A. Vaitkus dėl savo likimo žada tartis ir su Seimo nariais

Klaipėdos mero rinkimus pralaimėjęs „valstiečių“ atstovas, jūrų uosto vadovas Arvydas Vaitkus, kurio galimybe toliau dirbti yra suabejojęs susisiekimo ministras, sako kol kas neapsisprendęs dėl savo ateities ir ketina dėl to tartis su uosto direkcijos kolektyvu, Vyriausybės bei Seimo nariais.

„Turiu savo kolektyvą. (...) Turiu kolegas, su kuriais ėjome į rinkimus. Yra ministras ir Vyriausybė, Seimas. Manau, daugelio Seimo narių paklausiu, kokia jų nuomonė“, –  BNS trečiadienį Seime sakė A. Vaitkus. 

Uosto vadovas taip pat sako nežinantis, ar atšauks savo nusišalinamą nuo sprendimų, susijusių su „valstiečius“ savivaldos rinkimuose parėmusių verslininkų uosto įmonėmis.

„Tai rimti teisiniai ir moraliniai klausimai, man reikia laiko susivokti, nes porą mėnesių (dėl rinkimų – BNS) buvau atostogose, atitrūkęs nuo visų šitų klausimų. Reikia grįžti pilna apimtimi į visus klausimus“, – tikino A. Vaitkus.

Būtų gaila palikti struktūrą, kuriai esu atidavęs 20 metų savo laiko.

Jis neatsakė, per kiek laiko ketina apsispręsti dėl savo ateities, tačiau pabrėžė, kad nėra linkęs vilkinti sprendimo.

„Palikime laiko truputį susistovėti po viso to maratono, kas čia vyksta paskutiniu laiku, reikia ramiai atsisėsti ir pasikalbėti. Pirmiausia pačiam su savimi. Nesu linkęs ilgai priiminėti sprendimus ir uostas nebūtų toks, jeigu ilgai sėdėčiau ir priiminėčiau sprendimus“, – aiškino uosto vadovas.

Jis pripažino, kad jam būtų gaila palikti uostą. 

„Būtų gaila palikti struktūrą, kuriai esu atidavęs 20 metų savo laiko, atimdamas jį nuo šeimos, nuo vaikų. Manau, kad turiu labai didelę praktiką šioje srityje. Uosto rezultatai tą rodo – ketverius metus esame lyderiai Baltijos jūroje, uosto direkcija yra pelningiausia įmonė Europos Sąjungoje“, – tvirtino A. Vaitkus.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis pirmadienį pareiškė inicijuojantis platesnį tyrimą dėl A. Vaitkaus ir jo pavaldinių galimo interesų konflikto. Pasak R. Masiulio, dėl to jis kreipėsi į VTEK, Valdymo koordinavimo centrą prie Ekonomikos ir inovacijų ministerijos, taip pat uosto valdybą ir paprašė atsakymus pateikti skubiai.

Uosto valdybos pirmininkas Nerijus Udrėnas sakė, kad A. Vaitkaus planai dirbti miesto taryboje ir uosto direkcijoje jam kelia klausimų dėl galimo interesų konfliktų, o nepriklausomas valdybos narys Vaidotas Rūkas tvirtina, kad A. Vaitkus vieno iš šių postų turėtų atsisakyti.

Pasak A. Vaitkaus, nei su N. Udrėnu, nei su V. Rūku savo situacijos jis kol kas nėra aptaręs.

„Bus valdybos posėdis, bus gera proga apsitarti“, – sakė uosto vadovas.

Vyriausiosios tarnybinės etikos komisija (VTEK) taip pat atlieka tyrimą, ar A. Vaitkus turėjo savo privačių interesų deklaracijoje nurodyti asmenis, kurie paaukojo lėšų politiniam sąrašui, su kuriuo uosto vadovas kandidatavo į merus ir miesto tarybą, ir kurie yra tiesiogiai susiję su komercinių interesų Klaipėdos uoste turinčiomis įmonėmis.

„Valstiečių“ rinkimų kampaniją maksimaliomis beveik 8,8 tūkst. eurų sumomis parėmė su uostu susiję verslininkai – Igorio Udovickio ir „Belaruskalij“ valdomo Birių krovinių terminalo vadovas Vidmantas Dambrauskas bei „Kamineros grupės“ savininkas Arūnas Tuma. Pastarieji su „valstiečių“ sąrašu taip pat išrinkti į Klaipėdos miesto tarybą.

Premjeras Saulius Skvernelis pirmadienį teigė, kad A. Vaitkus gali vienu metu dirbti ir taryboje, ir uoste, jei to nedraudžia įstatymai. „Valstiečių“ lyderis Ramūnas Karbauskis taip pat sakė nematąs priežasčių, dėl kurių A. Vaitkus negalėtų dirbti ir Klaipėdos miesto taryboje, ir vadovauti uostui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tam GR , pavydite ?

Tam GR , pavydite ?  portretas
Manau kitus vadinti tamsuoliais ir kitais epitetais yra nemandagu , o man dar kelia ir abejonių , darau prielaidą - nesupratote pats tamsta , kalba buvo apie procentus , ką man patvirtina ir Vaitkaus ,, nemirktelėjimas ,, . Matau kerštą ir bandymą pilti pamazgas . Ypatingai nemalonu GR ...

GR

GR portretas
Nuolat kartojamas viršininko melas, ar šiaip nekompetencija: "Klaipėdos uosto direkcija yra pati pelningiausia uosto direkcija visoje ES". Tačiau straipsnyje yra žurnalisto klaida, nes sakoma, kad pati pelningiausia įmonė visoje ES, kas yra dar didesnė nesąmonė. Tuo tarpu realūs faktai ir skaičiai yra tokie - 2017 metais Rotterdam uosto direkcija uždirbo 187 mln. grynojo pelno. Tais pat 2017 Klaipėdos uosto direkcija grynojo pelno uždirbo 38,4 mln. Kai šie uždirbto pelno skaičiai buvo Vaitkui pateikti viešai - jis net akim nemirktelėjęs pareiškė, kad jis kalba apie procentus. Gėda būti tokiu tamsuoliu - pavyzdžiui, ir vieną eurocentą per metus pelno faktiškai uždirbęs, Vaitkus procentus pasiskaičiuos taip, kad gausis tas jo centas daugiau už Roterdamo milijonus. Tamsuolių ir kvailių viršininkas ieško, vien savo didžiai asmenybei priskiria visų uosto įmonių veiklos rezultatus. Nebemalonu tokias manipuliacijas viešąja nuomone stebėti, visiškai nepriimtina.

AK

AK portretas
Toks netikėtas šaršalas aplink Vaitkų pernelyg panašus į kerštą. Kad stipriai pasirodė rinkimuose, ir rimtai juos sudrumstė? Daug kas buvęs miesto tarybos nariu, ir mažai apie kurį burta tiek rūpesčio nepriekaištingumu. Žmogus kandidatavo į postą laisvuose rinkimuose, gavo atstovavimo mandatą, tai viskas - ar čia jau pas mus tokia prasidėjo ypatinga liberali, nors iš tikro - ne, pjovimo demokratija?
VISI KOMENTARAI 16
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių