Quantcast

Žaidimų kūrėjai piratams atsuko kitą lazdos galą

Didiesiems žaidimų gamintojams imantis vis tobulesnių (arba griežtesnių) apsaugos nuo piratavimo priemonių, kurios labai erzina teisėtai žaidimus įsigijusius klientus, viena nepriklausoma žaidimų kūrimo studija su piratavimu nusprendė kovoti kitaip, rašo „The Verge“.

„Greenheart Games“ piratinių programų atsisiuntimo svetainėse išplatino „nulaužtą“ savo žaidimo „Game Dev Tycoon“ versiją – su karčiu pipiru. Pažaidus kelias valandas nemokamą turinį mėgstančiam žaidėjui tenka susipažinti su situacija, ištinkančia populiarios programinės įrangos kūrėjus, kai jų produkcija platinama per piratinius kanalus. Ekrane atsiranda žinutė, informuojanti žaidėją, kad jo žaidime valdomos įmonės produkciją išvaginėja piratai, todėl pardavimai ir pelnas krenta tiek, kad virtuali bendrovė neišvengiamai bankrutuoja.

„Greenheart Games“ atstovas Patrickas Klugas savo tinklaraštyje rašė, kad „nulaužtosios“ versijos siuntimai sudarė daugiau nei 93 proc. visų „Game Dev Tycoon“ atsisiuntimų ir pasidžiaugė susierzinimų žaidėjų, kurie netvėrė pykčiu, kad dėl kažkokios „išgalvotos“ piratavimo problemos jie negali pasimėgauti nemokamu žaidimu.

„Greenheart Games“ nėra vienintelis programinės įrangos kūrėjas, ėmęsis netradicinių savo produktų apsaugos priemonių. Pavyzdžiui, jei žaidimas „Crysis Warhead“ nustato, kad jis buvo kopijuotas neteisėtai, tuomet kulkos būna pakeičiamos kur kas mažiau efektyviais viščiukais. „Nintendo DS“ skirto žaidimo „Michael Jackson: The Experience“ piratinėje versijoje muzika skęsta vuvuzelų triukšme. SNES sistemai skirtas „Nintendo“ žaidimas „EarthBound“ piratams taip pat neturėjo sukelti pasitenkinimo – jeigu būna nustatoma, kad žaidimas piratinis, tuomet žaidimas smarkiai pasunkėja, o jeigu piratas būna toks vikrus, kad net ir apsunkintomis sąlygomis sugeba pasiekti kovą su paskutiniu bosu, būna ištrinami visi žaidimo padėties išsaugojimai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių