Quantcast

„Švyturys“ atmeta priekaištus dėl reklamos (papildyta)

Didžiausios šalies alaus gamintojos, bendrovės „Švyturys – Utenos alus“, nelaimei, Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininkas Antanas Matulas žiūri krepšinio varžybas. Jose pamatęs „Švyturio“ alaus reklamą, parlamentaras aludarius apskundė Valstybinei tabako ir alkoholio kontrolės tarnybai (VTAKT).

„Cinizmui nėra ribų“

Pirmadienio rungtynių Lietuva-Turkija transliacijos metu dar iki 23 val., kuomet jau leidžiama reklamuoti alkoholinius gėrimus, televizijos eteryje ne kartą sušmėžavo „Švyturio“ reklama. Įvairiausias emocijas išreiškiantys krepšinio sirgalių veidai, pergalingi šūksniai... o po to – aludariams priklausančiu prekės ženklu „Mes laimėsim!“ pažymėta vėliava, iš už kurios išnyra „Švyturio“ alaus butelis. Tiesa, aludariai apsidraudė nuo galimų sankcijų – reklamoje švyti ne vienas populiariųjų „Švyturio“ gaminių, o nealkoholinis alus, toli gražu ne pats paklausiausias aludarių produktas.

Tačiau rungtynes stebėjo ir A.Matulas. Be abejo, didžiausias Seimo kovotojas su alkoholiu pastebėjo „Švyturio“ reklamą ir nedelsdamas ją apskundė VTAKT.

„Alkoholio reklama sporto varžybų transliacijų metu yra draudžiama. Alkoholio gamintojų prekės ženklai gali būti atsitiktinai matomi (pvz., ant krepšininkų marškinėlių – red. past.), o čia rodoma specialiai. Cinizmui nėra ribų“, - portalui piktinosi A.Matulas.

Parlamentaras įsitikinęs, kad tokia reklama prasilenkia su galiojančiu Alkoholio kontrolės įstatymu, ir „Švyturys – Utenos alus“, vienas didžiausių Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėjų, turėtų susilaukti sankcijų. „Aludariai prisijuokaus. Man šiandien jau gal keturi kolegos Seimo nariai skambino ir klausė, ar tai legalu. Mano manymu, tai yra nelegalu. Padorumas, matomai, yra įgimstamas, o ne įgyjamas“, - priekaištų verslininkams negailėjo pašnekovas.

„Švyturys“: tokia reklama - tik į naudą

Tuo tarpu aludariai tikina įstatymams nenusižengę ir visiškai nenorėję vėl užsitraukti A.Matulo rūstybę. „Puikiai suprantame gerbiamo A.Matulo susirūpinimą šia reklama. Tačiau norime pabrėžti, kad įstatymai leidžia dienos metu reklamuoti nealkoholinį alų kaip gėrimą, kuris visiškai neturi alkoholio“, - portalui sakė bendrovės „Švyturys - Utenos alus“ atstovas spaudai Dainius Smailys.

Pašnekovo teigimu, nealkoholinio alaus reklama nėra joks užslėptas bandymas reklamuoti kitą „Švyturio“ produkciją. Esą siekiama populiarinti kaip tik nealkoholinį alų.

„Kadangi nealkoholinis alus Lietuvoje dar nėra populiarus,ir jo rinkos dalis šiuometu nesiekia net 1 procento, nutarėme paskatinti vartotojus rinktis būtent nealkoholinį alų“, - tikino D.Smailys.

Aludarių manymu, A.Matulas turėtų ne tik nesipriešinti nealkoholinio alaus reklamai, bet netgi jai pritarti. „Manome, kad ši informacinė kampanija ne tik neprieštarauja A.Matulo pasiryžimui mažinti alkoholio vartojimą, bet netgi siekia tų pačių tikslų. Kaip rodo tyrimai, nealkoholinio alaus vartotojai yra tie, kurie jį renkasi vietoj alaus “su laipsniais”, tad nealkoholinio alaus populiarinimas negali prieštarauti visuomenės interesams“, - teigė „Švyturio - Utenos alaus“ atstovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių