Quantcast

„Microsoft“ įšaldo produktų pardavimus ir paslaugų naujus pardavimus Rusijoje

IT milžinė „Microsoft“ stabdo savo produktų ir paslaugų naujus pardavimus Rusijoje, penktadienį pranešė bendrovė, plečiantis atsiribojančių nuo Maskvos invazijos Ukrainoje įmonių sąrašui.

Vakarų vyriausybės, sporto organizacijos ir didžiosios kompanijos izoliavo Rusiją ar įvedė jai skaudžių sankcijų dėl tarptautinės bendrijos pasmerkto Ukrainos užpuolimo.

JAV įsikūrusi kompanija, kurios programinė įranga įdiegta daugiau kaip milijarde įrenginių, sakė, kad „sustabdys visus naujus „Microsoft“ produktų ir paslaugų pardavimus“ Rusijoje, bet daugiau detalių nepateikė.

„Kaip ir likęs pasaulis, esame pašiurpę, įpykę ir nuliūdę dėl vaizdų ir naujienų, ateinančių iš karo Ukrainoje, ir smerkiame šią nepagrįstą, neišprovokuotą ir neteisėtą Rusijos invaziją“, – sakoma „Microsoft“ prezidento Brado Smitho (Bredo Smito) tinklaraščio pranešime.

„Apple“ jau ėmėsi veiksmų sustabdyti savo produktų pardavimą Rusijoje, o tokios JAV įsikūrusios socialinės žiniasklaidos platformos kaip „Facebook“ ir „Twitter“ reaguodamos į invaziją ėmėsi žingsnių prieš žiniasklaidos, susijusios su Rusijos valstybe, sklaidą.

„Microsoft“ nurodė, kad taip pat ėmėsi veiksmų dėl žalingų kibernetinių atakų prieš Ukrainos valstybę.

„Nuo karo pradžios veikėme prieš Rusijos... ardomąsias ar trukdančias priemones, nukreiptas prieš daugiau kaip 20 Ukrainos vyriausybės, IT ir finansų sektoriaus organizacijų“, – sakoma B. Smitho įraše.

„Taip pat veikėme prieš kibernetines atakas, nukreiptas prieš kelias papildomas civilines vietas“, – pridūrė jis.


Šiame straipsnyje: MicrosoftpardavimaipaslaugosRusijakaras Ukrainoje

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių