Quantcast

Padangų bandymas: žieminės prieš „apautas“ pavasariui ir vasarai

Dalis vairuotojų dabar dėvimomis žieminėmis automobilių padangomis susiviliotų važinėti ir ištisus metus.

Ekspertai įspėja – toks pasirinkimas būtų labai rizikingas. Vairavimo bandymai esant aukštai vasariškai temperatūrai verčia susimąstyti.

Žieminėmis padangomis „apauto“ automobilio stabdymo kelias, kai greitis buvo 100 kilometrų per valandą, pailgėja net 6 metrais, Auto.de teigė „Continental“ žieminių padangų plėtros direktorius dr. Andreasas Toppas.

Be to, važiuojant su žieminėmis padangomis, automobilio galimybės kelyje manevruoti sumažėja 15 procentų.

Jei manevruoti važiuojant 80 km/val. greičiu su vasariniu „apavu“ – jokių problemų, tai su žieminėmis padangomis automobilis posūkyje pasieks kritinę ribą jau ir įsibėgėjęs iki 70 km/val.

Dar vienas susimąstyti verčiantis argumentas –  net ir mieste 15 proc. daugiau ryjantis automobilio degalų bakas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

js

js portretas
pievos

ff

ff portretas
man su žieminėmis ryja apie pusę litro mažiau nei su vasarinėmis. Va ir palyginimas, aišku skirtumas dėl didesnio išmatavimo padangų.

pff

pff portretas
Ziemines padangos del savo minkstumo vasara greiciau devisi, taciau geresnis sukibimas su keliu.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių