Quantcast

Prie Milano nuo bėgių nulėkus traukiniui žuvo du mašinistai

Šiaurės Italijoje prie Milano ketvirtadienį priešaušriu nuo bėgių nulėkus greitajam traukiniui žuvo du mašinistai, o dar apie 30 žmonių buvo sužeisti, pranešė šalies pareigūnai.

Avarija įvyko maždaug 5 val. 30 min. vietos (6 val. 30 min. Lietuvos) laiku netoli Lodžio miestelio, apie 50 km į pietus nuo Milano.

„Tai buvo rimta avarija, kuri baigėsi tragiškai, žuvo du geležinkelininkai“, buvę traukinyje, reporteriams sakė Lodžio prefektas Marcello Cardona (Marčelas Kardona). Jis pridūrė, kad pradėtas nelaimės tyrimas.

„Kitų mirčių neturėtų būti“, – sakė M. Cardona ir nurodė, kad sužeistųjų, kurie visi nuvežti į ligoninę, gyvybei pavojus negresia.

Lombardijos regiono sveikatos apsaugos departamentas nurodė, kad sužeistųjų yra 31.

„Galėjo būti daug blogiau“, – sakė M. Cardona. Pasak jo, traukinyje buvo tik 33 žmonės. Nelaimės metu pirmajame vagone buvo tik vienas žmogus, antrajame – du.

„Maniau, kad miriau, – laikraščiui „Liberta“ ligoninėje Pjačencoje sakė vienas keleivis. – Užsimerkiau ir meldžiausi.“

„Traukinys važiavo labai greitai, galbūt 300 km per valandą [greičiu]“, – sakė šis dvidešimt kelerių vyras, kurio pavardė neskelbiama.

„Staiga pajutau stiprų smūgį. Tikrai garsų dundėjimą“, – sakė vyras, su draugu buvęs antrajame vagone.

„Tvirtai susikibome, kad nepargriūtume... Laukėme pagalbos, [paskui] gelbėdamiesi išlindome pro skylę“, – sakė jis ir pridūrė, kad avariją patyrusiame traukinyje jie buvo įstrigę 15 minučių.

Apie incidentą informuotas vidaus reikalų ministras, o prokuroras jau yra įvykio, kurio priežastys nežinomos, vietoje, sakė M. Cardona. Į atvirą lauką netoli Lodžio atskrido du sraigtasparniai, suvažiavo šimtai ugniagesių, policininkų ir kitų pareigūnų.

„Labai liūdime dėl dviejų mirčių, dviejų geležinkelininkų, ir reiškiame solidarumą su šeimomis“, – sakė premjeras Giuseppe Conte (Džuzepė Kontė).

Žurnalistams Romoje jis nurodė, kad dar „nieko negalima pasakyti“ apie avarijos priežastis.

Suplėšytas metalas

Iš Milano į Salerną važiavęs traukinys nuo bėgių nulėkė neprivažiavęs Bolonijos.

Vaizdo medžiagoje matyti suplėšytas metalas pirmojo vagono priekyje, kur lokomotyvas atsiskyrė nuo sąstato. Pirmasis vagonas buvo nuvirtęs ant šono ir atrodė vis dar susijungęs su likusia traukinio dalimi.

Lokomotyvas buvo nuvirtęs ant šono kitoje vieno geležinkelio pastato pusėje už kelių dešimčių metrų.

Pradinės išvados, kurias citavo žiniasklaida, rodo, kad lokomotyvas nulėkė nuo bėgių ir rėžėsi į prekinį vagoną ant gretimų bėgių, o paskui – į minėtą geležinkelio pastatą.

Italijos žiniasklaidos pranešimuose sakoma, kad trečiadienio vakarą toje geležinkelio linijoje buvo vykdomi darbai, bet M. Cardona pabrėžė, kad dar per anksti daryti išvadas dėl sąsajų tarp tų darbų ir avarijos.

„Linijos priežiūros darbai vykdomi nuolat ir dar labai per anksti susieti avariją su priežiūra“, – sakė jis.

Praėjusį kartą rimta traukinių avarija Italijoje įvyko 2018 metų sausį, kai trys moterys žuvo, o dar maždaug 100 keleivių buvo sužeisti sausakimšam traukiniui netoli Milano nulėkus nuo bėgių dėl prastos tų bėgių priežiūros.

Kai kurie Italijos valstybinės geležinkelių kompanijos RFI vadovai ir darbuotojai, taip pat du buvę nacionalinės geležinkelių saugumo agentūros nariai buvo apkaltinti nužudymu per aplaidumą ir kitais nusikaltimais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių