Quantcast

„Ford Transit Connect“ ir „Tourneo Connect“ jau atitinka „Euro 5“ reikalavimus

Naujasis 1.8 „Ford Duratorq TDCi“ turbodyzelinis variklis pranoksta „Euro 5“ emisijų reikalavimus, o pirkėjai gali rinktis net iš trijų skirtingų galingumų: 75 AG, 90 AG arba 110 AG.
 
Nuo 2011 metų sausio mėnesio Europoje įsigalioja „Euro 5“ emisijų reikalavimai visiems naujiems automobiliams – tiek keleiviniams, tiek komerciniams. Šis reikalavimas skirtas kuo labiau mažinti į aplinką patenkančių kenksmingų išmetamųjų dujų kiekius ir taikomas visiems Europos Sąjungoje parduodamiems automobiliams.
 
Naujas 1.8 TDCi variklis, atitinkantis „Euro 5“ reikalavimus, turi DPF kietųjų dalelių filtrą su purkštuvo technologija, kuri sulaiko daugiau nei 95 procentus variklio išmetamų dujų ir kietųjų dalelių. Kai filtras užsipildo, naujoji purkštuvo technologija įkaitina filtrą iki 600 oC ir regeneracinio proceso metu turinį paverčia į CO2 ir vandenį. Purkštuvas padidina sistemos efektyvumą ir sumažina emisiją lyginant su įprastu cDPF filtru.  
 
Be to, „Euro 5“ reikalavimus atitinkantys varikliai dabar turės kintamo našumo turbiną, kuri užtikrina aukštą sukimo momentą net prie žemų apsukų, pagerina valdymą bei sumažina išmetamų dujų kiekį. Kaip anksčiau 110 AG galingumo variklis, taip dabar ir 75 AG ir 90 AG galingumo varikliai turės mažesnį paskutinės pavaros perdavimo skaičių (sumažintą nuo 4,06 iki 3,8), kas užtikrina efektyvesnį kuro naudojimą. CO2 emisija tėra 159 g/km, o vidutinės kuro sąnaudos – 6,0 l/100 km. „Euro 5“ reikalavimus atitinkantys modeliai gaminami jau nuo rugsėjo mėnesio, o „Tourneo Connect“ keleivinė versija iš M1 kategorijos taps N1 (komercinės) kategorijos automobiliu; jo gamyba prasidės spalio mėnesį.


Šiame straipsnyje: Ford

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių