Quantcast

Juodiesiems Londono taksi - juodos dienos

Legendiniai juodieji Londono taksi išgyvena sunkius laikus, nes susiduria su atkaklia konkurencija, rašo laikraštis „The Wall Street Journal“.

Londone juodieji taksi automobiliai yra tokie pat kultiniai kaip ir Didysis Benas, raudonos telefono būdelės ar dviaukščiai autobusai. Tačiau to nebeužtenka išgyventi šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis, todėl senieji taksi automobiliai yra priversti kovoti su naujais konkurentais.

Iki šiol juoduosius Londono taksi nuo kitų pirmiausia skyrė griežti reikalavimai naudojamų automobilių tipui ir itin rimti egzaminai vairuotojams. Tačiau taisyklės pasikeitė. 2006 metais bankrutavo Anglijos taksi automobilių gamybos kompanija „Metrocab“ ir retro stiliaus juoduosius taksi automobilius dabar gamina tik bendrovė „London Taxis International“, kuri tuo užsiima jau 60 metų. Pagrindinis automobiliui keliamas reikalavimas – apsisukimo spindulys negali būti didesnis kaip 7,5 metro.

Tačiau 2008 metais Londono viešojo transporto centras pritarė naujam taksi automobiliui, pagamintam mikroautobusiuko „Mercedes Benz Vito“ pagrindu. Toks sprendimas buvo ginčytinas, nes vienas iš tradicinių reikalavimų taksi automobiliams yra tas, kad jie turėtų būti lengvai atpažįstami ir nepanašūs į kitas transporto priemones.

Naujaisiais taksi automobiliais prekiaujanti kompanija „KPM U.K. Taxis“ skelbia, kad jos automobiliai sudaro jau 24 proc. visų Londone važinėjančių taksi, o iki šių metų pabaigos bendrovė ketina parduoti dar 1 tūkstantį automobilių.

Tradiciniai taksi automobiliai nuo konkurencijos kenčia dar ir todėl, kad naujose taksi mašinose yra įrengtos navigacijos sistemos, todėl netenka prasmės aukštos kvalifikacijos vairuotojų darbas bei sunkūs vairavimo egzaminai.


Šiame straipsnyje: Londonastaksiretro auto

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių