Quantcast

Sulaikytas policijos automobilį su „Mercedes“ taranavęs vairuotojas

Šeštadienio pavakare sostinės Geležinio Vilko gatvėje įvykusios avarijos kaltininkas dar nėra nustatytas, nors vienas asmuo jau sulaikytas.

Policija dar aiškinasi, kas vairavo į policijos patrulių automobilį įsirėžusį ir penkis žmones sužalojusį automobilį „Mercedes Benz S320“.

Tai BNS sekmadienį sakė Vilniaus apskrities VPK Kelių policijos valdybos viršininkas Vytautas Černevičius.

Anot jo, policija yra sulaikiusi automobilio savininkės sūnų, tačiau, kas vairavo automobilį kol kas nenustatyta.

Tuo metu sekmadienį išplatintose policijos suvestinėse pranešama, jog įtariamasis automobilį „Mercedes Benz S320“ vairavęs M.P. (gimęs 1973 metais) uždarytas į areštinę.

Policija nurodo, jog įtariama, kad sulaikytasis vairavo neblaivus.

Kaip teigiama policijos pranešime, šeštadienį apie 18 val. 5 min. Vilniuje, Geležinio Vilko gatvėje ties Didlaukio gatve, automobilis „Mercedes Benz S320“, atsitrenkė į stovinčio su įjungtais švyturėliais tarnybinio automobilio „VW Jetta“, vairuojamo Vilniaus apskrities VPK Kelių patrulių rinktinės 2-osios kuopos 2-ojo būrio patrulio D.J. (gimusio 1982 m.), galinę dalį.Nuo smūgio policijos patrulių automobilis pajudėjo ir atsitrenkė į priekyje jo stovėjusį sustabdytą automobilį „Mercedes Benz E280“.

Eismo įvykio metu sužaloti prie policijos automobilio stovėję automobilio „Mercedes Benz E280“ vairuotojas M.K. (gimęs 1954 m.), kuris dėl galvos smegenų sukrėtimo paguldytas į ligoninę, Vilniaus apskrities VPK Kelių patrulių rinktinės 2-osios kuopos 2-ojo būrio patrulis M.K. (gimęs 1981 m.) dėl galvos smegenų sukrėtimo taip pat paguldytas į ligoninę.Vilniaus apskrities VPK Kelių patrulių rinktinės 2-osios kuopos 2-ojo būrio patrulė J.K. (gimusi 1987 m.) dėl krūtinės sumušimo ir žaizdos smakre paguldyta į ligoninę.

Tarnybinį automobilį vairavęs D.J. dėl galvos smegenų sukrėtimo paguldytas į ligoninę, automobilio „Mercedes Benz E280“ keleivė L.K. (gimusi 1972 m.) dėl galvos sumušimo gydoma ambulatoriškai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Lempinis marazmas

Lempinis marazmas portretas
Moksliškai įrodyta, kad dieną ARTIMOSIOS šviesos NE MAŽINA, O DIDINA AVARINGUMĄ, blogiau matomi pėstieji, dviratininkai, motociklininkai, pavėluotai pastebimi, arba iš viso nepastebimi „stop“ ir posukių žibintai, dėl ko įvyksta daugybė susidūrimų ir atsitrenkimų į stabdantį... Tik tie susidūrimai ar atsitrenkimai, dažniausiai, įvyksta prie sankryžų, šviesoforų, perėjų, kai greitis būna nedidelis, todėl nebūna aukų ar sužeistųjų. Tik apdaužomi automobiliai, o tokios avarijos nėra įskaitinės ir nerodomos ataskaitose. Deja, tai sunku suvokti mūsų Susisiekimo ministerijos lempiniams marazmatikams. Jiems svarbu, kad tik lavonų būtų mažiau, o tūkstačiai sudaužytų automobilių - absoliučiai neįdomūs menkniekiai... Austrijoje važinėjimas su dieną įjungtais žibintais buvo atšauktas nuo 2008-01-01. Priežastys - ne tik padidėjęs po šviesų įjungimo avaringumas, bet ir dažniau dėl elektros instaliacijos gedimų užsidegantys automobiliai. Instaliacija nepritaikyta nuolatiniam artimųjų šviesų naudojimui, todėl laidai greitai sensta, perkaista sujungimų vietose - ir gaisras... Tai buvo nustatyta ekspertų ir aprašyta Austrijos spaudoje. Išjungus šviesas, avarijų sumažėjo. Negana to, artimosioms šviesoms per 5 val. sunaudojama apie 1 ltr. degalų, išauga aplinkos tarša.

to Lempinis marazmas

to Lempinis marazmas portretas
del kuro sanaudu tamsta teisus, jos padideja. trumpeja ir lempuciu, reflektoriu, akumuliatoriu tarnavimo laikas.bet ir automobili ir motociklininka pamatome greiciau, jei jis vaziuoja su ijungtais zibintais. taip kad nebuk fanatikas isikales fix ideja.

pritariu 1am

pritariu 1am portretas
įjungtos šviesos dieną,kažkam nauda.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių