Quantcast

Vairuotojams – paprastesnė tvarka

Klaipėdos vairuotojams – mokamo stovėjimo centrinėje miesto dalyje naujovės. Panaikintos laikinos vadinamosios mėlynosios zonos, taip pat galima susimokėti už trumpesnį stovėjimo laiką.

Klaipėdos vairuotojams – mokamo stovėjimo centrinėje miesto dalyje naujovės. Panaikintos laikinos vadinamosios mėlynosios zonos, taip pat galima susimokėti už trumpesnį stovėjimo laiką.

Grįžo prie senos tvarkos

Nuo sausio 2-osios vadinamosios mėlynosios zonos, kur ilgesniam laikui palikti automobilį galima už mažesnį mokestį, panaikintos Danės, Sinagogų gatvėse. Šios teritorijos vėl priskirtos vadinamajai geltonajai zonai. Mėlynosios zonos nebeliko ir Žiedų skersgatvyje.

Uždarius Pilies tiltą kapitaliniam remontui, mėlynosios zonos šiose vietose atsirado, kad vairuotojai transporto priemones galėtų palikti senamiesčio prieigose.

Senąjį savo statusą atgavo ir aikštelė prie Jono kalnelio. Ji vėl priskirta mėlynajai zonai. Remontuojant Pilies tiltą, ji priskirta raudonajai zonai, kad automobiliai nesigrūstų senamiestyje.

Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad nuo sausio 2-osios, atsižvelgus į vairuotojų pageidavimus, sutrumpintas stovėjimo laikas, už kurį mažiausiai reikia mokėti mėlynojoje zonoje. Anksčiau tai buvo keturios, o dabar – dvi valandos.

Atsirado daugiau laisvės

Anot G.Neniškio, šiek tiek pasikeitė ir mokėjimo už stovėjimą tvarka. Anksčiau mašinas miesto centrinėje dalyje paliekantys vairuotojai už stovėjimą galėjo mokėti 1, 2, 3, 4 litus.

Dabar minimaliausias mokestis yra 0,3 euro, o toliau į parkomatus galima mesti 0,1 euro.

"Jei žiūrėtume į ankstesnę tvarką, tai vairuotojai į įrenginius turėtų mesti 0,3, 0,6, 0,9 euro. Tačiau įvedėme lankstesnę sistemą. Galima susimokėti už trumpesnį laiką – 0,3, 0,4, 0,5 euro ir daugiau, o parkomatas suskaičiuoja minutes", – komentavo vadovas.

G.Neniškis aiškino, kad techninės galimybės tai padaryti buvo ir anksčiau, tačiau to neleido Rinkliavų įstatymas. Jis buvo pakeistas ir tuo pasinaudota.

"Pagalvojome, kad pirmosiomis metų dienomis žmonėms bus sunku surinkti 0,6, 0,9 euro. Todėl padarėme paprasčiau. Pastebėjome, kad žmonės prie tokios tvarkos priprato", – teigė vadovas.

Kontrolė – kol kas simbolinė

Litus pakeitus į eurus, mokant už stovėjimą gavosi neįprastas minučių skaičius, kiek automobiliai gali stovėti. Už minimalų 0,3 euro mokestį raudonojoje zonoje automobilį galima palikti 21, geltonojoje – 0,31, žaliojoje – 62 min., mėlynojoje – 2 val. 4 min.

Tokie tarifai patvirtinti, kad verčiant juos iš litų į eurus nedidėtų automobilių stovėjimo kaina.

Pirmąsias sausio savaites vyrauja ir ne tokia griežta kontrolė. Taip apsispręsta, atsižvelgus į tai, kad ne visi vairuotojai pereinamuoju laikotarpiu gali turėti smulkių euro monetų, nes tik šią valiutą priima parkomatai.

"Kontrolė yra, bet ji ne tokia intensyvi. Viskas grįš į savas vietas po sausio 15-osios. Tada jau visi turėtų būti apsirūpinę eurais", – komentavo vadovas.

Pasak G.Neniškio, žiemą vairuotojai visada sumoka mažiau už stovėjimą miesto centre.

"Viskas labai priklauso nuo orų. Jei šaltesnis sausis, įplaukų sulaukiame mažiau sausį, jei vasaris – vasarį. Jei mašina dėl šalčio neįsijungia, jokio skirtumo ar litas, ar euras", – tvirtino G.Neniškis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

O

O portretas
O kada padarys taip kad kortele galima butu sumoketi??? Arba banknotais? Nes tikrai ne visada turi su savim pakankamai monetu. Ziauriai erzina!

O

O portretas
O kada padarys taip kad kortele galima butu sumoketi??? Arba banknotais? Nes tikrai ne visada turi su savim pakankamai monetu. Ziauriai erzina!

Kol

Kol portretas
mokėsime už stovėjimą, tol senamiestis bus miręs...
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių