Quantcast

Kelių policijos vadovas: skaudžios nelaimės rodo, kad dalis vairuotojų nepasveria rizikos

  • Teksto dydis:

Skaudžios eismo nelaimės rodo, kad dalis vairuotojų nepasveria rizikos, kylančios dėl viršyto greičio ar kitų pažeidimų, sako Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys.

Komentuodamas pastarosiomis dienomis kelias gyvybes nusinešusius eismo įvykius, jis pabrėžė, kad didžiąją dalį vairuotojų nuo pažeidimų atgraso bausmių neišvengiamumas diegiant vis daugiau automatizuotų greičio kontrolės priemonių.

„Manau, kad skirta bauda turėtų paskatinti vairuotoją susimąstyti, ką jis padarė ir kaip nesilaikė Kelių eismo taisyklių. Kitą vertus, šios dienos skaudi nelaimė Vilniaus rajone, ir praėjus kažkokiam laikotarpiui mūsų pareigūnai dirba šalies gatvėse ir vėl fiksuoja tokius greičius kaip 192 kilometrai per valandą, kai leidžiamas 130 kilometrų greitis. Tai rodo, kad nors ausis kai kurių vairuotojų pasiekė tai, kad jie rizikuoja savo gyvybe, sveikata, tačiau smegenų turbūt dar ne visiems pasiekė“, – žurnalistams pirmadienį kalbėjo V. Grašys.

Seniai matytas toks skaičius neblaivių vairuotojų per savaitgalį, ypatingai nešventinį.

Anot jo, minėtas greitį viršijęs vairuotojas „turės galimybę metus pagalvoti“, nes jis šiam laikui neteko teisės vairuoti, o ši informacija pasieks ir kitus potencialius pažeidėjus.

V. Grašys taip pat tvirtino, kad be greičio viršijimo antra pagal dažnumą skaudžių eismo įvykių priežastis – išvažiavimas į priešpriešinę juostą neįvertinus kliūties.

Kelių policijos vadovo teigimu, nors pernai fiksuota rekordiškai mažai eismo įvykių, šių metų pradžia neleidžia nusiteikti optimistiškai.

Pasak jo, praėjęs savaitgalis taip pat išsiskyrė ne tik gausiais eismo įvykiais, bet ir dėl to, kad nustatyta 115 neblaivių vairuotojų.

„Seniai matytas toks skaičius neblaivių vairuotojų per savaitgalį, ypatingai nešventinį. Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiais, viena pagrindinių priežasčių įvykti eismo įvykiams, kuomet žūsta arba sužalojami žmonės, yra nepasirinktas saugus arba viršytas leistinas greitis“, – žurnalistams sakė jis.

Pirmadienį Vilniaus rajone, Maišiagaloje, susidūrus sunkvežimiui ir, kaip spėjama, į priešpriešinę eismo juostą išvažiavusiam lengvajam automobiliui žuvo penki žmonės, iš jų trys – nepilnamečiai.

Šeštadienį Kauno rajone, Ginėnų kaime, į priešpriešinę eismo juostą išvažiavęs automobilis „Audi A4“ susidūrė su „Citroen C3“, per eismo įvykį žuvo trys žmonės.


Šiame straipsnyje: Girtumasvairavimasautomobiliaikelių policijaavarija LT

NAUJAUSI KOMENTARAI

Spandau

Spandau portretas
Koks "tvarkdarys" - tokia ir tvarka. Pirmniausiai Grašy atsakyk, kodėl 14 kartų baustas kelio debilas, vis dar dalyvauja eisme, ir kodėl nekonfiskuotas jo automobilis?

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
Tik kelių p'Yderai bijo "trikojų",net ir A.Orlauskas jų bijo,niekina.___Važiuokit leistinu greičiu tai ir 1000 "trikojų" neišgązdins,kad ir užslėpti.____Matai,reikia statyti ženklus prieš "trikojų",tai gaunasi važiuos normaliai tik kur "trikojis" pastatytas,o toliau lėks,žudys žmones,gadins turtą.____Manau nereklamuojami "trikojai" geresnį efektą duoda ir jų kelių gaidžiai,kaip ir Orlauskas bijo.

Anonimas

Anonimas portretas
Vot kurvos sneka NEPASVERIA. Tai kad gauti svarstykles deficitas.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių