Quantcast

Tragiškas trečiadienis: pakeliui į Salantus – klaipėdiečio motociklininko žūtis

Vasaros malonumus lydi nelaimės. Trečiadienį Kretingos rajone žuvo sportiniu motociklu važiavęs jaunas vyras, o Klaipėdoje paspirtuku važiavusi mergina susidūrė su mašina ir patyrė sunkią traumą.

Apie 20 val. pakeliui iš Kartenos į Salantus automobilis „Opel Signum“ sukosi kelio salelėje, pažymėtoje brūkšniais. 57-erių vairuotojas nepastebėjo atlekiančio motociklo.

Mašinos greitis buvo visiškai mažas, motociklas KTM rėžėsi į dešiniąją automobilio pusę. Motociklininkas nuskriejo apie 50 metrų ir atsitrenkė į asfaltuotą kelio dangą. Smūgis buvo toks stiprus, kad motociklo vairuotojui išlikti gyvam nebuvo galimybės. Jaunas klaipėdietis žuvo.

Avariją matė iš paskos važiavę žuvusiojo draugai.

Esama įtarimų, kad motociklo greitis buvo neleistinai didelis. Tai dar turės nustatyti specialistai.

Policijos pranešimo duomenimis, automobilio vairuotojas – Kretingos rajono gyventojas avarijos metu buvo blaivus.

Dar viena eismo nelaimė, kurios buvo galima išvengti, ketvirtadienį įvyko uostamiesčio Šiaurės prospekte, ties išvažiavimu iš Regitros.

„Opel“ markės automobilį vairavusi 24 metų mergina išvažiavo iš Regitros aikštelės ir ketino sukti į Šiaurės prospektą. Tuo metu dviračių taku nuo kalno paspirtuku leidosi 26-erių mergina.

Paspirtuko ir automobilio susidūrimo aplinkybės dar tikslinamos, nežinia, ar automobilis per greitai išvažiavo iš aikštelės, ar paspirtukininkė buvo nepakankamai atidi.

Nukentėjusiajai lūžo kojos kaulai. Ji gydoma ligoninėje.

Aptardamas šią eismo nelaimę Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika patikino, kad minimoje vietoje pagal projektą buvo suprojektuoti atitvarai, turėję priversti dviračiais ir paspirtukais važiuojančius žmones nulipti ar bent sulėtinti greitį.

„Savivaldybės Transporto skyriaus viršininkas Rimantas Mockus man paaiškino, kad dviratininkų asociacijos reikalavimas buvo priešingas – atitvarus nuimti ir netrukdyti normaliam dviračių eismui. Nelaimė parodė, kad šis sprendimas buvo netikęs. Nors dar neaišku, kuri eismo dalyvė kalta, bet šioje vietoje panašios nelaimės – užprogramuotos. Nuokalnė, kuria leidžiasi dviračiai yra blogai matoma. Manau, mes nebesutiksime su panašiais prašymais“, – tikino M.Džermeika.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Saulius / LDB

Saulius / LDB portretas
Metalinių atitvarų įrengimas prieš dviračių tako sankirtą su pagrindiniu keliu yra suprantama priemonė ir tai yra naudojama daugelyje šalių, bet taip negali būti daroma pagrindiniuose dviračių takuose ir jų sankirtose su įvažiavimais į teritorijas. Tam būtina naudoti kitas priemones, lėtinančias automobilių greitį ar stabdančias jų eismą prieš tas sankirtas, tuo pačiu perspėjančias automobilių vairuotojus apie dviratininkų pirmumą? LDB pasiūlė, o policija telefoninio pokalbio metu pritarė, ypač dėl 2.2: 1. nedelsiant panaikinti tvoras pagrindiniuose dviračių takuose! 2. Įrengti saugaus eismo priemones 2.1. įrengti sferinį veidrodį (kairėje pusėje išvažiavimo iš aikštelės atžvilgiu), kuriame automobilių vairuotojai galėtų matyti dviračių taku nuo kalniuko atriedančius dviratininkus, o dviratininkai matytų iš aikštelės išvažiuojančias transporto 2.2. ties ženklu „STOP“ būtina įrengti iškilųjį kalnelį, kad dėl blogo matomumo automobilių greitis būtų sumažintas iki minimumo;

Jou

Jou portretas
Raso isvaziavo is "Regtros" , o tiksliau tai isvaziavo is Maximos/Senuku kur randasi Liepu g. ir isvaziavimas yra i Siaures pr. ir ten STOP zenklas yra

Andrius

Andrius portretas
Galėtų apriboti ir Statybininkų pr. važiavimus per perėją ties Balsio mokyklą... Ten ir gyvatvorės užstoja,ir lekiančią dviratę priemonę sunku pastebėt...O jie ne tik,kad nenulipa,bet net greičio nemažina!O apie apsižvalgymą į šonus-nėr ką ir kalbėt.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių