Quantcast

Kinai „Vienišių dieną“ apsipirko už 100 mlrd. dolerių

Kinijos vartotojai vadinamąją „Vienišių dieną“ apsipirko už daugiau kaip 100 mlrd. dolerių (85 mlrd. eurų). Kinų internetinės prekybos milžinė „Alibaba“ ketvirtadienį paskelbė , kad per didžiausią pasaulyje apsipirkimo akciją sulaukė užsakymų už 74,1 mlrd. dolerių. 2019-aisiais ši suma siekė 38,4 mlrd. Tiesa, šiais metais „Vienišių diena“ platformoje „Alibaba“ tęsėsi 11 dienų.

Platforma „JD.com“ savo ruožtu pranešė pardavusi prekių už 41 mlrd. dolerių. „Vienišių diena“ buvo laikoma testu patikrinti, kokios yra kinų vartojimo nuotaikos per koronakrizę.

„Vienišių dieną“ pirmą kartą 2009 metais inicijavo „Alibaba“. Kaip pavyzdį ji ėmė vadinamąjį „Juodąjį penktadienį“ JAV. Dabar „Vienišių dienos“ apyvartos smarkiai lenkia „Juodojo penktadienio“ pardavimų skaičius.

Didžiausia pasaulyje išpardavimų šventė kasmet vyksta 11 mėnesio 11 dieną.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių