Quantcast

Autobuso keleivius pribloškė avarijos vos nesukėlusio automobilio vairuotojo elgesys

Miesto autobusų keleiviai kartais tampa nemalonių įvykių liudininkais, kai vairuotojai būna priversti staiga stabdyti arba sukti vairą, kad išvengtų nelaimės. Vieno tokio incidento metu keleiviai buvo priblokšti avarijos vos nesukėlusio „Audi“ savininko elgesio.

Užkirto autobusui kelią

Prieš kelias dienas apie 15.30 val. pagrindinėje Klaipėdos gatvėje įvyko incidentas, kai trečiojo maršruto autobusas, važiavęs į pietinę miesto pusę, įsuko į Taikos ir Baltijos prospektų žiedinę sankryžą.

Autobuso vairuotojas buvo priverstas staiga sukti vairą į dešinę, nes iš žiedinės sankryžos trečiosios eismo juostos Baltijos prospekto link staiga pabandė įsukti „Audi“ markės automobilis.

Mašinos nesusidūrė, bet iki avarijos trūko akimirkos.

Autobuso priekis įsirėmė į skiriamosios Baltijos prospekto juostos, apželdintos žole, bortelį.

Klausėsi keiksmažodžių

Autobuso keleiviai stebėjo, kaip rėkė ir keiksmažodžiais drabstėsi lengvojo automobilio vairuotojas ir kaip ramiai į šį išpuolį reagavo autobuso vairuotojas.

Keleiviai svarstė, ar šis vyras yra mandagus ir santūrus, ar jam emocijas padėjo tvardyti vaizdo ir garso įrašymo technika, sumontuota autobuse.

Kol vyrai aiškinosi, kuris kaltas, autobusas buvo užtvėręs dalį žiedinės sankryžos, joje ėmė formuotis mašinų kamšatis.

Keleiviai suprato, kad greitai savo kelionės tikslo nepasieks, todėl prašė vairuotoją juos išleisti.

Saugodamas keleivius, viduriniųjų durų jis neatidarė, išleido žmones per priekines, primygtinai prašydamas būti atsargiems.

Išlipdami keleiviai girdėjo, kad buvo kviečiama policija.

Jeigu toks vairavimas užfiksuojamas, vairuotojas baudžiamas už pavojingą vairavimą.

Pažeidėją išaiškintų greitai

Klaipėdos apskrities vyriausiajame policijos komisariate skambutis tądien užfiksuotas 15.34 val. Pranešta, kad tarp vairuotojų kilo konfliktas, o žiedinėje sankryžoje sutrikdytas eismas.

Policijos pareigūnai į nurodytą vietą atvyko 15.51 val., bet neberado nei autobuso, nei lengvojo automobilio. Policininkai susisiekė su pranešėju telefonu ir išgirdo, esą vyrai konfliktinę situaciją jau išsprendė.

Šį kartą viskas baigėsi tik nuotaikos sugadinimu ir gaišatimi.

Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika patvirtino, kad Baltijos ir Taiko prospektų žiedinė sankryža yra viena judriausių Klaipėdoje ir čia dažnai įvyksta avarijos.

Jeigu kuris nors vairuotojas siektų teisinio šio įvykio vertinimo, pagrindu besti į kaltąjį pirštu taptų autobuse sumontuoto vaizdo registratoriaus įrašas.

„Nežinau, kas pamokė žiedinėje sankryžoje iš trečios juostos, kertant ištisinę juostą, išvažiuoti iš sankryžos. Pats pastebiu būtent taip elgiantis nemažai vairuotojų. Tam ir yra žiedinė sankryža, kad, nespėjęs tinkamai persirikiuoti, vairuotojas apvažiuotų šią sankryžą ratu dar kartą, tinkamai persirikiuotų ir tik tada, rodydamas posūkio signalą, išvažiuotų iš sankryžos. Mūsų vairuotojai gana dažnai nenori apsukti dar vieno rato ir užlenda kitiems eismo dalyviams, taip sukeldami pavojingą situaciją ar net sukeldami avariją. Esu matęs, kad vairuotojai žiedinėje sankryžoje net sustoja, kad jiems būtų leista išvažiuoti. Toks supratimas yra klaidingas ir pažeidžiantis taisykles. Jeigu toks vairavimas užfiksuojamas, vairuotojas baudžiamas už pavojingą vairavimą“, – paaiškino Klaipėdos kelių policijos viršininkas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

trims taškeliams

trims taškeliams portretas
tu arba boba arba pacukas,tik šitie taip gali mastyti,jau iš tolo matosi kas vairuoja,etatiniai landžiotojai po fūrom

to Ne klaipėdietis

to Ne klaipėdietis portretas
Ziedines sankryžos Klaipėdos mieste tos kur nepatobulintos , buvo pačios paprasciausios ir greiciausiai įveikiamos. Trecia juosta labai patogu nereikia laukti.

Ne klaipėdietis

Ne klaipėdietis portretas
Ženklinimas žiedinėse Klaipėdos sankryžose tragiškas , Vilniuje judėjimas 100 kartu didesnis ir žiedinės sankryžos apkrautos daugiau , bet važiuoti ir pravažiuoti jas lengva ir patogu nes ženklai prieš sankryžas išdėstyti aiškūs , reikiamu atstumu , ir svarbiausia nėra trečios eismo juostos (žiede) ir ženklinimas ant asfalto kuris parodo kur iš tos eismo juostos gali važiuoti . Petkevičiaus knygos pavadinimą perfrzavus , laivai ir laivynas nuskendo o durniai liko .
VISI KOMENTARAI 16

Galerijos

Daugiau straipsnių