- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lenktynininkas Karolis Raišys ir latvis šturmanas Ilja Zakmanas kitų metų vasario mėnesį klasikiniame Monte Karlo ralyje pirmą kartą varžysis ne tik asmeninėje, bet ir komandinėje įskaitoje.
Pakvietė prancūzai
Su 1958 m. gamybos automobiliu "Jaguar XK150" važiuojantis Lietuvos ekipažas pakviestas į šio ralio čempionus vienijančią Prancūzijos "Crisartech" komandą.
"Turime kiek netikėtą, bet labai malonų kvietimą važiuoti bendroje komandoje su Monte Karlo ralio čempionais. Joje yra ne tik kelių praėjusių klasikinių Monte Karlo ralio absoliutūs nugalėtojai Michelis Badosa ir Michelis Declameris, bet ir tikra Prancūzijos automobilių sporto legenda Bruno Saby, kuris yra daugkartinis šalies ir pasaulio ralio čempionas, įskaitant ir Dakaro ralį. Mums tai yra didžiulis įvertinimas siekiant pergalės kartu su tokia svajonių rinktine", – sako K.Raišys.
Šių metų pradžioje vykusiame klasikiniame Monte Karlo ralyje Lietuvos komanda bendroje savo klasėje buvo pirmi, o bendroje 310 dalyvių įskaitoje užėmė 4 vietą. Pasak K.Raišio, buvimas su "Crisartech" ralio komanda jiems suteiks papildomų galimybių dalijantis informacija, palengvins techninės priežiūros klausimus ir strateginį pasiruošimą lenktynėms.
Turime kiek netikėtą, bet labai malonų kvietimą važiuoti bendroje komandoje su Monte Karlo ralio čempionais.
Važiuos 301 numeriu
Kitų metų svarbiausiose pasaulio klasikinių automobilių lenktynėse taip pat dalyvaus ir Vokietijos ralio legenda Walteris Röhrlas bei suomių automobilių sporto veteranas Rauno Aaltonenas. Nors vokietis į Monte Karlo ralio pergales savo laiku važiavo tokiomis B grupės ikoninėmis mašinomis kaip "Fiat 131 Abarth", "Opel Ascona 400", "Lancia 037 Rally" ar "Audi Quattro", tačiau su Karolio Raišio komanda Prancūzijos kalnuose jis pirmą kartą varžysis vairuodamas "Porsche 911". O štai Suomijos "ralio profesorius" Rauni Aaltonenas lieka ištikimas į pergalę 1967 m. Monte Karlo ralyje jį atvežusiam "Mini Cooper", kurį ir vairuos 2020 m. varžybose.
Sausio 31 dieną prasidedančiame seniausiame planetos ralyje K.Raišio ir I.Zakmano "Jaguar XK150" važiuos 301 numeriu. Tai reiškia, kad seniausioje, iki 1961 m. pagamintų automobilių klasėje, Lietuvos komanda startuos pirma, nes pirminės pozicijos klasikiniame Monte Karlo ralyje yra išdėliojamos pagal praėjusiame ralyje užimtas vietas ir automobilio amžių.
Keturios kategorijos
Visos ralyje dalyvaujančios mašinos skirstomos į keturias kategorijas pagal gamybos metus: iki 1961 m., nuo 1962 iki 1965 m., nuo 1966 iki 1971 m. ir nuo 1972 iki 1979 m. pabaigos. Kiekviena iš amžiaus kategorijų skirstoma į tris klases pagal automobilio variklio darbinį tūrį: iki 1300 kubinių centimetrų (cc), nuo 1301 iki 2000 cc ir su daugiau kaip 2000 cc turinčiais varikliais.
2,7 tūkst. km kalnų keliais lietuvio ir latvio ekipažas startuos iš Vokietijos Bad Homburgo miesto ir iki finišo Monake per penkias dienas turės įveikti daugiau kaip 2700 km. Bendras greičio ruožų ilgis sieks 423 km. 2020-ųjų istoriniame Monte Karlo ralyje važiuos daugiau kaip trys šimtai ekipažų, kurie startuos iš šešių skirtingų Europos miestų – Atėnų, Glasgo, Barselonos, Bad Homburgo, Reimso ir paties Monte Karlo. Visi lenktyninių ekipažai pirmą kartą susitiks Prancūzijos pietuose esančiame mažame Buis les Baronnies miestelyje ir čia jau startuos į atsižvelgiant kvalifikacinių rezultatų lentelę. Beveik savaitę trunkantis "Rallye Monte-Carlo Historique" rengiamas jau 23 metus iš eilės ir jame gali dalyvauti tik ankstesniuose Monte Karlo raliuose dalyvavę automobilių modeliai, kurie privalo atitikti griežtus originalumo kriterijus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Iki motociklų sezono pradžios liko labai nedaug: kas laukia šiemet?3
Velykinį savaitgalį termometrais užfiksavus rekordinę šilumą, gatvėse jau galima išgirsti lengvą motociklų ūžesį. Dar nenupūtusių dulkių nuo savo plieninių žirgų, tai kviečia padaryti varžybų ir treniruočių motociklams organ...
-
Tradicinis kovotojų turnyras – galimybė sukaupti patirties
Klubai „Dainralfas“ ir „Naglis Gym“ surengė jau 20-ąjį turnyrą „Fighter Road“, skirtą kovos menų mėgėjams, norintiems sukaupti daugiau patirties prieš žengiant į aukštesnio lygio išbandymų rin...
-
Už Atlanto M. Alekną treniruojantis M. Saatara: Mykolas yra išskirtinis metikas4
Naktį iš sekmadienio į pirmadienį disko metikas Mykolas Alekna pagerino seniausią vyrų lengvosios atletikos pasaulio rekordą. 21-erių lengvaatletis vos daugiau nei pusę tūkstančio gyventojų turinčiame Ramonos (JAV) miestelyje, „Oklahom...
-
Dviejų įvarčių deficitą panaikinusi jaunių rinktinė iškovojo trečiąją pergalę iš eilės
Lietuvos jaunių iki 18 metų ledo ritulio rinktinė toliau žengia nesustabdomai pasaulio jaunių IB diviziono čempionate. ...
-
Kasmet pasaulyje – per 1000 sutartų varžybų: problema egzistuoja ir Lietuvoje
Praėjusią savaitę LKPB Kriminalinės žvalgybos mokymo centre Kaune vyko renginys, skirtas kovai prieš manipuliavimą sporto varžybose. ...
-
Dominuojanti sporto šaka uostamiestyje – plaukimas
Klaipėdoje gyvenantys vaikai ir jaunuoliai laisvalaikiui labiau renkasi ne krepšinį ar futbolą, kaip kituose šalies miestuose. Dominuojanti sporto šaka uostamiestyje – plaukimas. Praėjusiais metais mieste buvo beveik pusantro t...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
Olimpinė ugnis pradėjo kelionę
Graikijoje, senojoje Olimpijoje esančioje deivės Heros šventykloje, vakar įžiebta 2024 m. Paryžiaus olimpinių žaidynių ugnis. ...
-
Estafetę iš jaunimo perėmė pagrindinė bokso rinktinė
Lietuvos jaunieji boksininkai iš Europos čempionato parvežė tris medalius, trofėjų bandys siekti ir pagrindinė šalies rinktinė. ...
-
Baidarininkas E. Ramanauskas apie pirmąsias savo treniruotes: iš pradžių nuolat tekdavo išsimaudyti
Olimpinės bronzos medalininkui baidarininkui Edvinui Ramanauskui šis laikotarpis neįprastas, tačiau malonus. ...