Quantcast

Moteris išbėgo prieš autobusą

Nedrausmingi pėstieji gali lemti eismo nelaimę ar net autobuso keleivių sužalojimą. Taip atsitiko trečiadienio rytą, kai autobuso vairuotojas buvo priverstas staiga stabdyti, kad nepartrenktų į gatvę išbėgusios moters.

10.20 val. Liepojos gatvėje autobuso vairuotojas pastebėjo prieš pat autobusą į gatvę išbėgusią moterį.

Vyras paspaudė stabdžio pedalą, autobusas trūktelėjo, todėl jame nugriuvo 70 metų keleivė.

Moteris ne tik smarkiai užsigavo, ji skundėsi skausmu kojose.

Vairuotojas nelaukė, kol atvažiuos greitoji medicinos pagalba, jis pats nuvežė sužeistą keleivę į ligoninę.

Priėmimo skyriuje pensininkei buvo nustatyti čiurnos kaulų lūžiai, nukentėjusiajai išniro petys.

Policijos pareigūnai dar aiškinsis įvykio aplinkybes ir spręs, kas kaltas dėl moters sužalojimo.

Panašių atvejų būta ne vieno. Ieškodami kaltųjų pareigūnai paprastai aiškinasi, kas privertė vairuotoją stabdyti.

Jeigu pats autobuso vairuotojas buvo neatidus ir todėl buvo priverstas staiga stabdyti, už keleivių sužalojimą atsakingas jis.

Būta atvejų, kai nukentėjusiesiems žalą turėjo atlyginti avarinę situaciją sukėlęs kito automobilio vairuotojas.

Vienas toks jaunas vyras savo mašiną staiga pasuko prieš autobusą ir privertė jo vairuotoją staiga stabtelėti.

Nukentėję žmonės bylinėjosi, reikalaudami atlyginti žalą, autobuso vairuotojas gynėsi neturėjęs kitos išeities.

Byla nukeliavo iki aukščiausios instancijos, kol galiausiai buvo konstatuota, kad kaltas lengvojo automobilio vairuotojas. Jis sukėlė avarinę situaciją, tad atsakomybė dėl griuvusių keleivių sužalojimo tenka jam.

Kiekvienas atvejis yra individualus, todėl kaltės klausimą nustato tyrėjai. Kartais tenka pripažinti, kad keleiviai patys yra nepakankamai atidūs ir nesaugo savo sveikatos, važiuoja neįsikibę.

Gali būti, kad trečiadienio atvejį tiriantys pareigūnai nuspręs, kad kalta eismo taisyklių nesilaikiusi pėsčioji, tada ji turėtų ir atlyginti žalą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

manau

manau portretas
kad autobusuose ir troleibusuose irgi turi but video registratoriai. Priekinio ir galinio matomumo. Tada bus viskas aisku. O siaip tai autobusu ir troleibusu vairuotojai daznai vairuoja neatsakingai, patys sudarydami avarines situacijas. Ypac stoteliu vietose, kai ima vaziuot

Tai

Tai portretas
Kad pestiesiems dabar viskas galima, jie dabar visagaliai, puola po ratais net kur perejos nera ir dar nepatenkinti aprekia. Prie pereju puola nestabteleje, galvos nepasuka isitikint, mamos su vezimeliais tiesiu taikymu, nes nu juk juos turi, praleist, ka bekalbet apie dviratininkus. Kodel srniau nebuvo tiek ivykiu? Todel, kad pestiesiems nubuvo viskas galima!

deinis

deinis portretas
Vairuotojus baudžia ,kad nestoja prie pėščiujų perėjos o kas baus tuo pėščiuosius kurie nepraleidžia pilno keleivių AUTOBUSŲ ir bet koks puišelis ar koks senis butinai lips į perėją nepraleis autobuso ,negali palaukti kol autobusas pravažiuos ,tokius bausti be gaileščio,beto mokyklose dabar nemoko elgesio taisyklių
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių