Quantcast

Žaidimų kūrėjai mano, jog „Microsoft" strategija – klaidinga

Po garsių kompanijos „Valve„ įkūrėjo ir vadovo Gabe Newell žodžių, jog būsima „Windows 8“ programa yra tikra katastrofa visai asmeninių kompiuterių sferai, daugelis kūrėjų taip pat pažėrė galybę kritikos ir palaikė G. Newell nuomonę. Ar iš tikrųjų „Windows 8" tokia bloga? Vieni mano, jog kol kas geriau palaukti ir nedaryti išankstinių išvadų, tačiau kiti jau dabar labai baiminasi kitų kompanijos žingsnių, kurie labai panašūs į uždaros ekosistemos kūrimą.

Brad Wardell iš kompanijos „Stardock„, sukūrusios žaidimą „Elemental“, teigė, jog Gabe Newell yra „visiškai teisus“, o vėliau pridūrė: „Tikiuosi, rinka sugebės adaptuotis prie klaidingos strategijos, kurios laikosi „Microsoft„ operacinės sistemos „Windows 8“ atžvilgiu“.

Dean „Rocket” Hall, žaidimo „DayZ„ kūrėjas, pripažįsta, jog kol kas negali aiškiai įsivaizduoti visos naujos operacinės sistemos įtakos, tačiau pažymi, jog yra visos priežastys sunerimti, ypač sunkių žaidimų kūrėjams, kurie labai palaiko asmeninių kompiuterių rinką. „Asmeninių kompiuterių žaidimai visuomet buvo žaidimų fanatų projektais, jie pulsavo ir greitai keitėsi. Aš visiškai sutinku  suGabe Newell komentarais, jog vienintele „Linux“ sulaikančia jėga yra žaidimai, o šios sferos išsivystymo lygis priklausys nuo pirkėjų pasirinkimo. Dabar vyksta gana įdomi rinkos transformacija, kurios įkarštyje ir pasirodė „DayZ"“, – pažymėjo jis.

Hugh Jeremy iš „Unknown Worlds Entertainment„, sukūrusios „Zeno of Sudoku“, taip pat nepasiruošęs įvertinti „Windows 8„, tačiau tikisi, jog tai bus atvira platforma: „Nedideliems kūrėjams sąlyginai atvira platforma yra didžiulis privalumas. Pliusai slypi tame, jog be platformos savininko dalyvavimo galima kurti, plėtoti, išleisti atnaujinimus ir kita medžiaga palaikyti žaidimą. Per daug apribota aplinka, tokia kaip „App Store“, konsolės ar „Windows Store", gali niveliuoti arba apskritai sumažinti šį privalumą“, – pažymi H. Jeremy.

„Mes kol kas nežinome, ar galės „Steam„ ir mūsų produktai efektyviai dirbti už „Windows Store“ ir naujos operacinės sistemos sensorinės aplinkos ribų. Reikia laiko, kad būtų galima paaiškinti šį klausimą, todėl mes kol kas esame nusiteikę optimistiškai ir lauksime, ką atneš „Windows 8" debiutas“.

Jonathan'as Blow, gana sėkmingo žaidimo Braid kūrėjas, šia tema pasisakė labai trumpai. Jis pažymėjo, jog nors jis ir nežiūrėjo į „Windows 8" labai atidžiai, tačiau šiuo metu jam neatrodo gera idėja tie principai, kuri glūdi šios operacinės sistemos pamatuose.

Žaidimo „Introversion„ vyriausiasis dizaineris Chris Delay turbūt pesimistiškiausiai žiūri į Microsoft poziciją ir „Windows 8“ apskritai. „Aš negaliu pakęsti bendros „Windows" uždarymo koncepcijos ir, panašu, būtent šia kryptimi ketina judėti „Microsoft“, – teigė dizaineris.


Šiame straipsnyje: Microsoftwindows

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių