- Diena Media inf., Lrt.lt
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Traukiniai Lietuvoje tik iš dalies pritaikyti jais keliaujantiems dviratininkams, problematiškas ir dviračių transportavimas lėktuvais, teigia dviratininkų klubo „Ilgas kelias“ įkūrėjas Rokas Rožickas ir Panevėžio dviračių sporto federacijos atstovas Bronislavas Pliavga.
Transporto paslaugas teikiančių bendrovių atstovai teigia, kad dviratininkų skundai realaus pagrindo neturi, rašo Lrt.lt.
Dviratininkų mėgėjų klubo „Ilgas kelias“ įkūrėjas Rokas Rožickas pastebi, kad daugiausia sunkumų dviratininkams kyla dėl žemagrindžių traukinių stygiaus.
Anot dviratininko, Lietuvoje kursuojantys traukiniai yra labai aukšti, o dviračiai dažniausiai būna apkrauti, tad įsikelti juos į kupė tikrai nėra lengva. R.Rožicko nuomone, „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų pasirūpinti specialiais keltuvais, kurie padėtų dviratininkams su savo transporto priemonėmis lengviau patekti į traukinio vidų.
„Ypač senose stotyse traukiniai stovi truputėlį per trumpai, sunku skubiai dviračius įsikelti“, – pasakojo R. Rožickas.
Lrt.lt kalbintas dviratininkas taip pat guodėsi, kad dėl nepakankamai išvystytos geležinkelių infrastruktūros jam ir jo bendraminčiams dažnai tenka atsisakyti dviratininkų mėgstamų maršrutų arba jiems pasiekti tenka sugaišti daugiau laiko nei būtų būtina.
„Yra labai dviratininkų mėgstamas rajonas Druskininkai, o iki jo traukiniai nevažiuoja. Druskininkuose paprasčiausiai nėra bėgių į kitus Lietuvos miestus, jie eina per Baltarusiją.
Jeigu dviratininkai ten vyksta, tai važiuoja iki Varėnos arba Marcinkonių ir toliau jau tenka minti. Viena diena sugaištama vien tik nuvažiuoti iki Druskininkų. Problematiška pasiekti ir kai kuriuos Šiaurės Lietuvos miestus“, – sakė R. Rožickas.
„Jeigu nėra labai daug važiuojančių žmonių, tai be tų kablių (specialiai dviračiams pastatyti ir pritvirtinti traukinio kupė įrengtos vietos – red. past.) dar galima laisvai 3–4 dviračius pastatyti. Tačiau kada būna piko metas, važiuoja daug žmonių, tai jau sudėtingiau“, – sakė pašnekovas.
„Lietuvos geležinkeliai“ Rinkodaros skyriaus viršininkas Andrius Petrušis lrt.lt teigė, kad keltuvų dviračiams nėra ne tik vienoje Lietuvoje – nėra jų ir visoje Europoje. A.Petrušis patarė dviratininkams susidūrus su anksčiau minėtomis problemomis nedvejoti ir kreiptis pagalbos į aptarnaujantį personalą.
„Mūsų pozicija tokia, kad jeigu yra toks prašymas, kad traukinys ilgiau pastovėtų, mes visuomet stengiamės jį išpildyti. Mašinistas nevažiuoja tol, kol žmonės nesulipa.
A. Petrušis užtikrino, kad „tikrai atsižvelgiama į kiekvieną prašymą“, o su dviratininkais šiuo metu „ypač bendradarbiaujama“.
Panevėžio dviračių sporto federacijos nario Bronislavo Pliavgos teigimu, dviratininkams daugiausia problemų sukelia ne kelionės traukiniais, bet lėktuvais.
„Nuolat būna problemų su svoriais ir viršsvoriais, įkainiais. Nėra tokių rimtų įkainių. Priduodant bagažą būna tie svoriai tokie...“, – sakė pašnekovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...