- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
-
1006 km lenktynių kvalifikacijoje greičiausias buvo „Lamborghini“ vairavęs K. Calko
1006 km lenktynių kvalifikacija – puiki preliudija prieš pagrindines šeštadienio lenktynes. Jau kvalifikaciniame etape intriga pasiekė aukščiausią lygį: lyderiai keitėsi kone kas porą minučių, o galutiniai rezultatai, kur greičiausius dalyvius skiria tik dešimtosios sekundės dalys, sufleruoja apie didžiulę šeštadienį laukiančią intrigą. Po trumpos, tačiau labai atkaklios kovos geriausią rezultatą užfiksuoti spėjo ir akimirksniu konkurentus aplenkti sugebėjo latvis Konstantinas Calko, vairuojantis „Lamborghini Huracan ST“ automobilį.
Kvalifikacijos nugalėtojai – komandai „ARC Bratislava“ – netrukus po šio etapo pabaigos Susisiekimo viceministras Paulius Martinkus įteikė garbingą prizą, Susisiekimo ministerijos taurę.
„Džiaugiuosi grįžęs į Palangą, čia dalyvavau įdomiose lenktynėse, konkurencija šioje trasoje visada didelė. Prieš tai rekordą čia užfiksavau su visiškai kitokiu „Radical“ automobiliu, o šiemet mes važiuojame su kėbulą turinčiu modeliu. Kaip matote, mūsų greitis yra beveik toks pats. Labai norėjau užfiksuoti kuo geresnį laiką kvalifikacijoje ir pabaigoje vos nesudaužiau automobilio, tačiau viskas baigėsi gerai ir esu patenkintas tokiu rezultatu“, – po kvalifikacijos vykusioje spaudos konferencijoje sakė šių varžybų trasos rekordininkas ir geriausio šiemetinio rezultato autorius K. Calko.
Paskutinėse penktadienio treniruotėse lenktynininkai pademonstravo visas savo ir automobilių galimybes, taupyti nebebuvo ką. Priešingai, daugelis norėjo išbandyti važiavimo maksimaliu tempu galimybes, priprasti prie didesnio greičio ir lėtesnių varžovų lenkimų.
Tai buvo matoma ir rezultatuose. Absoliučiai geriausią vieno rato įveikimo laiką (1 min. 11,440 sek.) paskutinėje kvalifikacijos sesijoje užfiksavo du sportininkai – „Flash Racing Latvia“ komandos lenktynininkas Arturs Batraks su „Lamborghini Huracan ST“ bei „Speedlover“ vairuotojas Vanas Loo Johanas su „Porsche 911 GT3“. Trečią geriausią rezultatą pademonstravo „Circle K milesPlus Racing Team“ atstovas Jonas Gelžinis. Septyniskart maratonines Palangos lenktynes laimėjęs sportininkas vieną trasos ratą su „Porsche 911 GT3 Cup“ įveikė per 1 min. 11,727 sek.
Ne visiems paskutinė treniruočių sesija baigėsi sėkmingai. Po lenktyninio incidento Karolio Gedgaudo vairuojamas „Chevrolet Corvette“ rėžėsi į atitvarus ir automobilis buvo gerokai apgadintas. Komandos „Dynami:t by Baltic Petroleum“ komandos mechanikai teigė, kad spės suremontuoti automobilį iki šeštadienio lenktynių starto, tačiau kvalifikacinį etapą teko praleisti.
Kvalifikacinis etapas šiemet buvo gerokai atkaklesnė už ankstesnes. Kaip ir anksčiau, ji suskirstyta į dvi dalis – pirmojoje varžosi visos 38 komandos, antrojoje – tik 10 greičiausių, tačiau šiemet įvesta taisyklė, kad pirmojo kvalifikacinio etapo rezultatas yra skaičiuojamas iš dviejų geriausių komandos lenktynininkų rezultatų. Turint tik vieną, kad ir labai greitą sportininką, gero rezultato parodyti nepavyks.
Pirmasis kvalifikacinis etapas buvo padalintas į dvi dalis – komandos pagal pajėgumą buvo suskirstytos į dvi dalis, kurių kiekviena truko po 40 minučių, tačiau pirmoji dalis neapsiėjo be nesklandumų – pačioje jos pabaigoje kelioms minutėms kvalifikacija buvo sustabdyta dėl Tomo Jatkevičiaus su „Honda Civic“ padarytos avarijos.
„Paslydo automobilio užpakalis, nebepavyko jo ištiesinti ir susidūriau su lėtėjimo zonos vata. Pasirodė, kad smūgis švelnus buvo ir nieko rimto nenutiko“, –netrukus po incidento pasakojo „Baltyre LT Racing Team“ komandos lenktynininkas T. Jatkevičius.
Į dešimties greičiausiųjų „Super Pole“ prasibrovė tik antroje kvalifikacijos grupėje besivaržę dalyviai. Vos prasidėjus šios grupės važiavimams, jos dalyviai netrukus pradėjo štampuoti vieną rekordinį ratą po kito, kol patį greičiausią laiką užfiksavo Jonas Gelžinis su „Porsche GT3 Cup“ – 1 min. 10,123 sek. Jo komandos draugas iš Estijos Ralfas Aronas atsiliko labai nedaug, tad sudėjus abiejų greičiausiųjų rezultatus, pirmosios kvalifikacijos dalies nugalėtoja buvo pripažinta „Circle K milesPlus Racing Team“.
Į antrąją kvalifikacijos dalį „Super Pole“ prasibrovė abu 911 GT3, visi trys „Lamborghini Huracan“, „Lotus Exige“ bei keturi BMW automobiliai.
„Viskas pavyko neblogai, truputį su atsarga važiavau. Taupomės rytojui, nesistengiam perspausti, ilga diena laukia. Svarbu patekti į „Top 10“, paskui jau žiūrėsim. Manau, mūsų dviejų suma bus nebloga, o dešimtuke jau matysime“, –pirmosios kvalifikacijos dalies rezultatus komentavo „Gera Dovana-Lambooo.lt“ komandos lenktynininkas Martynas Griška, vieną ratą įveikęs per 1 min. 12,128 sek.
Jo kolega Egidijus Gutaravičius vieną ratą įveikė kiek greičiau – 1 min. 11,203 sek., o bendra abiejų suma užtikrino komandai vietą tarp dešimties greičiausiųjų.
Pirmoje kvalifikacijos dalyje į dvi grupes suskirstytos komandos turėjo 40 minučių pademonstruoti savo sugebėjimus, tuo tarpu greičiausiųjų dešimtukui „Super Pole“ buvo skirta tik 15, tačiau čia užteko vieno vairuotojo rezultato.
Kone visos dešimt komandų netrukus po „Super Pole“ starto paskelbimo išvažiavo į trasą. Sportininkai išnaudojo visą trasos plotą ir tyčia atsiliko vienas nuo kito – taip visi turėjo pakankamai erdvės greitiems ratams fiksuoti. To rezultatai netrukus pasimatė: užvirė itin atkakli kova tarp dviejų greitų lenktynininkų, vairuojančių visiškai skirtingus automobilius, – J. Gelžinio su „Porsche“ ir K. Calko su „Lamborghini“. Netrukus į šią kovą įsivėlė ir belgų komandos „Speedlover“ lenktynininkas Vanas Loo Johanas, tačiau pirmas buvo neilgai. Likus trims minutėms iki „Super Pole“ pabaigos, jį vienas po kito aplenkė geriausius šios trasos laikus šiemet pademonstravę J. Gelžinis ir K. Calko, tapęs kvalifikacijos nugalėtoju.
Visi kvalifikacijos „Super Pole“ rezultatai:
1. „ARC Bratislava“, Konstantinas Calko su „Lamborghini Huracan ST“: 1 min. 8,907 sek.
2. „Circle K milesPlus Racing Team“, Jonas Gelžinis su „Porsche 911 GT3 Cup“: 1 min. 8,999 sek.
3. „Speedlover“, Vanas Loo Johanas su „Porsche 911 GT3 Cup“: 1 min. 9,118 sek.
4. „Flash Racing Latvia“, Thomasas Padovani su „Lamborghini Huracan ST“: 1 min. 9,611 sek.
5. „Palanga SPA/Balpol–JR Motorsport“, Basas Shoutenas su „BMW M4 Silhouette“: 1 min. 10,146 sek.
6. „Gera Dovana–Lambooo.lt“, Egidijus Gutaravičius su „Lamborghini Huracan ST“: 1 min. 11,114 sek.
7. „Autopublic.org–Lambooo.lt“, Paulius Paškevičius su „Lotus Exige“: 1 min. 12,664 sek.
8. „Rotoma Racing“, Robertas Graudinis su BMW M3: 1 min. 13,873 sek.
9. „Telšių statyba“, Rokas Steponavičius su BMW M3: 1 min. 13,926 sek.
10. „Techninis projektas–Viada“, Mindaugas Urbanas su BMW M3: 1 min. 14,427 sek.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vartai į Paryžių laukia olimpiečių
„Į olimpinį Paryžių dauguma mūsų atletų vyks būtent iš šio oro uosto, čia lauksime sugrįžtančių“, – sakė Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) prezidentė Daina Gudzinevičiūtė, atidarydama Vilniuje edukaci...
-
Iki motociklų sezono pradžios liko labai nedaug: kas laukia šiemet?3
Velykinį savaitgalį termometrais užfiksavus rekordinę šilumą, gatvėse jau galima išgirsti lengvą motociklų ūžesį. Dar nenupūtusių dulkių nuo savo plieninių žirgų, tai kviečia padaryti varžybų ir treniruočių motociklams organ...
-
Tradicinis kovotojų turnyras – galimybė sukaupti patirties
Klubai „Dainralfas“ ir „Naglis Gym“ surengė jau 20-ąjį turnyrą „Fighter Road“, skirtą kovos menų mėgėjams, norintiems sukaupti daugiau patirties prieš žengiant į aukštesnio lygio išbandymų rin...
-
Už Atlanto M. Alekną treniruojantis M. Saatara: Mykolas yra išskirtinis metikas5
Naktį iš sekmadienio į pirmadienį disko metikas Mykolas Alekna pagerino seniausią vyrų lengvosios atletikos pasaulio rekordą. 21-erių lengvaatletis vos daugiau nei pusę tūkstančio gyventojų turinčiame Ramonos (JAV) miestelyje, „Oklahom...
-
Dviejų įvarčių deficitą panaikinusi jaunių rinktinė iškovojo trečiąją pergalę iš eilės
Lietuvos jaunių iki 18 metų ledo ritulio rinktinė toliau žengia nesustabdomai pasaulio jaunių IB diviziono čempionate. ...
-
Kasmet pasaulyje – per 1000 sutartų varžybų: problema egzistuoja ir Lietuvoje
Praėjusią savaitę LKPB Kriminalinės žvalgybos mokymo centre Kaune vyko renginys, skirtas kovai prieš manipuliavimą sporto varžybose. ...
-
Dominuojanti sporto šaka uostamiestyje – plaukimas1
Klaipėdoje gyvenantys vaikai ir jaunuoliai laisvalaikiui labiau renkasi ne krepšinį ar futbolą, kaip kituose šalies miestuose. Dominuojanti sporto šaka uostamiestyje – plaukimas. Praėjusiais metais mieste buvo beveik pusantro t...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
Olimpinė ugnis pradėjo kelionę
Graikijoje, senojoje Olimpijoje esančioje deivės Heros šventykloje, vakar įžiebta 2024 m. Paryžiaus olimpinių žaidynių ugnis. ...
-
Estafetę iš jaunimo perėmė pagrindinė bokso rinktinė
Lietuvos jaunieji boksininkai iš Europos čempionato parvežė tris medalius, trofėjų bandys siekti ir pagrindinė šalies rinktinė. ...