Quantcast

Apgaulingos būstų nuomos Londone schemoje – lietuviški pėdsakai

  • Teksto dydis:

Jungtinės Karalystės (JK) vartotojų interesams atstovaujanti organizacija „Which?“ įspėjo tikėtinus būstų nuomininkus dėl apgaulingų nuomos schemų, kuriomis naudojasi sukčiai.

„Which?“ paviešino apgaulingos būsto nuomos atvejį, kai butą Londone ketinęs išsinuomoti žmogus neteko 5 600 svarų sterlingų, kurie buvo pervesti per Lietuvoje veikiančias finansų įstaigas.

Nuomojamo būsto savininku (angl. landlord) apsimetęs sukčius pasinaudojo booking.com tinklapio žinomumu, sukūrė minėtą tinklapį imituojančią paskyrą ir patalpino nuorodą, skirtą neva viename Londono daugiabutyje esančio buto rezervacijai. Booking.com tinklapis vėliau patvirtino „Which?“, kad elektroninis laiškas, kuriuo buvo reikalaujama sumokėti už būsto rezervaciją, nieko bendro neturi su kompanija, nes laiškai buvo siunčiami iš paskyros secure@bv-booking.com, kuri skambėjo panašiai, kaip aukščiau minėtas žinomas tinklapis.

Virtualią buto apžiūrą, kuri buvo atlikta kovą, pasak „Which?“, pasiūlė oficialiai neegzistuojanti būstų nuomos agentūra „Villageway Lettings“. Ši agentūra būsimai aukai nusiuntė elektroninį pasiūlymą virtualiai apžiūrėti Pietų Londone esantį butą. Apgaulingas elektroninis laiškas buvo gautas iš adreso info@villagewaylettings.co.uk.

Laišką gavęs asmuo net neįtarė klastos, nes žinojo, kad tame pačiame name nuomojamų butų apžiūras rengė žinoma nekilnojamojo turto kompanija „RE/Max“, nors ji neturėjo jokių sąsajų su „Villageway Lettings“.

Po virtualios buto apžiūros tikėtinam nuomininkui buvo liepta susisiekti asmeniškai su Šveicarijoje esančiu buto šeimininku, kuriam jis pervedė pinigus iš savo „Revolut“ banko sąskaitos. Pinigai buvo pervesti per Lietuvoje oficialiai veikiančią ir elektroninių pinigų licenciją turinčią UAB „Via Payments“. Pervestų pinigų turėjo užtekti būsto nuomos padengimui už dvejus metus.

Kiek vėliau Jungtinėje Karalystėje (JK) buvo įvestas visuotinis karantinas ir tikėtino būsto nuomininko kontaktai su neva nuomojamo būsto savininku nutrūko. Po kelių savaičių nesėkmingų bandymų susisiekti, pinigų netekęs nuomininkas kreipėsi į policiją.

Maža to, jog sukčiavimo auka neteko beveik 6 000 svarų, „Revolut“ bankas irgi atsisakė kompensuoti prarastas lėšas, nes „klientas pinigus prarado per aplaidumą“, o pinigų pervedimas „buvo atliktas savo noru“.

Pirminis šaltinis: https://www.anglija.today/nusikaltimai-ir-nelaimes/apgaulingos-bustu-nuomos-schemoje--lietuviski-pedsakai?fbclid=IwAR2elxP1EHs39OPE3iBENprUPjGBKVqXQVoG3vuNUyBKgQ04MlpDEYDCv3A



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių