Quantcast

„Vizualinė tarša“ Klaipėdoje: automobilių supirkimas – ne reklama?

Grįžti į straipsnį

Durniu laivas

Durniu laivas portretas
Geriqu tuos ledinius stebdus nugriaukit neimanoma nei miegot nei važiuot akina! Kokie proto bokstai dave leidimus statyt tokius ryškius stendus?

jooo

jooo portretas
Parodija. PVZ prie akropolio "lazerinė" reklama netrukdo niekam, o nerealiai akina ir blaško dėmesį. Klaipėdos autobusai taip pat blaško dėmesį.

as

as portretas
Tai ne vizualinė tarša. Vizualinė tarša yra tuomet, kai miesto pareigūnai pasirodo viešumoje ir kalba nesąmones . Tokia reklama skatina miestiečius parduoti savo nevažiuojančius automobilius užuot juos numetus kur patvory. O reklamos ant važiuojančių auto dažnai yra ne tik "taršos" šaltinis , bet ir didina avaringumą.

Autobusus taip pat

Autobusus taip pat portretas
Reklamos ant autobusų taip pat blaško dėmesį. Dažnu atveju purvinos.

Anonimas

Anonimas portretas
Visas tas masinas nutempti i metalo lauza.

Galerijos

Daugiau straipsnių