- Asta Aleksėjūnaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Nuostoliai: dėl provėžų ant Rimkų viaduko klaipėdietė turėjo keisti ne tik automobilio padangą, bet ir priekinį stiklą. O štai kelias net ir po kelių mėnesių liko toks pat – duobėtas.
-
Nuostoliai: dėl provėžų ant Rimkų viaduko klaipėdietė turėjo keisti ne tik automobilio padangą, bet ir priekinį stiklą. O štai kelias net ir po kelių mėnesių liko toks pat – duobėtas.
-
Nuostoliai: dėl provėžų ant Rimkų viaduko klaipėdietė turėjo keisti ne tik automobilio padangą, bet ir priekinį stiklą. O štai kelias net ir po kelių mėnesių liko toks pat – duobėtas.
-
Nuostoliai: dėl provėžų ant Rimkų viaduko klaipėdietė turėjo keisti ne tik automobilio padangą, bet ir priekinį stiklą. O štai kelias net ir po kelių mėnesių liko toks pat – duobėtas.
Vairuotojus stebina kelininkų vangumas – artėja šaltasis metų laikas, o kai kurie magistraliniai keliai panašėja į ką tik suartus laukus. Tįsančios provėžos – tokio dydžio, kad kelia grėsmę eismo saugumui net tada, kai dar šilta.
Vietoj remonto – ženklas
Birželio pabaigoje vienai klaipėdietei po smūgio automobilio ratu į provėžą suskilo priekinis automobilio stiklas. Vairuotoja patyrė nemenkų nuostolių ir dėkojo Dievui, kad jos kelionė nesibaigė tragedija.
Itin gilios provėžos išmaltos magistraliniame kelyje tarp Klaipėdos ir Dituvos, ties tiltu per geležinkelio viaduką.
Po šio incidento valstybės įmonė "Kelių priežiūra" žadėjo provėžas užlyginti. Tačiau net ir įpusėjus rugsėjui vaizdas šioje vietoje – toks pat.
Provėžų įdubimų kelininkai neužtaisinėjo, šiek tiek pafrezavo kalniukus ir, palikę vieną įspėjamąjį ženklą, išsiskirstė.
Kodėl iki šiol nesiimta tvarkyti grėsmę keliančio kelio ruožo?
Įmonės "Kelių priežiūra" Vakarų regiono Klaipėdos kelių tarnybos vadovas Vitalijus Taščenka į klausimą pateikė tokį atsakymą, dėl kurio pajūrio krašto vairuotojams turėtų atvipti žandikauliai.
Nežinau, ar pavyktų visą šį kelio ruožą perkloti asfalto danga. Pamėginsiu su užsakovu, tai yra Kelių direkcija, pasikalbėti, bet abejoju, kad atsiras lėšų.
"Galime pastatyti kelio ženklą, ribojantį greitį iki 50 km/val. Ir papildomai pastatyti ženklą, įspėjantį apie duobes. O jūs daugiau tikitės?" – rėžė V.Taščenka.
Kas atlygins nuostolius?
Patikinus, jog veikiausiai pajūrio krašto vairuotojai norėtų važinėti keliais lygia danga, o ne arimą primenančia, V.Taščenka pripažino, kad reikėtų asfaltuoti tiltą per viaduką.
"Taip, tilto danga ten labai nelygi. Aš taip pat neseniai važiavau, mačiau, kad paliktas įspėjamasis ženklas, plunksna vadinamas. Gal ir reikėtų vieną kalniuką pafrezuoti. Minėtas incidentas nutiko per karščius, kai bitumo danga buvo išspausta, susiformavo provėžos. Nežinau, ar pavyktų visą šį kelio ruožą perkloti asfalto danga. Pamėginsiu su užsakovu, tai yra Kelių direkcija, pasikalbėti, bet abejoju, kad atsiras lėšų", – kalbėjo V.Taščenka.
Tokie valstybinės įmonės atstovo pamąstymai, švelniai tariant, gali kelti šiurpą. Dėl provėžų privatus asmuo jau patyrė nuostolių – ne tik sugadintos automobilio padangos, bet ir suskilo stiklas.
Norėdama išieškoti žalą, nuostolių patyrusi vairuotoja turėtų tik teisme bylinėtis su kelio savininke – Kelių direkcija ir su kelio prižiūrėtoju – valstybės įmone "Kelių priežiūra".
Kyla klausimas – kodėl privatus asmuo iš viso turi kęsti nepatogumus ir ieškoti, kas atlygins nuostolius?
Suvienytų jėgas
Lygiai tokia pat situacija yra ir netoliese esančiame kelyje Jakai–Dovilai. Ties vienu posūkiu provėžos jau tokio gylio, kad žiemą automobiliai rizikuos nulėkti į griovį.
"Be abejo, kad dar šį rudenį esame numatę sulyginti daugybę provėžų. Minėta vieta taip pat bus sutvarkyta, šimtu procentų garantuoju. Numatyta tvarkyti ir duobes", – pažadėjo V.Taščenka.
Jis prisiminė, kad dėl kelio Jakai–Rimkai rekonstrukcijos politikų ir kelininkų pokalbiai prasidėjo dar 2010-aisiais.
"Tuomet buvo užsimenama, kad jau po penkerių metų prasidės rekonstrukcija. Tad tais metais buvo nuspręsta padengti paviršių bitumo skaldos mišiniu. Praėjo vienuolika metų ir iš naujo svarstoma, daryti šio kelio rekonstrukciją ar ne, degti žalią šviesą ar ne", – liūdnai pripažino kelininkų atstovas.
Apie tragišką šio kelio būklę viešai yra kalbėjęs ir Klaipėdos rajono meras Bronius Markauskas. Jis pripažino, kad teko suremti pečius su Klaipėdos miesto savivaldybe, kad šio kelio remontas pajudėtų iš mirties taško.
"Kelias nuo Klaipėdos Šilutės link yra labai intensyvaus judėjimo. Juo važiuojama į Laisvąją ekonominę zoną. Šio kelio būklė yra tragiška. Kartu su Klaipėdos miesto savivaldybe esame pateikę poreikį gauti lėšų iš Europos gaivinimo plano", – tikino B.Markauskas.
Jei pavyktų gauti lėšų, darbai vyktų pakopomis. Kelias būtų tvarkomas dviem etapais, pirmiausia būtų imamasi remontuoti Lypkių gatvės sankryžą, kuri turėtų tapti dviejų lygių. Pats kelias turėtų platėti į keturių eismo juostų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vokiečių žiniasklaida: Bundesvero brigada Lietuvoje kainuos 11 mlrd. eurų2
Vokietijos kovinės brigados suformavimas Lietuvoje kainuos apie 11 mlrd. eurų. ...
-
Premjerė švietimo ministro artimiausiu metu teikti neskubės, darbus tęs M. Navickienė2
Premjerė Ingrida Šimonytė teigia artimiausiu metu neskubėsianti teikti naujo švietimo, mokslo ir sporto ministro, darbus tęs laikinai pareigas einanti Monika Navickienė. ...
-
Dėl gaisro Kretingoje galima oro tarša bei draudžiamas automobilių eismas Klaipėdos gatvėje2
Dėl kilusio gaisro UAB „Imedeksa“ Kretingoje, galima oro tarša bei draudžiamas automobilių eismas Klaipėdos gatvėje. Apie tai savo feisbuko paskyroje paskelbė Kretingos rajono meras Antanas Kalnius. ...
-
Lojalumo pokyčiai darbo rinkoje: į jaunų žmonių išėjimą reikia žiūrėti pozityviai3
Darbo rinkoje keičiasi ne tik tendencijos, bet ir vertybės. Viena iš jų – lojalumas. Apie tai, ar dabartinei darbuotojų kartai lojalumas išlieka vertybe, LNK reportaže pasakojo gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis. ...
-
Kaip veiks „teisė į remontą“?
Buitinės ir išmaniosios technikos gamintojai netrukus gali būti priversti taisyti net ir negarantines prekes nemokamai arba už „pagrįstą kainą“. O pataisius sugedusią garantinę techniką dar metams pratęsti jos garantinį terminą. ...
-
Lietuvos kariuomenė mini plaukuotų didvyrių šventę: svarbiausia – kantrybė1
Lietuvos kariuomenėje minima Šuns diena, pasakojama LNK reportaže. ...
-
Kaune pagerbtas „Ąžuoliuko“ įkūrėjo atminimas5
Trečiadienį Kaune atidengta atminimo lenta, skirta choro dirigento profesoriaus Hermano Perelšteino, berniukų ir jaunuolių choro „Ąžuoliukas“ įkūrėjui. Pernai buvo minimos 100-osios H. Perelšteino gimimo metinės. ...
-
Kas žudo Klaipėdos senamiestį?4
Klaipėdoje jau ne vieną dešimtmetį trunka diskusijos, kaip atgaivinti senamiestį. Įvairių kadencijų politikai siūlė neįtikėtinų būdų – svajota apie tramvajų, siūlyta dalį senamiesčio uždengti kupolu, o kojas klaipantį grindin...
-
Kalėjimų tarnybos direktoriumi paskirtas M. Kairys
Vyriausybė nusprendė skirti Mindaugą Kairį Lietuvos kalėjimų tarnybos direktoriumi. ...
-
Sutriko Prezidentūros ir Vyriausybės svetainių veikla
Trečiadienio rytą Prezidentūros, Vyriausybės, kai kurių ministerijų ir kitų valstybinių įstaigų internetinės svetainės susidūrė su trikdžiais. Sutrikimai kilo dėl gedimo, kuris buvo netrukus pašalintas, teigia Valstybės informacinių te...