Quantcast

Mozūrijos žvyrkeliais – su vėjeliu: J. Simaška išmėgino jėgas ralio čempionate

  • Teksto dydis:

„Smagu lenktyniauti su greitais varžovais“, – pareiškė Justas Simaška, išmėginęs jėgas Europos ralio čempionato ketvirtame etape Lenkijoje.

Žvelgia į ateitį

„Rajd Polski“ startavusiųjų gretose buvo trys Lietuvos ekipažai – J.Simaška ir Giedrius Nomeika, Vaidotas Žala ir šturmanė austrė Ilka Minor bei Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas.

Europos čempionato (ERC) įskaitos dalyvių sudėtį sudarė iš viso 52 ekipažai. J.Simaška ir G.Nomeika, važiavę „Ford Fiesta Rally4“, užėmė 26 vietą („ERC Junior“ grupėje - 4-ąją), V.Žala ir I.Minor („Škoda Fabia Rally2 EVO“) – 34-ąją, o V.Jurkevičius ir A.Paliukėnas („Škoda Fabia Rally2 EVO“) – 39-ąją.

J.Simaškai ir G.Nomeikai sėkmingiausiai susiklostė 7-as, 12-as ir 14-as greičio ruožai – užėmė 26-ąsias vietas.

Pasak Justo, „Rajd Polski“ – lyg pirmas žingsnis pagrindinio rezultato link.

„Ateityje norėtume važiuoti visus Europos ralio čempionato etapus. Šiemet tai būtų nėrimas stačia galva, tad nusprendėme, kad pirmiausia mums pakaks varžybų Lenkijoje ir Latvijoje, kad galėtume suprasti, kokio lygio esame, ką ir kaip turime daryti. Juolab kad šie du etapai – trasose su žvyro danga, o dauguma Europos čempionato lenktynių vyksta ant asfalto. Tai mums būtų šiokia tokia naujiena, reikia atskiro pasiruošimo ciklo, kurį planuosime prieš kitą sezoną“, – sakė J.Simaška.

V.Žala neketina pereiti į Europos ralio čempionatą – prioritetu išliks Dakaro ralis.

Užkliudė akmenį

V.Žalai ir I.Minor užimti gerokai aukštesnę vietą sutrukdė avarija septintame greičio ruože.

„Škoda Fabia Rally2 EVO“ kliudė Mozūrijos žvyrkelio provėžoje įsmegusį akmenį, automobilis išlėkė iš trasos, tad ekipažas, anksčiau skriejęs su vėjeliu (2-asi greičio ruožas – 10 vieta, 3-iasis – 8, 4-asis – 9, 5-asis – 6, 6-asis – 5), tądien varžybas užbaigė tik 41-oje pozicijoje.

Vėliau V.Žala vėl kaip reikiant spustelėjo greičio pedalą – pirmasis įveikė 11-ąjį ir 14-ąjį greičio ruožus, o 13-ąjį užbaigė 3 vietoje.

„Visos kortos sukrito teisingai. Tempas buvo malonus, prie to prisidėjo ir itin profesionali, puikiai savo darbą atlikusi šturmanė. Tam, kad pradėtume gerai vienas kitą suprasti, užteko pusės ralio“, – kalbėjo Vaidotas.

Profesionalai: pasak V.Žalos, meistrai operatyviai ir kokybiškai sutvarkė avariją patyrusios „Škoda Fabia Rally2 EVO“ pakabą. / rajdpolski.pl nuotr.

Jis pridūrė, kad neketina pereiti į Europos ralio čempionatą – prioritetu išliks Dakaro ralis.

„Tačiau treniruočių kilometrai labai naudingi. Ypač tuomet, kai konkurencija itin arši“, – savo pasirodymą Lenkijoje apibendrino V.Žala.

Liepą – į Latviją

78-ą kartą surengtą „Rajd Polski“ laimėjo šeimininkai – lenkai Mikolajus Marczykas ir Szymonas Gospodarczykas („Skoda Fabia Rally2 EVO“).

J.Simaška ir G.Nomeika jiems pralaimėjo 12 min. 36,6 sek., V.Žala ir I.Minor – 20 min. 46,5 sek., o akistatos su lenkiška pelke neišvengę V.Jurkevičius ir A.Paliukėnas – 1 val. 11 min. 09,7 sek.

Antrą vietą užėmė švedai Tomas Kristenssonas ir Andreasas Johanssonas („Hyundai i20 R5“, nuo lyderių atsiliko vos 10 sek.), treti buvo estai Kenas Tornas ir Kauris Pannas („Ford Fiesta Rally2“, atsiliko 18,1 sek.).

Bendros įskaitos lyderiai po keturių etapų – ispanai Efrenas Llarena ir Sara Fernandez (89 taškai), antri – taip pat Ispanijos atstovai Nilas Solansas ir Marcas Martis (65 tšk.), treti – rumunai Simone Tempestini ir Sergiu Itu (55 tšk.).

Penktas Europos ralio čempionato etapas numatytas liepos 1–3 d. Latvijoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių