- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Ventės rage atlikti valymo darbai, sudarytos palankios sąlygos keleivinei, pramoginei laivybai
-
Ventės rage atlikti valymo darbai, sudarytos palankios sąlygos keleivinei, pramoginei laivybai
-
Ventės rage atlikti valymo darbai, sudarytos palankios sąlygos keleivinei, pramoginei laivybai
-
Ventės rage atlikti valymo darbai, sudarytos palankios sąlygos keleivinei, pramoginei laivybai
-
Ventės rage atlikti valymo darbai, sudarytos palankios sąlygos keleivinei, pramoginei laivybai
Vidaus vandens kelių direkcija kruopščiai ir planingai dirba, kad vandens kelių maršrutų daugėtų, o laivybos entuziastai ir keleiviai galėtų rinktis įvairius maršrutus. Tik sukūrus infrastruktūrą, atveriamos galimybės naujoms šakoms, šiuo atveju maršrutams Kuršių mariose. Šiuo metu šalia Ventės molo Vidaus vandens kelių direkcijos vykdomi valymo darbai dėl vandens kelio atšakos į Ventės rago molą įrengimo.
Ventės ragas – pusiasalis Kuršių mariose, Šilutės rajone. Pusiasalis labiausiai žinomas dėl jame įkurtos migruojančių paukščių žiedavimo stoties bei seniausio iš Lietuvoje išlikusių septynių švyturių. Ventės pusiasalio smaigalyje 1863 m. buvo pastatytas 11 m aukščio švyturys, kad laivams ir sieliams rodytų kelią. Nuo švyturio apžvalgos aikštelės matosi plati Kuršių marių panorama, Kuršių Nerija, Rusnės sala. „Vidaus vandens kelių direkcija siekia, kad ši nuostabi vieta būtų puikiai pasiekiama vandens keliu, kad uostas būtų patogus, maksimaliai naudojamas, kad galėtų prisiparkuoti keleiviniai laivai, keltai ar didesnės grimzlės pramoginiai laivai, sudarytos palankios sąlygos keleivinei, pramoginei laivybai visu navigacijos laikotarpiu. Neabejoju, kad maršrutas Ventės ragas – Nida bus labai populiarus“, – sako generalinis direktorius Vladimiras Vinokurovas.
Šią savaitę jau yra praktiškai užbaigti planuoti valymo darbai vandens kelio atšakoje į Ventės ragą, taip pat valymo darbai atliekami ir palei molą, kur planuojama pastatyti pontonines prieplaukas laivams švartuoti. Darbuojasi Vidaus vandens kelių direkcijos žemsiurbė „Upyna“. Poreikis atlikti valymo darbus atsirado dėl natūralių hidrometeorologinių poveikių: vandens srovės, vėjo, bangos ir ledas padarė įtaką dugno pokyčiams – laivakelis užsinešė nešmenimis. Jeigu įrengus vandens kelią jo gylis buvo apie 1,5 m, tai šių metų pradžioje gylis vietomis nesiekė ir 0,5 m. Laivybai užtikrinti buvo būtina atlikti valymo darbus iki projektinių kelio matmenų. Darbai buvo planuoti, jie vykdomi visuose vandens keliuose, siekiant užtikrinti reikiamus matmenis. Deja, gamta vandens keliams, matyt, turi labiausiai įtakos, sąnašos užneša laivakelį, reikalinga ir netgi būtina reguliariai atlikti valymo darbus. Po atliktų valymo darbų gylis ties molu bus apie 1,5 m gylio, bet įvertinant vandens lygio pokyčius, kuriam įtakos turi vėjo stiprumas ir kryptis, saugi laivo grimzlė galėtų būti 1,0 m, bet konkrečiu atveju situaciją turi įsivertinti laivo kapitonas (laivavedys). Vidaus vandens kelių direkcijos e-navigacijos žemėlapyje gylis šiame vandens kelyje kiekvieną dieną bus atnaujinamas kaip ir visuose kituose eksploatuojamuose vandens keliuose.
Šilutės rajono meras Vytautas Laurinaitis džiaugiasi Vidaus vandens kelių direkcija ir tiki: „Atveriamas naujas maršrutas Ventės ragas – Nida bus paklausus ir teigiamai įvertintas Šilutiškių bei mūsų krašto svečių“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdoje baigti Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos darbai
Klaipėdoje pabaigti Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai, pranešė miesto savivaldybė. ...
-
„Orlen Lietuva“ atlygino 146 tūkst. eurų į jūrą išsiliejusios naftos sukeltą žalą4
Naftos importo ir perdirbimo bendrovė „Orlen Lietuva“ teigia atlyginusi aplinkosaugininkų nustatytą 146,4 tūkst. eurų žalą, kai vasario pradžioje Baltijos jūroje ties Būtingės naftos terminalu išsiliejo beveik 2 tonų naftos. ...
-
Lietuvos jūrų muziejaus turo Aukštaitijoje startas – Utena
Lietuvos jūrų muziejus 45-ąjį sezoną pradeda įspūdingu projektu „Su jūra mes didesni“, kuris iki rudens jūrinės Lietuvos idėjas skleis labiausiai nuo Baltijos nutolusiame regione – Aukštaitijoje. ...
-
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų – aktualios?20
Lauko džiovyklos prie daugiabučių namų uostamiesčio gyventojams – vis dar aktualios. Tačiau daugelyje kiemų jos pamažu naikinamos, kadangi prioritetas teikiamas mašinų vietų, vaikų žaidimų aikštelių, suoliukų, žaliųjų plot...
-
Klaipėdiečius siutina kriokiantys automobiliai20
Uostamiesčio gyventojams įgriso naktimis triukšmingais automobiliais važinėjantys ir ramybės neduodantys jaunuoliai. Pareigūnai tikina, kad triukšmą keliančios modifikuotos automobilių išmetimo sistemos ne visais atvejais neatitin...
-
Klaipėdos kapinėse įjungtas vandens tiekimas5
Artimųjų amžinojo poilsio vietas lankantys klaipėdiečiai jau gali naudotis vandens čiaupais. Prižiūrėtojai įjungė vandens tiekimą Lėbartų ir Joniškės kapinėse. ...
-
Klaipėdoje planuojama rekonstruoti miesto polikliniką6
Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su įmone „Synergy Solutions“, kuri parengs 1979 metais uostamiestyje pastatytos poliklinikos kapitalinio remonto techninį projektą. ...
-
Jaunieji uostamiesčio ambasadoriai
Septintą kartą Klaipėdos turizmo informacijos centras organizavo „Jaunųjų gidų mokyklėlę“ arba užsiėmimų ciklą „Jaunasis Klaipėdos ambasadorius“, skirtą jaunesniųjų klasių vaikams. Kadangi šiemet mieste paskelbti...
-
Klaipėdiečiai: ant šaligatvių virsta medžiai7
Draudimas kirsti ar genėti medžius įsigaliojo nuo kovo vidurio. Tad uostamiestyje iki šios datos jau turėjo būti viskas iškirsta ir išgenėta. Tačiau klaipėdiečiai stebisi virš šaligatvių pavojingai pasvirusiais ir b...
-
Klaipėdos savivaldybės pastate – darbuotojų evakavimo pratybos2
Klaipėdos savivaldybės administracijos pastate, esančiame Liepų gatvėje, vyko darbuotojų evakavimo pratybos. Jų metu pastate buvo imituotas gaisras, sklido dūmai. Pasigirdus garsiniams signalams, žmonės evakavosi iš pastato į sutartą vietą ...