Quantcast

Per karantiną išaugo knygų pardavimas internetu, paklausiausia – vaikų literatūra

  • Teksto dydis:

Pandemijos metu didžiajai daliai prekybos persikėlus į internetą, ypač išaugo knygų pardavimas. Prasidėjus karantinui, bendra pardavimo apyvarta padidėjo 79 proc., rodo „Knygų klubo“ duomenys.

Žymiausias apyvartos augimo šuolis stebimas vaikų ir paauglių literatūros kategorijoje. Leidėjai tai sieja su aktyviai vykstančiu nuotoliniu mokymu ir tėvų pastangomis turiningai užimti vaikus.

Vaikams ir paaugliams skirtos literatūros pardavimas, lyginant su laikotarpiu prieš prasidedant karantinui, išaugo net 205 proc. ir šiuo metu sudaro 27 proc. nuo visos apyvartos. Pirkėjus, turinčius vaikų, labiausiai domina literatūra vaikams iki 9 metų.

Tarp populiariausių leidinių patiems mažiausiems – „Smagiosios edukacijos“ serijos knygelės „Kūrybinės užduotys“ 3 ir 4 metų vaikams bei „Sujunk taškus“, padedančios išmokti skaičius (leidykla „Šviesa“). Iš grožinės literatūros vaikams nuo 6 m. iki 9 m. tėvai dažniausiai užsako autorės Holly Webb serijos knygas apie mielus katinėlius ir šunelius: „Paslaptingas kačiukas“, „Šuniukas iš prieglaudos“, „Vienišas kačiukas“ ir kitas (leidykla „Alma Littera“). Populiarumą išlaiko ir paveikslėlių kategorijai priskiriamos knygelės apie Kakę Makę bei jos nuotykius.

Pasak rinkodaros vadovės Laimos Ramanauskaitės-Merkienės, karantino laikotarpiu žymiai išaugo ir mokomosios literatūros poreikis. Pirkėjai taip pat rūpinasi veikla namuose – stalo žaidimų, kūrybinių rinkinių pardavimai išaugo net 15 kartų.

Mokomąjį turinį kuriančios leidyklos atstovai neabejoja, kad tai yra susiję su nuotoliniu mokymu namuose. Tėvai šį iššūkį priėmė labai rimtai ir apsirūpino papildomomis ugdymo priemonėmis.

Vyresniųjų klasių mokiniai ieškojo leidinių, padedančių pasiruošti egzaminams. Tarp populiariausių – „Korepetitoriaus“ serija ir „Prieš egzaminą“ leidiniai „10 žingsnių“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių