2010 m. ataskaitoje apžvelgiama 65 % kiekvieno gamintojo mažiausios emisijos transporto priemonių.

128,35 g/km tikslas TME buvo nustatytas remiantis 564 633 naujų „Toyota„ ir „Lexus“ automobilių registracijos įrašais Europos Sąjungos valstybėse narėse per 2010 metus. Naudojantis visų automobilių emisijų apskaičiavimo 2015 metams metodais, turint omenyje 100 % automobilių, visų TME automobilių išmetamo CO2 kiekio vidurkis 2010 metais buvo 129 g/km, vos 0,7 g/km daugiau nei bendrovės tikslas, bet jau mažiau nei Europos Komisijos pramonės tikslas 2015 metams - 130 g/km, turint omenyje 100 % automobilių.

Pastaraisiais rezultatais ne tik įrodomas „Toyota„ pranašumas aplinkosaugos atžvilgiu, bet ir patvirtinama bendrovės ilgalaikė globalinė strategija siekti švaraus ir ekologiško judėjimo pristatant ir masiškai parduodant transporto priemones su visiškai hibridine technologija. 1997 metais Japonijoje (ir 2000 metais Europoje) pirmą kartą pristatytas automobilis „Toyota Prius“ buvo pirmoji pasaulyje masiškai gaminama visiškai hibridinė transporto priemonė, greitai tapusi ilgamete favorite. Šiais metais prie „Prius„ prisijungs du nauji „Prius“ šeimos nariai - septynvietis „Prius+„ ir įkraunamas „Prius“ hibridas.

2011 metais didėjantys visiškai hibridinių „Toyota„ ir „Lexus“ transporto priemonių pardavimai peržengė 3,5 milijonų vienetų ribą ir vis dar kyla, nes „Toyota„ toliau didina savo visiškų hibridų gamybą. Daugiau nei 10 % Europoje 2011 metais parduotų „Toyota“ ir „Lexus„ transporto priemonių buvo hibridinės. 2012 metais naujuoju „Yaris“ hibridu „Toyota„ pirmą kartą pristatys visiškai hibridinę technologiją kompaktiškajam B segmentui. 2012 metais taip pat bus galima įsigyti 2011 metų Frankfurto automobilių parodoje debiutavusį „Lexus GS 450h“.

„Toyota„ nuomone, hibridinė technologija yra viena efektyviausių ir praktiškiausių būdų reikšmingais trumpalaikiais ir vidutinės trukmės rezultatais sumažinti emisijas ir padidinti degalų suvartojimo efektyvumą. Bendrovė nuolat tobulina savo patvirtintą hibridinę technologiją mažindama baterijų blokų svorį ir didindama savo „Hybrid Synergy Drive“ sistemos efektyvumą.

„Toyota„ taip pat kuria kitas technologijas ekologiškam judėjimui ateityje paspartinti, o sprendimai yra įvairūs - nuo biodegalų iki elektrinių ir vandeniliu varomų transporto priemonių. Pastarojoje Tokijo automobilių parodoje buvo pristatyti du nauji koncepciniai modeliai - itin kompaktiškas ir lengvas elektrinis „FT-EV III“, tinkamas trumpoms kelionėms mieste, ir kuro elementu varomas sedanas „FCV-R", darbinė platforma 2015 metais ketinamam pristatyti modeliui.


Šiame straipsnyje: Toyota

NAUJAUSI KOMENTARAI

tomas

tomas portretas
Reklama. Tegul nurodo tų markių sunaudojamą kuro kiekį 100 km/h ir viskas stos į savo vietas. Mažiausiai CO2 išmeta nevažiuojantis (stovintis) laužas.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių