Quantcast

Uostamiestyje planuojama pertvarkyti pėsčiųjų perėjas

Uostamiesčio gatvių pėsčiųjų perėjos kelia klausimų eismo specialistams. Parengtas 16 perėjų pertvarkymo planas. Jame į šviesoforų reguliuojamą sankryžą numatoma rekonstruoti net Debreceno gatvės ir Taikos prospekto sankirtą, vadinamąjį kablį.

Rekonstruos sankryžą?

Valdininkai kartu su policijos pareigūnais, diskutuodami, kaip turėtų būti pertvarkoma ši keblumų kelianti sankryža, iškėlė idėją rengtis rimtam projektui – visos sankryžos rekonstrukcijai.

"Diskutuojant Saugaus eismo komisijoje, išsakyta įvairių nuomonių. Viena jų – iš esmės pertvarkyti sankryžą", – sakė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus specialistas Vytautas Paukštė.

Naikins perėjas

Šiais metais savivaldybė užsimojo keisti situaciją miesto gatvėse.

"Dalį perėjų reikia rekonstruoti, dalį vertėtų naikinti, o kai kur jas naujai įrengti. Pagal taisykles, perėja negali būti arčiau nei per 100 m nuo šviesoforu reguliuojamos ar dviejų lygių sankryžos. Taip pat naikintinos tos perėjos, kurios driekiasi per tris eismo juostas, pavyzdžiui, kaip vis dar yra Šilutės plente. Nereguliuojama pėsčiųjų perėja gali būti tik ten, kur gatvė yra ne platesnė nei 8,5 m arba ji yra ne daugiau nei dviejų eismo juostų", – aiškino V.Paukštė.

Ties Karlskronos gatve taip pat teks įrengti pėsčiųjų perėją.

Kiek bus pinigų, taip ir darysime.

"Čia atsiranda autobusų stotelė, todėl perėjos reikėtų su saugumo salele arba reguliuojamos šviesoforu. Kiek bus pinigų, taip ir darysime. Ties Smiltelės gatvės 5 namu ir prie Mogiliovo gatvės sankryžos taip pat vertėtų įrengti saugumo salelę, pėsčiųjų perėją nukeliant šiek tiek vakariau. Ties Vingio gatvės 5 namu esančią antžeminę pėsčiųjų perėją vertėtų naikinti, nes yra požeminė", – situaciją aiškino V.Paukštė.

Po nelaimės – pokyčiai

Klausimų kilo dėl perėjos, esančios Statybininkų prospekto ir I.Simonaitytės gatvės sankryžoje, kurioje neseniai nutiko skaudus įvykis.

"Įdomi čia situacija – pusė perėjos lyg ir yra reguliuojama šviesoforu, tačiau kita dalis – ne. Nutarėme, kad reikia padaryti vieną perėją, reguliuojamą šviesoforu", – paaiškino V.Paukštė.

Sankryžoje tarp Šilutės plento ir Baltijos prospekto nuspręsta panaikinti esančią perėją.

Laukų gatvėje į mokyklą vaikai traukia tiesiai per gatvę, todėl nuspręsta įrengti perėją.

Priestočio gatvėje per keturias eismo juostas besidriekianti perėja turėtų būti rekonstruota. Čia būtina įrengti saugumo salelę ir kryptinį apšvietimą.

I.Kanto gatvėje prie Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos esančią perėją vairuotojai dažnai užstato savo automobiliais, čia nutarta atnaujinti horizontalųjį žymėjimą.

Modernios perėjos reikėtų Rimkų gatvėje, ties 31 namu.

"Kryptinio apšvietimo reikėtų. O štai Jaunystės gatvėje būtina iš principo pertvarkyti perėją. Čia susikerta keliai, išeina savotiškas trikampis, tad perėja čia nėra saugi", – tikino V.Paukštė.

Šilutės plento pabaigoje, važiuojant Rimkų link, iš gyvenamųjų namų rajono gyventojai per kelias eismo juostas pėsčiomis traukia į garažų masyvą, kur įsikūrę daug smulkių įmonių.

"Čia greitis leidžiamas iki 70 km/val. Reikės įrengti šviesoforinę perėją", – pastebėjo V.Paukštė.

Dėl iškiliųjų pėsčiųjų perėjų įrengimo Birutės ir Kuosų gatvėse bei draudimo atlikti kairinį posūkį iš Kuosų g. į Agluonos g. į savivaldybę kreipėsi Gandrališkių kvartale esančių namų administratorius.

Siūlymui įrengti iškilią perėją Saugaus eismo komisija pritarė, tačiau nesutiko uždrausti automobiliams sukti į kairę, į Agluonos gatvę.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Dirigentas

Dirigentas portretas
antzemines perejos neneša atkatu, atkatiniai kurmiai rausis po zeme

Nuomonė

Nuomonė portretas
Dėl Vingio g. 5 antžeminės perėjos naikinimo - juk NESAUGU. Ir būtent dėl NUSIKALSTAMUMO kuris dažnai įvyksta požeminėje Vingio g. pėsčiųjų perėjoje. Niekada negali žinoti - kokių asmenų ten sutiksi, ypač tamsesniu paros laiku. Nesąmonė naikinti. Arba tiesiog pėstieji vis tiek pereidinės gatvės viršumi ir tiek - elementaraus saugumo vardan.

Per amžius

Per amžius  portretas
civilizuoti žmonės saugojo iš praeities atėjusius istorijos liudijimus, kurių vertė bėgant laikui tik didėja. Pas mus daroma priešingai. Man labai gaila šito Klaipėdos ir vengrų Debreceno miestų draugystės modulio, kurį tikriausiai sunaikins valdžios įteisinti barbarai.
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių