Mokslininkai pranešė apie dar vieną Žemės „dvynę“

NASA kosminis teleskopas „Kepler“ aptiko dar vieną planetą, kuri turėtų būti stulbinančiai panaši į Žemę. Toks atradimas mokslininkams suteikė daugiau vilčių atrasti ten ir nežemišką gyvybę, praneša space.com.

Planeta KOI 172.02 yra vos 1.5 karto didesnė už Žemę. KOI 172.02 nuo savo į Saulę panašios G tipo žvaigždės sukasi „gyvybės zonoje“ (palankiu atstumu vandeniui egzistuoti skystu pavidalu). Mokslininkų įsitikinimu, planeta kol kas yra geriausia kandidatė egzistuoti nežemiškai gyvybei.

„Labai džiaugiamės tokiu atradimu. Tai yra pirmoji planeta, kuri sukasi “gyvybės zonoje„ apie G tipo žvaigždę“, - kalbėjo astronomė Natalie Batalha, viena iš „Kepler“ mokslininkų komandos narių. N. Batalha pridūrė, kad iki šiol rastos planetos sukasi apie kito tipo žvaigždes.

Astrofizikas Mario Livio teigė, kad planetoje tikrai gali egzistuoti gyvybė. Tiesa, kol kas nežinoma, ar yra kieto paviršiaus (galbūt tik vanduo): „Galbūt nėra sausumos gyvybės, tik labai protingų delfinų“, - juokavo M. Livio.

vokietka

vokietka portretas
a ka mes galime pasiulyti kitai gyvybes formai??? smoga???uzterstas dirvas, vandeny???milijonus hektaru siukslynu???uztersta ora???beismirstancius okeanus???aptersta kosmine erdve apie zeme???neisgydomas ligas???karus???bada???geriamo vandens stygiu???modifikuotus bevercius augalus???beisnykstancias yvairiu gyvunu formas??? ot tai vertybes!!!!! atsipeikekit!!!!

www