Quantcast

Kilus pasipiktinimui, „Volkswagen“ teigia besigailinti dėl padalinio pervadinimo pokšto

Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ trečiadienį pareiškė besigailinti dėl reklaminio triuko, kuriuo jai pavyko apgauti žiniasklaidą.

Naujienų agentūra AFP savo ruožtu sukritikavo triuką kaip „pasitikėjimo pažeidimą“.

Pasipiktinimas kilo po to, kai „Volkswagen“ antradienį esą atsitiktinai paviešino pranešimą spaudai, kuriame teigė, kad pakeis JAV padalinio pavadinimą į „Volkswagen of America“, siekdama atkreipti dėmesį į kompanijos „į ateitį orientuotas investicijas į elektromobilumą“.

Pranešimas, paskelbtas likus dviem dienoms iki balandžio 1 dieną minimos Melagių dienos, sukėlė nuostabą, tačiau bendrovės atstovai tikino, kad pranešimas yra tikras. Nepaisant to, „Volkswagen“ galiausiai atskleidė, kad pavadinimo pakeitimas buvo pokštas, kurį sumanė rinkodaros komanda.

„Volkswagen of America“ (idėją) sumanė nacionalinė JAV rinkodaros komanda, siekdama atkreipti dėmesį į „Volkswagen“ elektrifikaciją“, – AFP sakė „Volkswagen“ atstovas Cristophas Ludewigas.

„Nuo pat pradžių tikslas buvo atkreipti dėmesį į svarbią JAV verslo ir pramonės temą“, – teigė jis.

„Didelis teigiamų atsiliepimų kiekis socialiniuose tinkluose rodo, kad tikslą pasiekėme. Tačiau tuo pat metu gailimės, jei kai kurių akyse peržengėme ribą“, – pridūrė Ch. Ludewigas.

Reporteriai į reklaminį bendrovės triuką sureagavo aršiai, kai kurie iš jų teigė, kad toks žingsnis yra netaktiškas, ypač bendrovei, kuri vis dar atsigauna po 2015 m. „dyzelgeito“ skandalo, per kurį „Volkswagen“ buvo priversta pripažinti, kad į automobilius įdiegė programinės įrangos, pakeitusios taršumo duomenis.

AFP pasaulinių naujienų direktorius Philas Chetwyndas kreipėsi tiesiogiai į „Volkswagen Group“, siekdamas pareikšti nepritarimą šiai apgaulei.

„Mes suprantame, kai atstovas negali patvirtinti ar pakomentuoti tam tikros informacijos. Tačiau niekuomet nesitikime, kad jie pateiks melagingus teiginius“, – rašė jis.

„Esame įsitikinę, kad tokios bendrovės, kaip „Volkswagen“, neturėtų naudotis rimtai nusiteikusiais žurnalistais ir naujienų portalais rinkodaros ir reklamos tikslais. Mums tai atstoja labai rimtą pasitikėjimo pažeidimą, kuris negali pasikartoti“, – teigė Ph. Chetwyndas.

„USA Today“ verslo naujienų žurnalistas Nathanas Bomey'is taip pat pareiškė pyktį ir apkaltino „Volkswagen“ melavus žurnalistams.

„Tai nebuvo pokštas. Tai buvo apgaulė. Jei nepastebėjote, ši šalis susiduria su dezinformacijos problema. Dabar jūs tapote jos dalimi. Kodėl kas nors vėl turėtų jumis pasitikėti?“ – tviteryje retoriškai klausė jis.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių