- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuo gruodžio keičiasi kelionės traukiniais. Gyventojai galės keliauti nauju maršrutu Vilnius–Varšuva–Krokuva. Apie tai LNK reportaže pasakojo „LTG Link“ Darnaus judumo vadovė Modesta Gusarovienė.
– Smarkiai pasikeis traukinių kryptys? Nuo kada startuos nauju maršrutu?
– Tikrai, to labai laukiame, jautėme ir iš gyventojų pusės, ir iš kaimynų lenkų poreikį turėti tokį susisiekimą tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių. Ir ne tik. Bus galima susisiekti ir su kitais didžiaisiais šalių miestais, todėl labai džiaugiamės pristatydami šį maršrutą nuo gruodžio 11 d.
– Kol kas ši kelionė nauju maršrutu bus pakankamai ilga. Kas tam turi įtakos?
– Na, šiandien dar neturime galimybės keliauti greitaisiais traukiniais. Kelionės trukmę iš tiesų lemia stotelių skaičius, turimos infrastruktūrinės ir techninės galimybės, taip pat riedmenų parkas. Viskas susideda į vieną komplektą. Be abejo, partneriai iš Lenkijos ir mes darėme viską, kad ta kelionė būtų kuo trumpesnė ir kuo konkurencingesnė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kiek konkrečiai truks ši kelionė?
– Nuo Vilniaus iki Varšuvos kelionė truks 9.03 val. O keliaujantiems iki Krokuvos prisidės dar 3.5 val., viso – 12 val. Nuo Varšuvos iki Vilniaus – 8.59 val.
Nuo Vilniaus iki Varšuvos kelionė truks 9 val. 3 min. O keliaujantiems iki Krokuvos prisidės dar 3.5 val., viso – 12 val.
– Nuo kur prasideda ta kelionė?
– Vykstame tiesioginiu maršrutu iki pat Lietuvos–Lenkijos pasienio, t. y. iki Mockavos. Bet vis tiek pas mus yra ir tarpiniai sustojimai – Kaišiadorys–Kaunas–Marijampolė, o tada – Mockava. Joje, pasienyje, ir vyks persėdimas. Tvarkaraštis taip sureguliuotas, kad tai truks pusvalandį. Tad keleiviai galės ramiai persėsti, persinešti lagaminus ir kitus gabenamus daiktus.
– Gruodį prasidės kelionės į Varšuvą, Krokuvą. Ko reikia, kad tos kelionės dar labiau pagreitėtų, o laikas sutrumpėtų?
– Pirmiausiai – infrastruktūros, nes šiai dienai ji dar nepritaikyta greitųjų traukinių eismui. Kitas dalykas – pačių traukinių, riedmenų.
– Kada tas lūžis galėtų įvykti?
– Tas lūžis bus „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas, geležinkelio nutiesimas, tuomet Varšuvą ir kitus Vakarų Europos miestus galėsime pasiekti per labai trumpą laiką.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Baltijos šalys pernai padvigubino suskystintų naftos dujų importą iš Rusijos: Lietuva – 8,5 karto
Rusijos suskystintų naftos dujų eksportuotojai pernai daugiau nei padvigubino tiekimą Baltijos valstybėms, kurios dalį jų perpardavė Ukrainai, skelbia „Reuters“, remdamasi savais šaltiniais. ...
-
Muitinė ketina įsigyti daugiau rentgeno sistemų6
Muitinės departamentas ketina įsigyti mobilią rentgeno kontrolės sistemą, kuri bus įrengta Vilniaus teritorinės muitinės bei Raigardo kelio postuose. ...
-
Dar tinkamas vartoti maistas – pirmiausia labdarai, tik po to – sunaikinti2
Valdžios atstovai atsitraukia nuo idėjos įpareigoti prekybininkus besibaigiančio galiojimo, bet dar tinkamus vartoti maisto produktus perduoti „Maisto bankui“ ar kitoms labdaros organizacijoms. ...
-
Trišalėje taryboje – diskusija, ar suteikti laisvą dieną pasitikrinti sveikatą5
Trišalė taryba lauks išsamesnės ekspertų analizės dėl siūlymo įpareigoti darbdavius suteikti laisvą apmokamą dieną darbuotojams pasitikrinti sveikatą, kai jie patenka į valstybės finansuoja prevencijos programas. ...
-
Apklausa (ne)nustebino: darbdaviai atsargiai vertina iš užsienio grįžtančius tautiečius13
Jau trečius metus iš eilės grįžtančių Lietuvos piliečių skaičius didesnis nei išvykstančių. Valdžia norėtų pritraukti į rinką užsienio lietuvius, tačiau apklausos rodo, kad tik kas ketvirtas darbdavys ryžtųsi juos įdarbinti. ...
-
LEA: per savaitę elektra brango 82 proc., dujos pigo 3 proc.8
Elektros kaina Lietuvoje per savaitę padidėjo 82 proc., tuo metu dujos Nyderlandų TTF prekybos taške pigo 3 proc., penktadienį pranešė Lietuvos energetikos agentūra (LEA). ...
-
NT rinkos dalyviai palankiai vertina ministerijų miestelio planus, bet mato rizikų
Nekilnojamojo turto (NT) rinkos dalyviai palankiai vertina Vyriausybės planus Vilniaus centre iki 2028 metų įrengti ministerijų ir kitų valstybės įstaigų miestelį, nors mato politinių ir finansinių projekto įgyvendinimo rizikų. ...
-
Kompensacijų už šildymą dalis gyventojų nesulaukia: tam yra rimta priežastis3
Kaip sostinės gyventojams sekasi gauti kompensacijas už šildymą – pokalbis Vilniaus savivaldybės Socialinių išmokų skyriaus atstove Viktorija Filipovaite. ...
-
Atpigusi brangi elektra – kas išlošia?47
Mažėjant didmeninės elektros kainoms, elektros tiekėjai vienas po kito vilioja gyventojus nutraukti sutartis su dabartiniu tiekėju ir rinktis juos. Tačiau, ar verta tą daryti, kai ypač ilgalaikėse sutartyse numatytas tam tikras mokestis už jų ...
-
D. Kreivys: pasitraukimas iš posovietinės BRELL sistemos turi vykti greičiau9
Baltijos šalių pasitraukimas iš posovietinės BRELL sistemos ir elektros tinklų sinchronizavimas su Vakarų Europa turi būti įgyvendintas kuo greičiau, sako energetikos ministras Dainius Kreivys. ...